Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Teen aina oikeaoppisen tzättärän siinä ei tarvi koruja
Ei taida kaikki muumit olla laaksossa..
Lehtiharava on kätevä näin keväällä. Kesällä grilli.
Mulla roikkuu siinä aina avaimet. Ei mee hukkaan!
Laita kahvakuula, vahvistaa myös jalkoja.
Vierailija kirjoitti:
Lehtiharava on kätevä näin keväällä. Kesällä grilli.
Kuulostaa hyvältä tuo haravavinkki. Vapautuu kädet muuhun hommaan kun haravoi.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kaikki muumit olla laaksossa..
Todellakin on. Lemppari on pikku Myy, joskus laitan Muumi-Papan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iiik. Unohdin tamponinnarukoruni naulaan, kun menin Ukko Nooan saunaan
Ja tänään kun menin sitä hakemaan, istuivat ukot jäähyllä jä pällistelivät sitä. Siel penkillä istui itte Ukko Nooa, Nestori Miikkulainen, Jooseppi Ryysyranta, Jalmari ja Uuno Turhapuro
Eikös Antit päässeetkään paikalle? Isotalo ja Rannanjärvi.
Ne oli linnassa.
Näin kesän tullessa teltta, makuupussi ja grilli.
Onko noihin siteisiin sit jotain tarroja tai kai niihin vois tökkiä drinksu tikkuja jossa on se sateenvarjo niin sekin tai tampooniin kilikello nin voi sit morjestella kun tulee vastaan ja kilistellä kimpassa
Osa ekstaattisesta kokemuksesta mustan miehen kanssa johtuu siitä, että saa jännittää saako taudin vai ei. Ja jos saa, niin minkä. Vähän niin kuin sateenkaarimiesten bugchasing. Ihquu. Suomalainen heteromies on maailman tylsin olio, vaatii aina hygieniaa, ei osaa heittäytyä kuten musta. T: Vihreä monikulttuurityöntekijänainen.
Kuulemma uusinta huutoa on ihan ministeritasolla killuttaa siinä saksia, pitää vain varoa ettei itseltään mitään leikkaa.
Näin vappuna laitoin kymmenen ilmapalloa.
Vappuna laitan aina avoauton.
Suvun vanha perintökuru,kunnon Kalevala sellainen
Iso rekka roikkuu narussa. Hyvin löytyy.
Laiton kukan