Mitä teette kun heräätte näin aikaisin?
Kommentit (32)
Käytin koiran ulkona js annoin sille ruokaa. Seuraavaksi paistan ja keitän sille lisää ruokaa. Samalla palstailen.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ole aikaisin.
Joo, ei todellakaan. Nousen aina ennen seitsemää, oli arki tai pyhä.
Juon kahvia. Rauhassa. Ja syön aamiaista katsellen pihalla odottavaa maalaushommaa. Teen pois ennen huomisen sateita
Tosin nyt ei ole aikaista. Meidän Perhe ei vaan ole kovin aamuvirkku
Himmailen kotosalla paitsi, että mä lähden just himasta pyörälenkille. Mä oon jo noussut ennen seitsemää tähän päivään.
8.40 ei ole aikaisin .
Eilen nousin 6 aikaan, tänään heräsin myös mutta jäin sänkyyn lukemaan tunniksi
Juon kahvit pitkän kaavan mukaan ja rauhassa. Tosin mulla oli tänään muutenki tarkotus herätä aikasin, yövuorot alkaa ja alan rytmiä kääntämään. Eli jätin viime yön unet lyhyeksi,että vetäsen päivällä 3-4 tunnin päikkärit.
Minäkin herään joka aamu ennen seitsemää oli arki tai pyhä.
Join rauhassa aamukahvin ja viikonloppuaamuisin treenaan, lauantaisin on spinning ja sunnuntaisin käyn salilla. Se on mukava fiilis kun päivän liikuntakiintiö on täynnä ennen puoltapäivää :)
Mökillä heräilin kun aurinko paistaa kirkkaasti. Kävin pihalla hämmästelemässä kuinka linnut laulaa ja järvikin kimaltelee kauniisti. Seuraavaksi aamupalan laittoon ja terassikalusteisiin pehmusteet paikoilleen, niin on kivempi syödä aamupala ulkona.
Kysyy hän vauvapalstalla... Olemme tietenkin täällä.
Runkkaan
Sotten menen paskalle
Haisee
Nautin hiljaisuudesta ja siinä soivasta linnunlaulusta. Ilma on raikas ja maailma kokonaan mun :D Pitääkin ottaa itseä niskasta ja alkaa käydä joka aamu aikaisin kävelyllä. Keuhkoputkentulehdus ja siitepölyallergia estivät sen koko toukokuun.
Heräsin klo 5.22 siihen ettei nukuttanut enää, joten miksi mä olisin jäänyt sänkyyn väkisin makaamaan? Laitoin kahvia, join sen, nyt on puuro jäähtymässä ja toinen koneellinen lakanapyykkiä pyörimässä. Saan puhtaat lakanat sänkyyn ensi yöksi.
Katselin ruokakaapista, mitä annan kuopukselle mukaan jos/kun hän tulee käymään huomenna. Hänellä on kahdet pääsykokeet tulevalla viikolla. Toinen likka ilmoitti eilen tulevansa kotimaahan heinäkuun lopulla. Mulla on ikävä häntä ja se on ihanaa. Hänelläkin taitaa olla ikävä mua :D vaikka on asunut omillaan jo 10 vuotta.
Tuossa vieressäni heiluvat riippakoivun oksat. Mä nautin, mä niin nautin sunnuntaiaamun rauhasta. Ja kesäkuun vaaleanvihreästä.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ole aikaisin.
Nukuin vielä viime vuonna viikonloppuisin aina 10-11. Nykyään herään aina seiskalta kun en saa unta. Itselle tämä on aikaisin
eri m50
Vierailija kirjoitti:
Palstailen. Nyt lähden lenkille
Niin minäkin. Nähdäänkö lähipubin terassilla?
Parhaita hetkiä ovat ne kun muut nukkuvat. Sekä myöhään illalla että varsinkin aikaisin aamulla.
Ihan normaali aamu klo 7 . Kissoille ruokaa, itselle teetä ja voileipää. Netti auki ja sitä selatessa päivän suunnitelmia miettien
Mitkä muut?