Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette kun heräätte näin aikaisin?

Vierailija
01.06.2025 |

Ja muut nukkuu

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä muut?

Vierailija
2/32 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ole aikaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin koiran ulkona js annoin sille ruokaa. Seuraavaksi paistan ja keitän sille lisää ruokaa. Samalla palstailen.

Vierailija
4/32 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi herätä jos ei nuku

Vierailija
5/32 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ole aikaisin.

Joo, ei todellakaan. Nousen aina ennen seitsemää, oli arki tai pyhä.

Vierailija
6/32 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvia. Rauhassa. Ja syön aamiaista katsellen pihalla odottavaa maalaushommaa. Teen pois ennen huomisen sateita

Tosin nyt ei ole aikaista. Meidän Perhe ei vaan ole kovin aamuvirkku 

Vierailija
7/32 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himmailen kotosalla paitsi, että mä lähden just himasta pyörälenkille. Mä oon jo noussut ennen seitsemää tähän päivään.

Vierailija
8/32 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

8.40 ei ole aikaisin .

Eilen nousin 6 aikaan, tänään heräsin myös mutta jäin sänkyyn lukemaan  tunniksi

Vierailija
9/32 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvit pitkän kaavan mukaan ja rauhassa. Tosin mulla oli tänään muutenki tarkotus herätä aikasin, yövuorot alkaa ja alan rytmiä kääntämään. Eli jätin viime yön unet lyhyeksi,että vetäsen päivällä 3-4 tunnin päikkärit.

Vierailija
10/32 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin herään joka aamu ennen seitsemää oli arki tai pyhä.

Join rauhassa aamukahvin ja viikonloppuaamuisin treenaan, lauantaisin on spinning ja sunnuntaisin käyn salilla. Se on mukava fiilis kun päivän liikuntakiintiö on täynnä ennen puoltapäivää :)

Vierailija
11/32 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä heräilin kun aurinko paistaa kirkkaasti. Kävin pihalla hämmästelemässä kuinka linnut laulaa ja järvikin kimaltelee kauniisti. Seuraavaksi aamupalan laittoon ja terassikalusteisiin pehmusteet paikoilleen, niin on kivempi syödä aamupala ulkona.

Vierailija
12/32 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy hän vauvapalstalla... Olemme tietenkin täällä.

Vierailija
13/32 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailen. Nyt lähden lenkille

Vierailija
14/32 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan

Sotten menen paskalle

Haisee

Vierailija
15/32 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan oloani.

Vierailija
16/32 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin hiljaisuudesta ja siinä soivasta linnunlaulusta. Ilma on raikas ja maailma kokonaan mun :D Pitääkin ottaa itseä niskasta ja alkaa käydä joka aamu aikaisin kävelyllä. Keuhkoputkentulehdus ja siitepölyallergia estivät sen koko toukokuun.

Heräsin klo 5.22 siihen ettei nukuttanut enää, joten miksi mä olisin jäänyt sänkyyn väkisin makaamaan? Laitoin kahvia, join sen, nyt on puuro jäähtymässä ja toinen koneellinen lakanapyykkiä pyörimässä. Saan puhtaat lakanat sänkyyn ensi yöksi.

Katselin ruokakaapista, mitä annan kuopukselle mukaan jos/kun hän tulee käymään huomenna. Hänellä on kahdet pääsykokeet tulevalla viikolla. Toinen likka ilmoitti eilen tulevansa kotimaahan heinäkuun lopulla. Mulla on ikävä häntä ja se on ihanaa. Hänelläkin taitaa olla ikävä mua :D vaikka on asunut omillaan jo 10 vuotta.

Tuossa vieressäni heiluvat riippakoivun oksat. Mä nautin, mä niin nautin sunnuntaiaamun rauhasta. Ja kesäkuun vaaleanvihreästä.

Vierailija
17/32 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ole aikaisin.

Nukuin vielä viime vuonna viikonloppuisin aina 10-11. Nykyään herään aina seiskalta kun en saa unta. Itselle tämä on aikaisin

eri m50

Vierailija
18/32 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstailen. Nyt lähden lenkille

Niin minäkin. Nähdäänkö lähipubin terassilla?

Vierailija
19/32 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita hetkiä ovat ne kun muut nukkuvat. Sekä myöhään illalla että varsinkin aikaisin aamulla.

Vierailija
20/32 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali aamu klo 7 . Kissoille ruokaa, itselle teetä ja voileipää. Netti auki ja sitä selatessa  päivän suunnitelmia miettien

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme