Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Se on myös kausikoristamista. Juhannuksena oli vihta, jouluna joulukuusi.
Oluttölkki, välin tyhjä, välin täysi. Tilipäivästä/helteestä riippuen. Tai siis tamponinnarusta riippuen... Äshh
Nyt löysin upean muovisen kimallelumihiutaleen, tipahtaakohan kimalteet klooriveteen??? Tavallisen veden kesti, kun koklasin.
Iljettävää koruja sitoa tamponin naruun, tee järkevämpiä asioita, esim siivoa kotisi...
Vierailija kirjoitti:
Pidän siinä 5 kilon käsipainoa ja hame on päällä...saa lantionpohjalihakset kunnon treenin.
Joillakin voi olla siellä hameen alla 18 pussilakanaa lehtiuutisten perusteella... Jos noin niinkuin itseäni ajattelen, niin on se vähän liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on myös kausikoristamista. Juhannuksena oli vihta, jouluna joulukuusi.
Joo, ja pääsiäisenä mämmirove ja kermapurkki! Tai pääsiäistipuja! Ihan innostuin! - Entäs uutena vuotena? Jonkunlainen sihisevä ja kimaltava suihkulähde olisi varmaan parempi kuin papattimatto tai sitten mitä ne sitt on ne isot jysäykset? Joku "Karjala takaisin", vai mitä niitä on?
Itse tykkään laitta tamponin naruun pussukan jossa on matkakokoiset shampoo- ja hoitoainepullot. Näin ei tarvi jättää puteleita pukkariin muiden nyysittäväksi. Suihkusaippuaa en ota, kun käytän uimahallin omaa.
Millainen koru miesten tamponiin?
Vierailija kirjoitti:
Karvanopat ja wunderbaum! 🎲🌲
Vierailija kirjoitti:
Vuodon määrän mittaava älykoru, joka lähettää puhelimeen muistutuksen tamponin vaihdosta. Sovelluksesta voi tarkkailla vuodon määrää ja vertailla kavereiden kanssa.
Itse tykkään roikottaa jääkiekkoa siinä.
No miesten tamponiin tietenkin kortsu roikkumaan!
Vierailija kirjoitti:
Siihenhän voisi ripustaa pienen hevosenpääpuukon. Niitä saa sellaisia 10 cm mittaisia. Iisakki Järvenpää valmistaa.
Vierailija kirjoitti:
Tästä aukeaa mittaamattomat markkinat. Miten ollaankin iät ja ajat pärjätty ilman miesten tamponeja? Nyt varmaan jatkossa löytyy helpommin myös pelkkiä naruja, on ollutkin haasteellista ostaa...🥴
Vierailija kirjoitti:
Kalukukkaro.
Vierailija kirjoitti:
Miniatyyrikokoiset nyrkkeilyhanskat.
Vierailija kirjoitti:
Sveitsiläinen linkkuveitsi.
Hevosenkenkä, kokoa 5, on näyttävä. Siitäkin hyvä ettei mene helposti hukkan ja uudelleen ON käytettävä. Voi myös lainata/vuokrata kierron välissä jollekin ravi- tai ratsastustallille. Muillekin hevosharrastajille.