Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?

Vierailija
28.02.2014 |

Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat. 

Kommentit (1663)

Vierailija
241/1663 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 02:07"]

Minulla on vedenkestävä kännykkä joten uimahallissa uinnin ajan pidän sitä tampoonikoruna. Olen kuullut, että Samsungilta on tulossa  pienempi puhelin joka soveltuu tampoonikoruksi vielä paremmin.

[/quote]

No varmasti muistat laittaa värinälle ennen uintia. NSA:n miehet kiittää, ne pitää sun puhelimen kameroita auki aina kun olet uimassa.

Vierailija
242/1663 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua täällä tapahtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1663 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus että naurattaa!!!! :D

Vierailija
244/1663 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:24"]en käytä tamponeja, ne ovat epähygienisiä. sitäpaitsi uimaloissa on niin paljon vettä että muutama veriklöntti sinne kyllä huuhtoontuu. hyi, teidän tampax-korut lähinnä kertoo teidän epähygienisyydestänne ja siitä että olette lorttoja!

Humoristi?

Vierailija
245/1663 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:18"]Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat. 

Mä sidon siihen mun cadillacin hinausköyden, on aina apu lähellä, kun se jää rahan painosta mäkeen...

terkuin neljäs yö/ hoitsu

Vierailija
246/1663 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 04:20"]

Siis mitä hyi vittu koruja tamppoonin narussa??!?! Ei kukaan koko narua mistään uikkareiden alta huomaa ellei se sieltä roiku! Kuka edes käy uimassa menkkojen aikaan!?? Siis hyi helvetti te ihmiset ootte sekaisin! Oikeesti, mitä vittua!?? Työntäkää ne narut piiloon tai käyttäkää siteitä! Siis vittu, jos oikeesti nään uimahallissa joltain roikkumassa haarojen välistä jonkun saatanan helmillä koristellun narun niin sanon kyllä ihan suorat sanat. Idiootit. Luulis uimahallien sääntöjenkin kieltävän kuukautisten aikaan uimisen.

Siis mitä vittua oikeesti!???

[/quote]

:)

Sitä vittua siis oikeesti:)

Vierailija
247/1663 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei satu oleen menkat uimahalliin mentäessä, ni löysin tällasen kivan vaihtoehdon tamponikorulle: https://www.huippukiva.fi/p/1039/klitoriskoru-chrystal-clear

Vierailija
248/1663 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
249/1663 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kutsuttu jakorasiaksi, en tosin tiedä miksi, mutta tästä lempinimestä johtuen minulla roikkuu narusta ihan pikkuriikkinen jakoavain. Ehkä joku sukeltajapoika palauttaa sen minulle, kun hukkailen niitä yhtenään...

Vierailija
250/1663 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jojo

Vierailija
251/1663 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla linjoilla. Luulin ensin, että ihmiset heittää läppää, mutta ilmeisesti sitten ei ja siitäkös repesin! Hahahaha, kohta tulee varmaan markkinoille flunssaisille pikkutampoonit nenuun ja niihin sit voi kans laittaa koruja. :D Tää mailma menee ihan hulluks, mä pysyttelen mielummin kivikaudella :D

Vierailija
252/1663 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkotti ko meloni-silkkareita? Sitä korua minkä saa auki ja kiinni ja sisälle 1-2 valokuvaa?
Ootko Laminoitu ne kuvat, et kestää kastumisen?

Vierailija
253/1663 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä noi paikat on kaiken kaikkiaan luonnottomia!

Rikkovat ja turmelevat törkeällä tavalla moraalin ja siveeellisyyden sääntöjä, tekemällä julki alastomuudesta normaalia!
Puistuttuttaa ajatuskin, kuukautisten aikaan mennä uimahalliin tai kylpylään.

Jos nyt kuitenkin on ihan pakko, niin käyttäkää ees tätä mun vinkkiä, mitä ite käytän AINA kyseisissä paikoissa käydessäni.

Niin mä leikkaan "metrilaastarista" pitkän pätkän ja peitä sillä koko pimppavaon, jää teiltä se tamppoonin narunkin sinne siveästi piiloon. Ja olo ja näky on kuin Barbie-Nukella!

Vierailija
254/1663 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovinen kurkku, siihen voi liimailla tarroja koristeeksi mutta saapi tarpeen tullen jemmaan! Toinen mun semmonen pikkujoulu teemaan sopiva on hopeaspreijattu käpy. Todella kaunis!

Vierailija
255/1663 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään aina, että lompakko varastetaan pukukaapista sillä aikaa, kun uin. Olen pari vuottta pitänyt lompakon siinä narussa niin ei tarvitse huolehtia. Toi kaapinavain oli hyvä idea. Jatkossa laitan sen avaimen sinne lompakkoon! En ollut tajunnut, mutta nyt tuli mieleen. Ihan loistavaa. Kiitos ketjun aloittaneelle. Olis jäänyt tajuamatta ilman sitä.

Vierailija
256/1663 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä!? 
-Reiska, levyseppähitsari, 55v-

Vierailija
257/1663 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yksinhuoltajana useinkin on kädet täynnä ja lapsiakin pitäisi kuljettaa jollain tapaa.

Talvella kiinnitän kätevästi pulkan narun tampoonin naruihin ja näin lapsukaiset viedään mukavasti tarhaan.

Vierailija
258/1663 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen aktiivisesti töitä ja siinä roikkuu aina muutama CV ja käyntikortteja. Kätevä ojentaa potentiaaliselle työnantajalle tilanteessa kuin tilanteessa.

Vierailija
259/1663 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on päässy facebookiin :D :D

Vierailija
260/1663 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän yleensä jotain käytännöllistä, mutta sievää.
Esimerkiksi nyt syyskeleillä on kätevää pitää narussa sateenvarjoa töihin kävellessä. Se onkin sitten veemäistä, jos ei ole menkkoja ja sattuu satamaan vettä, kun tuppaa unohtumaan se sateenvarjo sitten kotiin. Noita sateenvarjojahan voi sitten ihan mielialan mukaan kanssa tuunailla kivan näkösiksi. :)
Ja jos on oikein runsasta tuo vuoto niin, että tuppaa tiputtelemaan kovasti siltikin ohi niin avaa vaan sateenvarjon ja antaa roikkua jalkojen välissä. Tippuu kaikki ylimääräinen sinne sateenvarjoon eikä jää sellaista rumaa vanaa kävellessä.
Vaatii tietenkin hiukan harjoitusta, että kykenee kävelemään se sateenvarjo jalkojen välissä avattuna, mutta muuten tosi kätevää!