Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 20:47"]
Järvessä uidessa on tapana laittaa koukku ja mato. Hauska tunne ku nappaa kesken pulikoinnin :)
[/quote]
Riittäkö lihakset isomman vonkaleen väsyttämiseen?
Mie laitan siihen naruun kahvakuulan, niin tulee treenattua lantionpohjalihaksia samalla.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:14"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 18:23"]Muistakaahan kertoa tytöillenne, ettei laita tamponin narusta roikkumaan mitään lehteä muistuttavaa korua, koska jos joku palstamamma kukkahattutäti näkee sen uimahallissa, siitä voi seurata ls-ilmoitus ja tyttönne saattaa joutua vieroitukseen ja hänet huostaanotetaan!!!!
[/quote]
Siis viitannet cannabis sativa -lehden muotoisiin tampoonikoruihin? Nehän ovat kyllä nyt tosi hitti teinityttöjen keskuudessa. Ei siinä paljon ainakaan tän äipän sanomiset oo auttaneet. Sitä pitää olla mitä kavereillakin. Viis siitä, millaisen viestin se ympäristölle antaa.
[/quote]
Juuri näitä kannabiskoruja tarkoitan, mutta japaninvaahtera- ja hämähäkkikasvin lehtiä esittävät korut tulkitaan myös hampunlehdiksi, joten siksi kannattaa teroittaa tytöille, ettei mitään lehteä. Oma teini-ikäiseni lupasi olla käyttämättä mutta eihän sitä voi koskaan olla varma kun ei teinejä voi koko ajan vahtia
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 14:14"]
Mitä helkuttia, tamponikorut? En ole ikinä kuullutkaan moisesta asiasta, ja en todellakaan tule sellaisia käyttämään. Muutenkin aikas turhaa mennä menkkojen aikaan uimahalliin tai kylpylään. Hoh hoi.. On meitä moneksi..
[/quote]
koita, jäät sinäkin koukkuun! minäkin sanoin ennen juuri noin.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 04:20"]Siis mitä hyi vittu koruja tamppoonin narussa??!?! Ei kukaan koko narua mistään uikkareiden alta huomaa ellei se sieltä roiku! Kuka edes käy uimassa menkkojen aikaan!?? Siis hyi helvetti te ihmiset ootte sekaisin! Oikeesti, mitä vittua!?? Työntäkää ne narut piiloon tai käyttäkää siteitä! Siis vittu, jos oikeesti nään uimahallissa joltain roikkumassa haarojen välistä jonkun saatanan helmillä koristellun narun niin sanon kyllä ihan suorat sanat. Idiootit. Luulis uimahallien sääntöjenkin kieltävän kuukautisten aikaan uimisen.
Siis mitä vittua oikeesti!???
[/quote]
Hanki huumorintaju. :)
Arhinmäen Paavon tampaxinnaruun on kuulemma sidottu Teuvo Loman jolla on sateenkaarisukat jalassa?
Mä aloin käyttää tamponikorua kun muinoin naru oli aina pepouvaossa hukassa. Nyt siinä roikkuu pieni lasten vaatehenkari. Ei ainakaan narunpää katoa. Minulle käytännöllisyys tärkeintä!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 15:16"]Luonnonvesissä kroolatessani olen laittanut tamponin naruun kiinni ongenkoukun ja madon. Aina silloin tällöin uimareissun päätteeksi on saanut paistaa haukea taikka säynävää.
[/quote]
hei sinä sielunsisar! Minulla roikkuu tamponin narussa pikku katiska. Ahventa tulee koko suvulle kerran kuukaudessa komeasti.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 15:41"]
Onko kukaan tehnyt näitä tamponikoruja kansalaisopistossa?
[/quote]
Olen! Meidän kaupungin kansalaisopistossa on parhaillaankin menneillään "Klipseistä tamponinnarukoruksi"-kurssi, jota vetää AMK:sta valmistunut tamponomi.
[/quote]
meidän kansalaiaopistossa kurssi kulkee nimellä "näin loihdit tamponikorun oluttölkin klipseistä"
En tiedä, oliko aloittaja tosissaan, mutta taisi olla. Mä olen niin vanhanaikainen, jos niin voi sanoa, etten käy uimassa, kun minulla on menkat, enkä edes käytä rampoina. pidän jotenkin epähygieenisenä..
Minä kuljetan tamponinnarussani proteiinipatukoita. Ei sitä ikinä tiedä milloin se proteiinin tarve yllättää ja näin terveystietoisenahan sitä ei halua sortua mihinkään hiilarihöttöön. Kätevä myös salilla kun voi treenin aikana vähän napsia välipalaa housujen uumenista. Patukat muuten kulkevat kätevästi mukana silloinkin, kun mensuja ei ole.
terveisin Jennica the fitnessmimmi
En käy uimassa, mut valan itse kynttilöitä aina menkkojen aikana. Saa samalla reisille treeniä!
Mutta kertokaahan tyhmälle, asetteletteko korun etupyllyyn vai takapyllyn puolelle? Tänään uskaltauduin kokeilemaan ja koruhan (ihan lapsen kännykkäkorulla aloitin) valahti heti takapyllyyn :(
Liian pitkät tamponin narut sulla. Saksit vähän niin kyllä pysyy nätisti etupyllyn puolella.
Kahvakuula on hyvä, saa samalla treenattua ulkosynnytinten lihaksistoa.