Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?

Vierailija
28.02.2014 |

Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat. 

Kommentit (1663)

Vierailija
201/1663 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidon siihen mieheni talutushihnan, ettei se sika lähde juoksentelemaan muualle kun kerran kuussa ei omalta naiselta lohkea.:/ Vähän on narsissin vikaa tuossa, myönnetään.

Vierailija
202/1663 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite käytän yleensä siskon ostamia eksoottisia hedelmiä ja joskus sen kihlasormusta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1663 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpyankka tietenkin. Ui kivasti perässä!

Vierailija
204/1663 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sidon siihen naruun toisen tamppoonin, on sit kätevä vaihtaa uusi tilalle jos käytössä oleva "tulee täyteen"

Vierailija
205/1663 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla roikkuu tekosilmä. Jos joku töllöttää, niin saapahan ainakin samalla mitalla takaisin!

Vierailija
206/1663 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponinarukoruni syntyi vahingossa. Puhdistin hampaitteni välejä ennen tamponin asettamista "suuaukkoon", jäivät loksuttimet kiinni, prkl!

Vierailija
207/1663 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä haluan käyttää mun blingbling koruja muulloinkin kun kuukautisten aikaan. Tamppooni tekee kipeää, jos ei ole kuukautisia. Miten te pidennätte korujen käyttöaikaa?

Vai onko tää ohis? Tai hukkuu tänne viestien joukkoon? Tärkee juttu mulle kuiteski, pitäisikö avata oma ketju?

Vierailija
208/1663 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla roikkuu siinä vihkisormus. Haluttii miehen kanssa paikaksi jokin muu, kun perinteinen vasemman käden nimetön. Kyllä siinä häävierailla oli ihmettelemistä, kun mies kyyristyikin sormuksen annossa mekkoni alle ;) heh heh!

(Haitta puoli tässä tosin on, että onnistuu vain menkkojen aikana. Olen kuitenkin ratkaissut pulman kasvattamalla tuuhean häpykarvoituksen. Narun puutteessa sormuksen saa solmittua kiinni karvoihin!!)

Vierailija
209/1663 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsit, kun kierukan kanssa kiellettiin käyttämästä tamponia. Ei voi kokeilla kaikkia loisto ideoita ja olla muodikas. Vai pitäiskö riiputtaa koristukset ihan kierukasta asti? Onko kokemuksia kierukkakoruista?

Vierailija
210/1663 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä sellainen viiri, jossa on ajankohtaisia iskulauseita. Haastan kaikki muutkin käyttämään Ukrainan lipun värejä ja sotaa vastustavia iskulauseita. On muuten komian näköistä, kun uidessa tai kävellessä viiri hulmuaa perässä! Make love not war!

Vierailija
211/1663 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sidon siihen renkaan, jonka ketju tulee mun häppäriläväristä. Sieltä se menee Blin bling-napakorun kautta nänniläväriin (yhteen vaan, oon kyl miettiny, että pitäiskö molemmat lävistää?). Nännistä ketju menee nenään (siellä on sellanen perinteinen sonninrengas). Nenästä menee loppupätkä vielä korvanlehteen. Ihan kivan näköinen viritelmä. Mut pikkusen hankala esim. lentokentän turvatarkastuksissa.

Vierailija
212/1663 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MULTA KERRAN ELIXIASSA SUIHKUSSA KYSYTTIIN ET ONKS TOI HÄPYKORU JA MISTÄ OON OSTANU KU ON NIIIN MAGEE.. ONSE KIVA KUN OMA MIES ON KULTA SEPPÄ NIIN TEKEE MULLE TAMPAKSI KORUJA JA HÄPY KORUJA <3  KUN OLEN ALERGINEN EPÄ AIDOILLE NIIN ON PAKKO OLLA AITOO KUTAA.. MUL ON 1 MUN LEMPPARI SEMMONEN KULTANEN PÄÄKALLO MIS ON  13 SMARAGDII

Vierailija
213/1663 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MULTA KERRAN ELIXIASSA SUIHKUSSA KYSYTTIIN ET ONKS TOI HÄPYKORU JA MISTÄ OON OSTANU KU ON NIIIN MAGEE.. ONSE KIVA KUN OMA MIES ON KULTA SEPPÄ NIIN TEKEE MULLE TAMPAKSI KORUJA JA HÄPY KORUJA <3  KUN OLEN ALERGINEN EPÄ AIDOILLE NIIN ON PAKKO OLLA AITOO KUTAA.. MUL ON 1 MUN LEMPPARI SEMMONEN KULTANEN PÄÄKALLO MIS ON  13 SMARAGDII

Vierailija
214/1663 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei voi hitsi.. mäki haluun kulta seppä poika ystävän <3

Vierailija
215/1663 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hyi vittu koruja tamppoonin narussa??!?! Ei kukaan koko narua mistään uikkareiden alta huomaa ellei se sieltä roiku! Kuka edes käy uimassa menkkojen aikaan!?? Siis hyi helvetti te ihmiset ootte sekaisin! Oikeesti, mitä vittua!?? Työntäkää ne narut piiloon tai käyttäkää siteitä! Siis vittu, jos oikeesti nään uimahallissa joltain roikkumassa haarojen välistä jonkun saatanan helmillä koristellun narun niin sanon kyllä ihan suorat sanat. Idiootit. Luulis uimahallien sääntöjenkin kieltävän kuukautisten aikaan uimisen.

Siis mitä vittua oikeesti!???

Vierailija
216/1663 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin on biksuissa ja uikkareissa pieni reikä nii saan tapoonikorun näkyviin ja monet sanoo et on ihana koru.

Vierailija
217/1663 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit kun olis kiva laittaa siihen naruun kaikkea nättiä mutta kun ei ole tilaa. Mies roikkuu kaksin käsin aina siinä nykimässä :( . Jos joskus meistä jompikumpi kupsahtaa, mä laitan kyllä heti jotain naruuni, vaikka noita mun lasten ensimmäisiä kenkiä, ne on niin söpöjä ja niistä on monta tarinaa jos joku kysyy <3

Vierailija
218/1663 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hammaslääkärinä kannan tamppooninarussani sähköhammasharjaa. En kuitenkaan sen vibraominaisuuksien takia, vaan flaksin käydessä passitan kieltä tarjoavan suun ensin hammaspesulle. 

Vierailija
219/1663 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla roikkuu narussa semmoiset rekisterikilvet joissa on lasten nimet ja syntymävuodet. Ne on söpöt ja liittyy aiheeseen.

Onko kellään muuten lapsiluku täyttynyt siksi, ettei halua enää olla ilman kuukautisia ja tamponikoruja niin pitkää aikaa?

Mites teillä kellä vaihdevuodet alkaneet, mitä teitte koruille?

Vierailija
220/1663 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi sellainen Pirkkalehden innoitus rikkoutuneiden sukkahousujen uusiokäyttöön. Keksin laittaa tamppoonin naruun sukkahousuisuista tehdyn rusetin. Se sopii somasti jalkojen väliin eikä kukaan huomaa tampponin rumaa narua. Kokeilkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi