Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Joskus pidän tuossa narussa pientä vedenkestävää ledivaloa tai valotikkua, niin että sen saa helposti päälle esim. uimahalliin mennessä.
Minulla on aina narussa kiinni jokin pieni välipala, kuten proteiinipatukka tai keksi. Sitä on sitten mukava mutustaa nälän iskiessä.
Oonks mä ihan tylsä, kun mulla ei oo koristetta? Oon aina tähän asti värjänny sävy sävyyn hiusten kanssa ja laittanu samaa kynsiglitteriä kuin kynsissä. Voi ei, luulin et se riittää :( Kiitti siskot hyvistä ideoista! ENää en erotu joukosta!
Mulla on vilkkuva led-valo. Käytännöllisyys ennen kaikkea!
Tyttöystävällä on aina tällainen nimikoru, niin tietää kenellä ne menkat on.
Googletin huvikseni "tampoonikoru" ja tämähän sieltä tupsahti :D KIITOS
Mulla siinä roikkuu vuoristorata. Elämä on kivaa.
Just reissuun lähdössä ja kiinnitin naruun viinipänikän, helppo siitä sitten hörppiä kavereiden kanssa.
Mulla roikkuu siinä samovaari. Saa aina juttuseuraa kun ventovieraatkin tulevat kysymään että mikäs ihme härveli se tuo on, ja jos kohdalle sattuu venäläisiä niin tarjoan niille siitä teetä. Aina pannu kuumana on mun motto.
Kauheaksi mennyt tämä maailma. Teinityttäremme tamponikorua oli haukuttu koulun liiksatunneilla WT-koruksi. Siis MILLAINEN sen korun oikein pitäisi olla? Mä ostin tytölle ekan korun, mutta oli ilmeisesti ihan vääränlainen. Voi itku :(
Laitan roikkumaan naruun kertakäyttö kupin. Onpahan käden ulottuvilla jos jano sattuu yllättämään.
MIKÄ TÄMÄN KESKUSTELUN POINTTI ON? saapahan nauraa!
Yleensä kotibileissä jos on menkat samaan aikaan,sidon siihen pullon avaajan. Rohkelikot voi avata pullon persreiässäni.
Mieskin tuppaa joskus katsomaan liikaa urheilua,saan huomiota ja seksikästä hippasleikkiä,kun sidon kaukosäätimen naruun. Tämä yleensä välierä aikaan.
Mulla roikkuu siinä mummolta peritty kristallikruunu.
Dildo on mukana jos tekee mieli :D
Ei ole mielestäni korun paikka eikä minkään muunkaan epäkäytännöllisen. Laitan vain munakellon että muistan vaihtaa oikeaan aikaan.