Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
HUOM!!! Vauva lehden tilaajalahjaaksi saa tamppoonikoruja!!! Sit jos tilaat lehden lahjaksi saat itse koko setin koruja.
Täysikokoista alasinta. Se narukin on metallivaijeri oikeasti. Ne lihakset, ne lihakset...
Miehen kanssa tuli tänä keväänä iso riita just tamppoonikoruista. Hänen mielestään täysin turhaa "akkojen keimailua". En oo koko kesän aikana voinut pitää yhtään kertaa tamppoonikorua päällä, koska meidän autotalli on niin täynnä, ettei sinne mahtuneet meidän auton nastarenkaat enää varastoon säilytykseen! Ei kuulemma ole yksinkertasesti tilaa. Eli arvatkaapa kuka joutu pitämään niitä renkaita sit korun tilalla koko kesän! Niin ottaa päähän ton ukon touhu! :( Oisin halunnut tänä kesänä pitää ees kerran jotain kivaa korua yllä ja tuntea itteni taas viehättäväksi.
Miten täältä aina löytyy näitä.....
Itse taas laitan nuoliviinin selkääni sillä tamponin narusta saa pidennyksellä kelpo jousipyssyn. Tällä sitten metsästän viiriäisiä uinahallin tuuletusräppänöistä. Jos taas olen oikein leikkisällä tuulella teen tampoonin narun päähän pienen supungin, jolla sitten lassoan herkkukikkeleitä miesten suihkutiloissa.
Fazerin-sininen patukka. Meillä lähikaupassa löytyy jo ihan siitä tamponien vierestä samalla hyllyllä, alkaa olla jo aika yleisiä, nähny jo monella.. ei tuu nii äreeksi ku saa suklaata menkkojen aikana!
Mulla on sellainen statement tamponikoru. Liberon vaippakassissa ollut vaunukoriste, tiedättehän?
siis mulla ja mun kaverilla roikkuu aina koppa koffia ettei jano pääse yllättämään!
Pienen pieni propelli - vähän niinkuin pikkulapsilla hatussa <3
Mökille mennessä siinä roikkuu saunavihta ja toisessa narussa tölkin avaaja. Jos ollaan reppureissaamassa niin passi. Ihan kotona ollessa jotain tyypillistä, kuten silmälasit, sadeviitta tms. Joulun aikaan tosiaan niitä kulkusia helkkäämään niinkuin joku ja mainitsi. Sama just vaikka vappuna serpentiiniä ja hääpäivänä pikku valokuvat - toiseen naruun mieheni kuva ja toiseen oma. Aina riippuu tilanteesta! Esim. jos muiden häihin mennään niin ei tosiaankaan omia kuvia vaan sen pariskunnan jotka menee naimisiin! HALOO! Aina tilanteen mukaan!
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 21:57"]Mökille mennessä siinä roikkuu saunavihta ja toisessa narussa tölkin avaaja. Jos ollaan reppureissaamassa niin passi. Ihan kotona ollessa jotain tyypillistä, kuten silmälasit, sadeviitta tms. Joulun aikaan tosiaan niitä kulkusia helkkäämään niinkuin joku ja mainitsi. Sama just vaikka vappuna serpentiiniä ja hääpäivänä pikku valokuvat - toiseen naruun mieheni kuva ja toiseen oma. Aina riippuu tilanteesta! Esim. jos muiden häihin mennään niin ei tosiaankaan omia kuvia vaan sen pariskunnan jotka menee naimisiin! HALOO! Aina tilanteen mukaan!
[/quote]
Mistä te keksitte nää jutut. Hauskoja aloituksia, joista viriää vaikka mitä.
UP! UP!
We want more! We want more!
T. Gradua vaille valmis tamponomi
Mulla on ollut jo pitkään Lokki-valaisin. Isoin tietty. Vähän tyyliä rouvat!
JATKUU!
Mites joulukoristeet tamppoonin naruun?
Näin joulun aikaan valan narun ympärille kynttilän. Ihanaa talvitunnelmaa.
En käytä mitään koruja, mutta uimaan mennessä kiinnitän naruun kölin. Pysyn sitten hyvin tasapainossa. Joskus huovutan naruista pannunalusia (hyvä joululahja) tai lumihiutaleen mallisia ikkunakoristeita.
itsehän käytän lasivillatampponia..