Ketä julkkista puolisosi muistuttaa?
Ketä tunnettua henkilöä puolisosi muistuttaa joko ulkonäöltään, tavoiltaan, ääneltään tai muuten?
Henkka Hyppönen on varsin saman näköinen kuin mieheni ja myös tuo (samanaikaisesti kadehdittava ja ärsyttävä) tapa "tietää kaikesta kaikki" on niiiiin tuttua.
Kommentit (217)
Ihmiset ovat sanoneet, että muistuttaa Jarkko Martikaista tai Tommi Evilää. Jarkko Martikaisen ehkä näen itsekin, piirteet samantyyppiset vaikka nenä onkin erilainen. Molemmat ovat sellaisia helposti lähestyttävän ja symppiksen näköisiä. Tommi Evilää en ihan ymmärrä, samaa lienee lähinnä pitkät raajat, ja pitkät tummat hiukset.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:40"]
Mun mies muistuttaa jotenkin tosi paljon näöltään ja myös vähän eleiltään sitä sinkkuelämässä näyttelevää Kihoa. En muista kyseisen näyttelijän nimeä.
Mulle voi sitten ilmoitella, jos tämä meneee vaihtoon:)
Ulkonäöltään Phil Collinsia, käytökseltään Uuno Turhapuroa.
Lähimpänä ehkä Gerard Butler, mutta vaaleammilla hiuksilla eikä niin turpeilla huulilla.
En tiedä kyllä yhtään ketä muistuttaisi.... Yhdessä vauva-aikaisessa kuvassaan on ihan Schrekin näköinen :) ei kylläkään enää yhdennäköisyyttä samassa määrin :D
Mungolifen miespuoliselta versiolta kasvonpiirteiltään.
Paavo Arhinmäeltä näytää. Ihan on. :)
Olli Jokista, ainakii viime peleissä kun näki, nii itekin tokas, et jotain samaa on :D
Jason Statham, yhtä karvanen, kalju ja lihaksikas.
Olisko kellään Ralf Fiennesin tai Sean Beanin näköistä menossa vaihtoon, ehkä vähän nuorempana versiona?
Henkka Hyppönen tai Ilkka Villi <3
Nykyinen ei muistuta erityisemmin ketään, mutta eksä on sen nuoremman Bostonin pommittajan näköinen. Hätkähdin kun näin kuvan, vaikka tiedän ettei hänellä ole sen kanssa mitään tekemistä, mutta jotenkin tuo tapaus silti tuntui vielä pahemmalta kuin jo muutoinkin olisi tuntunut. Ehkä minun kannattaa vielä selventää, että ihan täyssuomalainen on tämä eksä.
Me ollaan vähän ku Carrie ja Mr Big sinkkuelämää-sarjasta :D paljon nuorempia ja köyhempiä vaan
Me ollaan vähän ku Carrie ja Mr Big sinkkuelämää-sarjasta :D paljon nuorempia ja köyhempiä vaan
Johny Depp asuu meilläkin :D Ihan tosiaan, mun miehellä on todella samantyyliset kasvonpiirteet, tästä on muutkin maininneet ja valokuvien kanssa vertailtu jopa joskus :D Parta vaikuttaa kans asiaan, en tiedä olisko enää niin samannäköinen jos ajelisi parran pois. Ihan tyytyväinen oon mieheni ulkomuotoon ja ylpeenä sitä tuolla raitilla saa taluttaa ;) Mun mies taitaa vaan olla kymmenisen vuotta ainakin nuorempi kuin Johny, eikös hää ole jo viisissäkymmenissä.
jared leto