Ketä julkkista puolisosi muistuttaa?
Ketä tunnettua henkilöä puolisosi muistuttaa joko ulkonäöltään, tavoiltaan, ääneltään tai muuten?
Henkka Hyppönen on varsin saman näköinen kuin mieheni ja myös tuo (samanaikaisesti kadehdittava ja ärsyttävä) tapa "tietää kaikesta kaikki" on niiiiin tuttua.
Kommentit (217)
Teemu Selännettä ainakin omasta mielestäni :)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 08:47"][quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 08:13"]
Juha-Matti Aaltosta
[/quote]
Täten miehesi muistuttaa myös Mesut Öziliä, kuuluisaa jalkapallotähteä.
Aaltonen ja Özil ovat kuin kaksoisveljet.
[/quote]
Ei muistuta Öziliä, vaikka Aaltosen kanssa on samannäköinen. Özilin silmät "lerput" ja omani on myös J-M A tapaan suoisuomalainen.
Kuulemma Jussi Lampea, itse en yhtäläisyyttä näe =D
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 09:14"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 08:47"][quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 08:13"]
Juha-Matti Aaltosta
[/quote]
[/quote]
Ei muistuta Öziliä, vaikka Aaltosen kanssa on samannäköinen. Özilin silmät "lerput" ja omani on myös J-M A tapaan suoisuomalainen.
[/quote]
Pakko muistuttaa. Nehän ovat identtiset. Silmiä myöten.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:01"]
No onpas teillä muilla komiat miehet. Mun mieheni muistuttaa todella paljon Seppo Hovia. Ihana se silti on ja todella kultainen.
[/quote]
*repesin*
Mun mies muistuttaa lähinnä FB:n perustajaa Mark Zuckenbergia. Samanlainen nörtti :). Ei kyllä yhtä menestynyt ja rikas, eikä tarvi ollakaan. Ei mikään töksäyttelevä assi kuitenkaan.
Alexxander Stubb
Hymy ei ole yhtä leveä kylläkään, mutta muidenkin mielestä ovat kuin toistensa kopiot.
Mun mies on Phil Anselmon näköinen (Panteran ja Downin laulaja)
Kiefer Sutherlandia muistuttaa aika paljonkin. Suomalaisempi jössikkäversio vain :-D
Kuulamörssäri Reese Hoffaa, omani on vähän pidempi ja vaaleempi.
Jaa-a. Ehkä se on lähinnä Cheekiä. Vaatetyyli ja hiusten väri ja malli on samalainen kuin Cheekillä. Niin ja nenä. Plus että sen kuvan minkä Cheekin luonteesta on median kautta saanut, niin nekin tästää pelottavan hyvin...
Lasit päässä näyttää Tony Halmeelta.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 08:16"]
Ihan ministi Ville Valoa. Mutta on roteva rakenteeltaan ja jotenkin "siistimpi" versio.
[/quote]
Ei Volle Valo oo ministeri!
Johnny Deppin ja gossip girlin chuck bassin sekoitus :) siis Depp viiksineen.
Paul walkeria tai katsooko kukaan sitä sarjaa arrow? Siitä sen oliver queenin näköinen hieman. Sellainen samanlainen luusto, ihanan kulmikkaat kasvot ja parransänki <3
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 08:13"]
Juha-Matti Aaltosta
[/quote]