Ketä julkkista puolisosi muistuttaa?
Ketä tunnettua henkilöä puolisosi muistuttaa joko ulkonäöltään, tavoiltaan, ääneltään tai muuten?
Henkka Hyppönen on varsin saman näköinen kuin mieheni ja myös tuo (samanaikaisesti kadehdittava ja ärsyttävä) tapa "tietää kaikesta kaikki" on niiiiin tuttua.
Kommentit (217)
M. Nykästä. Samaa näköä ja luonnekin täsmää.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 23:59"]Under the Domen Barbieta :)
[/quote] Olen kateellinen...
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 23:58"]
Osama bin Ladenia.
Ainakin äitini mielestä. :D
[/quote]
Oot meidän naapuri!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:15"]Voi jeesus, veikkaan et teillä oikeesti istuu sellanen homer Simpsonin näkönen kalju piereskelevä kaljamaha siellä :D Ompa palstamammoilla muka komeat miehet :D
[/quote] Jokunen vuosi sitten kun av-mammoilla oli fb-ryhmä, niin joku totesi ettei kehtaa liittyä ryhmään kun kaikki siellä oli niin kauniita...joten kai meillä voi olla komeita miehiäkin!
Ei saa ala peukuttaa mun cheekin näköistä miestä! On se sitäpaitsi vähän komeampi kuin cheekki.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:51"]
Ihmetty Jere Karalahti:)
[/quote]
otan osaa
Hugh Jackmanin ja Adam Levinen sekoitus
Mun mies on Jasper Pääkkösen ja Barack Obaman sekoitus. :D
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 08:30"]
Mun mieheni näyttää aivan Disneyn Pocahontasin Kocoumilta, siltä mieheltä siis jonka kanssa Pocahontasin kuului avioitua kunnes John Smith tuli kehiin. Tukka tosin on lyhyempi :D
[/quote]
Mulla oli niiiiiin major crush pienenä Kocoumiin :D<3 Oisko tällä sun miehellä veljiä?
Ja Jasper Pääkkösen ja Barack Obaman risteytys naurattaa :D Kuvittelen vaan Obamalle sellaset Saku Salin-hiukset :DD
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:25"]
Ehkä tää jalkapalloilija Van Persie kasvojen ja kropan puolesta lähimpänä. Mies vaan lyhyempi. :)
[/quote]
Uuh!!!
Ulkonäöllisesti(196cm,90kg, tumma) lähinnä Jussi Lampea...
Ville Haapasaloa. Vai onko se Haapsalo? No kuitenkin, tiedätte tyypin.
Angelina Jolieta