Ketä julkkista puolisosi muistuttaa?
Ketä tunnettua henkilöä puolisosi muistuttaa joko ulkonäöltään, tavoiltaan, ääneltään tai muuten?
Henkka Hyppönen on varsin saman näköinen kuin mieheni ja myös tuo (samanaikaisesti kadehdittava ja ärsyttävä) tapa "tietää kaikesta kaikki" on niiiiin tuttua.
Kommentit (217)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 09:14"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 08:47"][quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 08:13"]
Juha-Matti Aaltosta
[/quote]
Täten miehesi muistuttaa myös Mesut Öziliä, kuuluisaa jalkapallotähteä.
Aaltonen ja Özil ovat kuin kaksoisveljet.
[/quote]
Ei muistuta Öziliä, vaikka Aaltosen kanssa on samannäköinen. Özilin silmät "lerput" ja omani on myös J-M A tapaan suoisuomalainen.
[/quote]
Pakko muistuttaa. Nehän ovat identtiset. Silmiä myöten.
[/quote]
Enemmän näyttää Perttu Lindgreniltä joka on myös "identtinen" JMA:n kanssa. Ei Özilin näköä, usko vain!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 08:30"]Mun mieheni näyttää aivan Disneyn Pocahontasin Kocoumilta, siltä mieheltä siis jonka kanssa Pocahontasin kuului avioitua kunnes John Smith tuli kehiin. Tukka tosin on lyhyempi :D
[/quote]
Aah, olin pienenä ihastunut Kocoumiin! <3 ihan tyhmä se Smithin John.
En jaksanu lukea, miljooooonoa viestejä :) Meillä mies kuin Koop Arponen ja minä kuin menneittein aikojen missi- arvaa kuka ;)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 08:46"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:58"]
Cristiano Ronaldo on nyt ensimmäinen joka tuli mieleen, kyseessä on siis latinomies.
[/quote]
Paitsi että portugalilaiset (kuten eivät espanjalaiset ja italialaisetkaan) eivät ole latinoita.
Latinot/latinat elävät tuolla Väli- ja Etelä-Amerikassa.
[/quote]
Ymmärsit tuon viestin väärin.
Tai sitten on taas joku sherlokki asialla. Latinoko ei voi muistuttaa portugalilaista? Suurin osa Lattarien vaaleammasta väestöstä on espanjalaisten ja portugalilaisten jälkeläisiä.
Kuin tummahiuksinen Ilkka Alanko, äänikin on hyvin samanlainen!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 23:39"]En jaksanu lukea, miljooooonoa viestejä :) Meillä mies kuin Koop Arponen ja minä kuin menneittein aikojen missi- arvaa kuka ;)
[/quote]
No Armi Kuusela? Tanja Vienonen?
tukkijärven juusoa eli justin timberlakea :D
Lewis Hamiltonia vaikka suomalainen onkin. :)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 09:44"]Onslow
[/quote]
Yksi rehellinen
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 19:53"]Esa Pakarista
[/quote]
Senioria vai junioria? Jos junioria niin kateeksi käy. Jos senioria niin ei.
Meteorologi Anssi Vähämäkeä, tykkään hänen säätiedotuksistaan sen tähden.
Oho ap, aioin juuri kirjoittaa että Henkka Hyppönen. :) Mieheni näyttää Henkalta, mutta luonne on kyllä ihan erilainen.