Lyhyet päällystakit, kauhean hankala muoti
Minusta on tyhmän näköistä jos päällystakin alta vilkkuu paidanhelma. Etsin välikausitakkia, sellaista vähän ns siistimpää en parka- tai ulkoilutakin mallista. Ehkä joku tikkitakin tyyppinen. Tietty värikin saisi olla. Mutta moni on tosi lyhyitä. Zalandon valikoimaa olen kahlannut pääasiassa.
Kommentit (13)
Ei se lyhyt mikään takki edes ole vaan pusakka.
Jos haluat laadukkaan ja oikeasti vettä kestävän parkatyylisen takin niin katsele erä/vaellus/metsästysvaatteiden mallistoja Zalandon muotiluomusten sijaan.
Näillä on ihan neutraalejakin maanläheisiä värejä ja materiaalien kesto on ihan eri tasolla kuin muotiräteillä.
Mua ei kiinnosta muoti vaan mukavuus - ainakaan tallella. Mä jäätyisin ilman polven alle tulevaa toppatakkia.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat laadukkaan ja oikeasti vettä kestävän parkatyylisen takin niin katsele erä/vaellus/metsästysvaatteiden mallistoja Zalandon muotiluomusten sijaan.
Näillä on ihan neutraalejakin maanläheisiä värejä ja materiaalien kesto on ihan eri tasolla kuin muotiräteillä.
En halua mitään ulkoilutakin mallista vaan siistimpien vaatteiden, mekkojen yms kanssa sopivan takin. Ap
Eikö puolipitkiä takkeja nyt ole lähes joka liikkeessä? Oletko katsonut kivijalkaliikkeet ja urheilukaupat? Automarketeistakin voi löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua mitään ulkoilutakin mallista vaan siistimpien vaatteiden, mekkojen yms kanssa sopivan takin. Ap
Mä käytän mekkojen kanssa ja muutenkin paljon liki polvimittaista kevyttoppista jonka ostin Vilasta pari vuotta sitten ja tykkään tosi paljon kun helmat päättyvät samaan korkeuteen
En tiedä kokoasi joten ehdotan tätä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.halonen.fi/naiset/takit/naisten-kevyet-takit.html
Mä ostin Haloselta takin yli 10 vuotta sitten ja edelleen käytössä, silloin oli hintataso hiukkasen alle satkun.
Sama. On joko liian pitkää tai liian lyhyttä mallia.
Eniten pidempää takkia kaipaan pyöräilyn vuoksi. Pyöräilen jonkun verran ja mikään ei ole niin ärsyttävää, kuin liian lyhyt takki, jota pitää kiskoa alaspäin pyöräilleessä, kun se nousee liian ylös ja paljastaa alaselän. Liian pitkä takki taas on huono muista syistä.
Ja sitten kaupungilla ollessa on myös kivempi, jos takki vaikka ulottu juuri ja juuri pepun alle.
Lyhyet takit on joissakin olosuhteissa ihan kivat, mutta harvemmin omassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Älä seuraa muotia. Helppoa!
No sitähän tässä just valitan kun kun nykymuoti tuntuu suosivan lyhyttä ja mä en?? Ap
ja pitkät on sitten mallia makuupussi
Toisaalta nilkkapituinen takki on pyöräillessä hankala.