Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet päällystakit, kauhean hankala muoti

Vierailija
09.10.2024 |

Minusta on tyhmän näköistä jos päällystakin alta vilkkuu paidanhelma. Etsin välikausitakkia, sellaista vähän ns siistimpää en parka- tai ulkoilutakin mallista. Ehkä joku tikkitakin tyyppinen. Tietty värikin saisi olla. Mutta moni on tosi lyhyitä. Zalandon valikoimaa olen kahlannut pääasiassa. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta nilkkapituinen takki on pyöräillessä hankala.

Vierailija
2/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lyhyt mikään takki edes ole vaan pusakka.

Jos haluat laadukkaan ja oikeasti vettä kestävän parkatyylisen takin niin katsele erä/vaellus/metsästysvaatteiden mallistoja Zalandon muotiluomusten sijaan.

Näillä on ihan neutraalejakin maanläheisiä värejä ja materiaalien kesto on ihan eri tasolla kuin muotiräteillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta muoti vaan mukavuus - ainakaan tallella. Mä jäätyisin ilman polven alle tulevaa toppatakkia.

Vierailija
4/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat laadukkaan ja oikeasti vettä kestävän parkatyylisen takin niin katsele erä/vaellus/metsästysvaatteiden mallistoja Zalandon muotiluomusten sijaan.

Näillä on ihan neutraalejakin maanläheisiä värejä ja materiaalien kesto on ihan eri tasolla kuin muotiräteillä.

En halua mitään ulkoilutakin mallista vaan siistimpien vaatteiden, mekkojen yms kanssa sopivan takin. Ap

Vierailija
6/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö puolipitkiä takkeja nyt ole lähes joka liikkeessä? Oletko katsonut kivijalkaliikkeet ja urheilukaupat? Automarketeistakin voi löytyä.

Vierailija
7/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä seuraa muotia. Helppoa!

Vierailija
8/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua mitään ulkoilutakin mallista vaan siistimpien vaatteiden, mekkojen yms kanssa sopivan takin. Ap

Mä käytän mekkojen kanssa ja muutenkin paljon liki polvimittaista kevyttoppista jonka ostin Vilasta pari vuotta sitten ja tykkään tosi paljon kun helmat päättyvät samaan korkeuteen 

Vierailija
9/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kokoasi joten ehdotan tätä.

https://www.zizzi.fi/naiset/takit/kevat-syystakit/

Vierailija
10/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.halonen.fi/naiset/takit/naisten-kevyet-takit.html

Mä ostin Haloselta takin yli 10 vuotta sitten ja edelleen käytössä, silloin oli hintataso hiukkasen alle satkun.

Vierailija
11/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. On joko liian pitkää tai liian lyhyttä mallia.

Eniten pidempää takkia kaipaan pyöräilyn vuoksi. Pyöräilen jonkun verran ja mikään ei ole niin ärsyttävää, kuin liian lyhyt takki, jota pitää kiskoa alaspäin pyöräilleessä, kun se nousee liian ylös ja paljastaa alaselän. Liian pitkä takki taas on huono muista syistä.

Ja sitten kaupungilla ollessa on myös kivempi, jos takki vaikka ulottu juuri ja juuri pepun alle.

Lyhyet takit on joissakin olosuhteissa ihan kivat, mutta harvemmin omassa elämässä.

Vierailija
12/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä seuraa muotia. Helppoa!

No sitähän tässä just valitan kun kun nykymuoti tuntuu suosivan lyhyttä ja mä en?? Ap

Vierailija
13/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitkät on sitten mallia makuupussi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi