Mieheni jäi kiinni pettämisestä!!! Mitä teen???
Olemme ollut yhdessä 10 vuotta, naimisissa 3 vuotta. Liittomme on onnelline ja rento ja luottamus on ollut aina hyvä. Nyt mieheni puhelimeen on ilmaantunut uusi yhteystieto: Anna. Viesteistä löytyi viestiketju Annan kanssa viime sunnuntailta, jossa Anna ehdottaa uutta tapaamista ja kehuu miestäni ihanaksi ja komeaksi. Mies vastaa että ei voi sopia uutta tapaamista ja että parempi unohtaa lauantain tapahtumat ja pahoittelee. Anna jatkaa lirkuttelua, soittele jos tulee ikävä jne.. mies ei vastannut enää tähän mitään. Oli siis mökkitalkoissa ja pienessä kyläbaarissa miesporukan kanssa lauantaina ja tuli kotiin sunnuntaina. Olen ihan sekaisin, miten te tähän suhtautuisitte? Mies ei siis tiedä että tiedän.. ainakaan vielä.. jumalauta että vituttaa!!! Ahdistaa!!
Kommentit (193)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 21:14"]
Halusikohan mies jostain syystä sinun näkevän tuon viestittelyn, jos kerta on ihan tyypillistä, että käytätte toistenne luureja. Muutenhan hän olisi poistanut ketjun, vai mitä?
[/quote]
Todennäköisesti halusi. Varmaan hautoo eroa ja kaipaa Annan kainaloa.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 21:03"]
Pitääkö tässä nyt takertua siihen puhelimen tutkimiseen? Jumalauta! Se ei ole meillä mitenkään ihmeellistä että käytetään toistemme puhelimia. Pointti oli se että mieheni on nyt tehnyt jotain tämän saatanan Annan kanssa! Ap
[/quote]
Onko sulla kotonakin tälläistä MINÄ MUN POINTTI suuttumisia jos sinua ei kuunnella? Ehkä Anna oli hieman rauhallisempi persoona.
[/quote] :-D Vaihtelu virkistää.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 21:03"]
Pitääkö tässä nyt takertua siihen puhelimen tutkimiseen? Jumalauta! Se ei ole meillä mitenkään ihmeellistä että käytetään toistemme puhelimia. Pointti oli se että mieheni on nyt tehnyt jotain tämän saatanan Annan kanssa! Ap
[/quote]
Onko sulla kotonakin tälläistä MINÄ MUN POINTTI suuttumisia jos sinua ei kuunnella? Ehkä Anna oli hieman rauhallisempi persoona.
[/quote]
Voi jumalauta. MINÄHÄN SUON ITSELLENI RAIVARIN KOSKA MIEHENI ON PETTÄNYT! Eipä tuo ole 10 ensimmäiseen vuoteen ollut näin tarpeen vähän purkautua! Menkää te länkyttäjät nukkumaan! Ehkä lähden sinne hotelliin.. Tällä palstalla se vasta paska fiilis tuleeki. Kiitos kuitenkin kaikille asiallisen linjan mielipiteille.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 21:22"]
Eli onko se nyt muka niin helvetin hirveä rikos? Ei minusta, jos sillä voi pelastaa itsensä valheellisesta suhteesta ja selän takana tapahtuvasta nöyryytyksestä.
[/quote]
No niin puhelimen tutkiminen pelasti sinun henkisen elämän joten HIPHEI nyt kaikki puolisoiden puhelimia tutkimaan, ties mitä sieltä löytää.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 21:26"]
Voi jumalauta. MINÄHÄN SUON ITSELLENI RAIVARIN KOSKA MIEHENI ON PETTÄNYT! Eipä tuo ole 10 ensimmäiseen vuoteen ollut näin tarpeen vähän purkautua! Menkää te länkyttäjät nukkumaan! Ehkä lähden sinne hotelliin.. Tällä palstalla se vasta paska fiilis tuleeki. Kiitos kuitenkin kaikille asiallisen linjan mielipiteille.
[/quote]
ap. on tyypillinen narsisti minä minä minä ja jos joku on erimieltä niin jo RAIVOTAAN. En ihmettele, että miehesi löysi Annan kainalon ja viihtyi siellä.
Soita sille Annalle ja kysy mitä on tapahtunut. Ole ystävällinen hänelle jotta hän kertoo, hän on tod.näk. luullut miestäsi sinkuksi ja mies antanut olettaa olevansa sinkku. Juttele vasta sen puhelun jälkeen miehesi kanssa.
No onpas kummaa.mistä ikinä kiinni jää,niin kun kiinni jää,on vastuu tekijällä.jotain on kumminkin tehny.otat siltä seuraavan kerran suihin,niin puraise vähä kalja ja jätä siihen,sanot että otan seuraavan kerran suihin kuinka alkaa kuulua tarpeeksi todenmukaista tietoa annan tapaamisesta.tai voi sanoa että toivottavasti sulla ei seiso kuinka seuraavan kerran lähtee ilman sua rimpsalle.kyllä sitä sitten alkaa jotenkin jutut luistaa.pyysin kerran myös äijältäni,että soitetaan muijalle joka oli asianomainen....keinojahan on useita.anna tunteet vaan tulla esiin ja puhut suus puhtaaksi,muuten käyt läpi sitä vielä monen vuoden kuluttua ja vaikuttaa siten huonosti suhteeseen.
Oho,piti kirjoittaa puraise kikkeliä
Oho,piti kirjoittaa puraise kikkeliä.
Voimia! Nyt kissa pöydälle ja mieluiten sitä ennen puhelu Annalle, jos kertoisi totuuden. Tosi kurjaa :(
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 21:31"]
.otat siltä seuraavan kerran suihin,niin puraise vähä kalja ja jätä siihen,sanot että otan seuraavan kerran suihin kuinka alkaa kuulua tarpeeksi todenmukaista tietoa annan tapaamisesta.
[/quote]
Kannattaa ensin ainakin kysyä koska on viimeksi nainut annaa ja onko pessyt kullinsa sen jälkeen ettei tule annan mehut omaan suuhun..
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 21:34"]
Oho,piti kirjoittaa puraise kikkeliä
[/quote]
Puraise kalja, oot sie paljon ryypännyt tänään kaljaa?
Voimia! Nyt kissa pöydälle ja mieluiten sitä ennen puhelu Annalle, jos kertoisi totuuden. Tosi kurjaa :(
Agree, soita sille Annalle ja kysy tunteeko se miestäsi.
Soita Annalle, mutta omalla puhelimella jätä se miehesi puhelin jo rauhaan. Eli soita Annalle nyt.
Meinaan soittaa kohta siihen annan numeroon. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 21:49"]Meinaan soittaa kohta siihen annan numeroon. Ap
[/quote]
kuka saa kiksejä esiintyessään minuna? Ap
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 21:03"]Pitääkö tässä nyt takertua siihen puhelimen tutkimiseen? Jumalauta! Se ei ole meillä mitenkään ihmeellistä että käytetään toistemme puhelimia. Pointti oli se että mieheni on nyt tehnyt jotain tämän saatanan Annan kanssa! Ap
[/quote]
Et ole vielä vissiin av:llä kauaa pyörinyt. Joka ketjussa tartutaan johonkin epäolennaiseen ja haukutaan aloitttaja pystyyn.
[/quote]
Aivan!! Tästä näyttää jotkut nauttivan. :( ikävää. Taitavat olla sellaisia ihmisiä, joilla omat asiat huonosti ja vitutus päällä koko ajan. Täällä on niin helppoa toisia haukkua ym.
Joo toi puhelimen tutkimisen arvostelu ja moralisointi on tässä tilanteessa ihan turhaa. Itsekin luotin aina 100% mieheeni, kunnes jonain päivänä tulikin olo etten ehkä luotakaan. Sitten kun eteen sattui miehen aukinainen puhelin ja vilkaisin, tajusin miehen pettävän. Siinä kun haukoin henkeä lattialla ja itkin, ei olisi voinut vähempää kiinnostaa se, kuinka kamalana joku pitää vilkaisuani. Se ei ole mitään verrattuna siihen henkiseen tuskaan jota mies minulle aiheutti, ja en olisi koskaan saanut tietää muuten. Olisiko minun pitänyt haaskata elämästäni vuosia siihen että minua petetään tietämättäni? En halua elää valheellisessa suhteessa.
"Etkö luota mieheesi, kun vilkaisit hänen puhelintaan?" On typerin kysymys ikinä kun toinen on juuri saanut tietää puolisonsa pettämisestä. Luottaa? Miksi olisi pitänyt luottaa, kun selvästikkään ei ollut syytä luottaa. Ja jos vilkaisun jälkeen olisi huomannut että luulot oli väärät, suurin osa ei vilkaise enää ikinä. Eli onko se nyt muka niin helvetin hirveä rikos? Ei minusta, jos sillä voi pelastaa itsensä valheellisesta suhteesta ja selän takana tapahtuvasta nöyryytyksestä.
Toistuva vilkuilu ei tietenkään ole ok, mutta se onkin täysin eri asia ja ei liity suurimpaan osaan tapauksissa.