Äh, pakollinen sukujuhlareissu edessä...
Viikonloppuna on miehen isän suvun sukujuhlat (jätetään pois, mistä tilaisuudesta on kyse), eikä mua YHTÄÄN huvita mennä. Miehen isä on aivan karmea mulkku, onneksi sentään muu suku on tosi mukavaa. Oon raskaana, enkä meinaa oikein jaksaa mitään, ja tiedän, etten ehkä ole sosiaalisimmillani satojen kilometrien ajomatkan jälkeen. Pelkään, että tulee sanottua appiukolle turhan tylysti...
Miehellekään ei ole mitään herkkua mennä, joten en vaan voi sanoa, että lähde yksin tai lapsen kanssa, mun pitää siis mennä hänen henkiseksi tuekseen. Mutta tuntuu, ettei voimat riitä!
Kommentit (49)
Adressin voitte lähettää; tuskin nuo teidän naamat norsun vitulla (jos ei kerran ketään huvita mennä on vaan pelkkää pakkopullaa) ja appiukolle haistattelu helpottas siellä kenenkään oloa, joten jääkää suosiolla pois ja antakaa ihmisten surra rauhassa.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 15:45"]
Adressin voitte lähettää; tuskin nuo teidän naamat norsun vitulla (jos ei kerran ketään huvita mennä on vaan pelkkää pakkopullaa) ja appiukolle haistattelu helpottas siellä kenenkään oloa, joten jääkää suosiolla pois ja antakaa ihmisten surra rauhassa.
[/quote]
Toistan sanani, haista vittu.
Ap
Kylläpä ap on herttainen ihminen.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 15:48"]
[/quote]
Mä oon herttainen ihminen herttaisille ihmisille, paskan lässyttäjille tuskin tarvitsee olla. Oot varmaan kuullut sanonnan metsästä ja siitä, miten se vastaa, kun sinne huudetaan. Voin haistatella vielä, jos sitä kaipaat, mutta menee vähän myöhemmäksi.
Ap
Appi on mulkku mutta muu suku kiva? Eihän toi ole niin paha ongelma. Juttele minkä kerkiät muille ja välttele appea. Jos appi saa sut kiinni, kuuntele paskanjauhantaa kolme minuuttia jonka jälkeen "sulla on vessahätä"
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 15:48"]
[/quote]
Mä oon herttainen ihminen herttaisille ihmisille, paskan lässyttäjille tuskin tarvitsee olla. Oot varmaan kuullut sanonnan metsästä ja siitä, miten se vastaa, kun sinne huudetaan. Voin haistatella vielä, jos sitä kaipaat, mutta menee vähän myöhemmäksi.
Ap
[/quote]
Ap. Senkun haistattelet vain. En ole muuta sulle kirjoittanut kun tuon herttainen kommentin. Kertoo sinusta paljon. Wt
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 15:48"]
[/quote]
Ap
[/quote]
Ap. Senkun haistattelet vain. En ole muuta sulle kirjoittanut kun tuon herttainen kommentin. Kertoo sinusta paljon. Wt
[/quote]
Ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 12:33"]
Ei ole loppuraskaus kyseessä edes, joten vaikea siihen vedota. Kyllä sinne on nyt pakko mennä, mutta johonkin mun pitää valittaa, kun en miehellekään viitsi.
Ap
[/quote]
jos ette haluu mennä niin ette mene, ei ole pakko! Jos menette niin sillon haluatte mennä. Itse en menisi. Minä en ole mikään suvun juoksuakka, joka liirattaa "edustamassa"
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 15:45"]
[/quote]
Tämä. Hautajaisiin joihin ei kerkeä tai halua mennä niin minäkin lähettäisin adressin tai jopa kukkia. Ainahan noita viestejä joku lukee niistäkin seppeleistä joista lukijaa ei ole paikalla.
Mulla on kanssa oman suvun juhlat tulossa kesällä,niin meen mielellään,kun suurinta osaa en ole nähnyt 15-20 vuoteen. Mut viimesillään raskaana en kestänyt miehen sukua yhtään. Kyselivät vaan,eikö se oo vieläkään syntyny ja oloni oli tosi tukala. Meninkin makkariin lepäämään,kunnes oli kotiin lähdön aika.
Nyt kyllä tuli ap semmoinen kuva sinusta ihan näiden parin viestin perusteella että olit raskaana tai ei niin on nyt vaan parempi ettet sinä ainakaan mene sinne hautajaisiin mököttämään marttyyrinä "kun appi on niin mulkku ihminen"!
Miehesi on aikuinen ihminen ja hän menee jos haluaa ja selviää varmasti kaikesta paremmin kun sinä et ole naama norsun vitulla mukana vinkumassa.
Sinä olet nyt vähän väsynyt ja liian raskaana ja niin epäsosiaalinen että miehesi joitaa teidän perheen "edustamisen" ihan yksin ja sinä voit hautoa peppua kotisoffassa.
Itse olen kanssa ahdistukseen\tylsyyteen mättäjä. Yksin asuessa en pitänyt herkkuja kotona, mutta silti sorruin esim. leipomaan tai mättämään paketin näkkäriä kerralla. Ite syön nykyään jäisiä marjoja siihen mättäämisentarpeeseen.
Pystysitkö hillitsemään itseäsi, jos tekisit aikataulun, jossa on kellonajat, milloin saat syödä ja keksisiset muulle ajalle jotain, missä ei voi samalla syödä. Siis ei esim. telkkaria tai jos katsot telkkaria niin samalla esim. neuloisit, niin että olisi käsillä tekemistä.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 17:03"]
Nyt kyllä tuli ap semmoinen kuva sinusta ihan näiden parin viestin perusteella että olit raskaana tai ei niin on nyt vaan parempi ettet sinä ainakaan mene sinne hautajaisiin mököttämään marttyyrinä "kun appi on niin mulkku ihminen"!
Miehesi on aikuinen ihminen ja hän menee jos haluaa ja selviää varmasti kaikesta paremmin kun sinä et ole naama norsun vitulla mukana vinkumassa.
Sinä olet nyt vähän väsynyt ja liian raskaana ja niin epäsosiaalinen että miehesi joitaa teidän perheen "edustamisen" ihan yksin ja sinä voit hautoa peppua kotisoffassa.
[/quote]
Mä en ole ollenkaan tuollainen ihminen, vaan sosiaalinen ja mukava. Mieheni taas on sosiaalisesti epävarma, ja sen takia lähden paikalle, koska hänen on näin helpompi olla. Älä projisoi omia käytöstapojasi minuun. Tuo juhla on juuri sen takia mulle raskas tilaisuus, että en mene sinne vain möllöttämään, kuten ehkä sinä tekisit, vaan yritän olla ystävällinen ja huomaavainen.
Mä en kuitenkaan vastaa typerään nillittämiseen, jota palstan wannabe-sosiopaatit tässä ketjussa ovat harrastaneet, vastaan hymyilemällä, vaan annan sille asiankuuluvan vastaantoton.
Appiukon persoonasta ehkä kertonee jotain se, että hänellä on 6 lasta, ja mieheni on ainoa, joka suostuu olemaan hänen kanssaan tekemisissä. 4 noista muista sisaruksista ei edes vastaa hänelle puhelimeen, 1 vastaa. Mutta toki palstamamma tietää paremmin ;)
Mä aion tehdä juuri niin kuin joku tuolla ylempänä sanoi, vältellä appea ja jutella muiden kanssa. Onneksi on lapsi, jonka perään pitää katsoa.
Joskus ihmisen on tärkeää saada valittaa. Palstan norsunvitut eivät sitä ymmärrä, onneksi joku kuitekin.
Ap
Ai niin, ja sen verran pitää vielä sanoa, että oikeastaan on kiva, kun saa purkaa tätä turhautumista palstaölleröihin. Että nillittämällä paskaa ootte oikeastaan tehnyt mulle palveluksen!
Kiitos myös kivoista viesteistä :)
Ap
Ihan turha uikuttaa, että on muka pakko. Ei ole pakko. Ihan itse joudut vastaamaan päätöksistäsi.
Ihan turha uikuttaa, että on muka pakko. Ei ole pakko. Ihan itse joudut vastaamaan päätöksistäsi.
Jaa että hautajaisiin et jaksaisi lähteä. No on se raskaus kuitenkin hyvä syy olla menemättä.