Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oppisopimuspalkat villistä lännestä kotoisin?

Vierailija
02.01.2014 |

Hei. Olen ollut puolIvuotta oppisopimuksella lähihoitajana kunnan palveluksessa / koulutuksessa. Palkka pitäisi ohjeiden mukaan olla alan työehtosopimuksen mukaan. Opetushallituksen sivulla näin lukee.  Mutta minullepa on maksettu jo puolivuotta laitoshuoltajan palkkaa miinus 10%. Vuoden jälkeen saan sitten oikein lähihoitajan palkkaa, mutta taas miinus 10%. Olen nyt kiinnostunut, millaisia palkkoja teille muille on kunnat ja kaupungit maksaneet???

Koulutuspäivät eivät ole minulle palkallisia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis opiskelet lähihoitajaksi? Tietenkään sulle ei makseta samaa palkkaa kuin valmistuneille lähihoitajille! Tuo -10% kuulostaa tosi hyvältä palkalta. Sinuna olisin kiitollinen siitä, että olet oppisopimuspaikan saanut ja saat vielä kouluttautumisesta palkkaa!

Vierailija
2/3 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppisopimuspalkka on se -10%.. Mutta mikä ihme on tuo laitoshuoltajan palkka :D Kyllä sun pitäisi saada sitä ihan lähihoitajan palkkaa -10%

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain lähihoitajan kuukauspalkka -10%, ja näin se menee. Toki kävin vain suuntautumisvuoden, joskus oli puhetta että jos käy alusta asti niin se eka vuosi on -15% ja toinen -10%, ja kun on valmistunut niin sitten ihan normaalipalkka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan