Äh, pakollinen sukujuhlareissu edessä...
Viikonloppuna on miehen isän suvun sukujuhlat (jätetään pois, mistä tilaisuudesta on kyse), eikä mua YHTÄÄN huvita mennä. Miehen isä on aivan karmea mulkku, onneksi sentään muu suku on tosi mukavaa. Oon raskaana, enkä meinaa oikein jaksaa mitään, ja tiedän, etten ehkä ole sosiaalisimmillani satojen kilometrien ajomatkan jälkeen. Pelkään, että tulee sanottua appiukolle turhan tylysti...
Miehellekään ei ole mitään herkkua mennä, joten en vaan voi sanoa, että lähde yksin tai lapsen kanssa, mun pitää siis mennä hänen henkiseksi tuekseen. Mutta tuntuu, ettei voimat riitä!
Kommentit (49)
No en sun heikkoudesta tiedä, mutta mulla on tällä hetkellä voimavarat aiak vähissä.
Ap
Jos voimavarat ovat vähissä, niin ota käyttöön edes tahdonvoima, ajatuksen muuttaminen ei ole mahdotonta.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 12:22"]
Jos voimavarat ovat vähissä, niin ota käyttöön edes tahdonvoima, ajatuksen muuttaminen ei ole mahdotonta.
[/quote]
Miten tämä onnistuu käytännössä?
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 12:25"]
Ollaanpa teillä sukurakkaita.
[/quote]
Mitä tarkoitat?
Ap
No etre mene sinne, jos kukaan ei tahdo. Ja sulla voimat pois, vetoatte raskauteen.
Aina voi sanoa, että sulla on loppuraskauden takia jaksaminen heikkoa, erityisesti pitkän matkan istuminen autossa on tukalaa, joten valitettavasti ette tällä kertaa pääse.
Ei ole loppuraskaus kyseessä edes, joten vaikea siihen vedota. Kyllä sinne on nyt pakko mennä, mutta johonkin mun pitää valittaa, kun en miehellekään viitsi.
Ap
No jäätte vaan pois? Ootte "kipeitä"? Oksennustaudissa, vatsataudissa yms..
No ap, valita sitten lisää ja kunnolla! Kyllä se siitä!
Ei tosiaankaan ole pakko mennä. Asia on ihan omassa päätösvallassasi. Arvioit kummankin vaihtoehdon seuraukset ja toimit sen mukaisesti. Kukaan ei pidä asetta ohimollasi.
Itse en menisi missään tapauksessa.
Ruikutiruikuti, mikä teidät velvoittaa menemään? Ja jos appiukko on tosiaan niin mulkku, niin ehkä hänelle tekisi hyvää välillä kuulla olevansa sellainen.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 15:23"]
Ruikutiruikuti, mikä teidät velvoittaa menemään? Ja jos appiukko on tosiaan niin mulkku, niin ehkä hänelle tekisi hyvää välillä kuulla olevansa sellainen.
[/quote]
Oikeasti. Haista sinä vittu.
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 12:20"]
No en sun heikkoudesta tiedä, mutta mulla on tällä hetkellä voimavarat aiak vähissä.
Ap
[/quote]
Sitten ei mennä! Aikuiset ihmiset... ei ne vanhemmat rikki mee jos sanoo "ei", ihan sama kuin ei lapsetkaan. Vai heittäytyykö nekin lattialle itkupotkuraivaroimaan?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 12:33"]
Ei ole loppuraskaus kyseessä edes, joten vaikea siihen vedota. Kyllä sinne on nyt pakko mennä, mutta johonkin mun pitää valittaa, kun en miehellekään viitsi.
Ap
[/quote]
No alkuraskauden? Keskiraskauden? Raskauden? Väsymyksen? Mikä tarve on asiasta tehdä näin vaikea?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 12:33"]
Ap
[/quote]
No alkuraskauden? Keskiraskauden? Raskauden? Väsymyksen? Mikä tarve on asiasta tehdä näin vaikea?
[/quote]
Mikä tarve sulla on päteä?
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 15:25"]
[/quote]
Ap
[/quote]
Olet varmasti ihastuttava äiti =--)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 15:25"]
[/quote]
Ap
[/quote]
Olet varmasti ihastuttava äiti =--)
[/quote]
Joo, epäilemättä säkin, kun toinen kertoo, että on voimavarat vähissä ja ensimmäinen asia, joka sulle tulee mieleen, on sössöttää jotain paskaa. Ei ole pakko kommentoida! Jos avaukseni ärsyttää, anna olla.
Tässä on nyt kyse siitä, että ihminen on kuollut, ja yritetään nyt vähän kunnioittaa niitä sukulaisia, joita asia koskettaa. Ei se silti helppoa ole, kun on tässä muutakina.
Ap
Jaa että hautajaisiin et jaksaisi lähteä. No on se raskaus kuitenkin hyvä syy olla menemättä.
Kyllä me ollaan heikkoja...