Palstan sinkkumiehet! Miksi olet sinkku?
Kerro ja vielä ikäsi jos saa
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväni jätti minut.
M31
Osanottoni. Mikä oli syy?
En tapaa naisia missään siten, että voisi kunnolla tutustua. Enkä aiheuta naisissa sellaisia haluja, että he minuun ihastuisivat. Sellaisista lähtökohdista on vähän kehno ponnistaa. Enkä osaa muuttaa itseäni sellaiseksi, että kelpaisin, enkä toisaalta haluakaan, koska sitten olisin jotain muuta kuin oma itseni. Olen outo ja tylsä, mutta on silloin jotenkin ansaitumpaa sitten jäädä yksin?
Terveisin Naispelko27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta halusta
mies52v
Hmmm
Usko tai älä.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväni jätti minut.
M31
Osanottoni. Mikä oli syy?
Erimielisyydet yhteenmuutosta ja välimatka.
M31
No en oo koskaan seurustellut enkä naimisissa ollut, niin siksi. Ehkä olen tarpeeksi mielisairas naimisoituakseni, eli siksi saan olla sinkku.
- en halua lapsia
- en halua ottaa miehen roolia lauman päänä, vaan haluan tasa-arvoisen suhteen
- seksuaalisesti ja romanttisesti toivon samaa, enkä pistäisi pahakseni vaikka nainen olisi dominoivampi osapuoli
Totta kai on muitakin heikkouksia jotka vähentävät kysyntää, mutta oikeasti nuo ovat esteet parisuhteen löytämiselle, ei lyhyys tai pienehköt tulot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta halusta
mies52v
Hmmm
Usko tai älä.
mies52v
Haluan kiittää kaikkien naisten puolesta, että pidättäydyt parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta halusta
mies52v
Hmmm
Usko tai älä.
mies52v
Ei kiittämistä. Yleistäminen on kuitenkin aika typerää.🙂
mies52v
Miksi EN olisi sinkku? Olen moderni, voimaantunut ja itsenäinen mies. You go Bros!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta halusta
mies52v
Hmmm
Usko tai älä.
mies52v
Ei kiittämistä. Yleistäminen on kuitenkin aika typerää.🙂
mies52v
Sanoo mestariyleistäjä itse 😁
Parisuhteessa joutuu tekemään kompromisseja. Haluan itse päättää kaikesta. Ja tykkään harrastaa seksiä monien eri naisten kanssa, en vain yhden.
M38
Olen seurustellut elämäni aikana usean eri naisen kanssa ja ollut myös kahdesti pidemmässä avoliitossa.
Viimeisimmän eron jälkeen treffailin kyllä ahkerasti, mutta jossain vaiheessa huomasin etten vain yksinkertaisesti onnistunut enää kokemaan lähellekään sellaisia tunteita ja kiintymystä mitä parisuhteeseen vaaditaan.
Osa parisuhteistani on ollut henkisesti melko kuluttavia, ja voi olla että menneet kokemukset ovat muodostaneet minulle sellaisen lukon jota en osaa avata. Toisaalta muistan myös joskus kuulleeni, että ihminen voi rakastua elämänsä aikana vain tiettyyn määrään ihmisiä..
M40
Liian vähän rahaa ja liian vaatimaton työ. Nehän ne perimmäiset syyt on.
M32
Omasta halusta
mies52v