Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan sinkkumiehet! Miksi olet sinkku?

Vierailija
06.11.2020 |

Kerro ja vielä ikäsi jos saa

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset antaa ala peukkuja ja miehet ylä peukkuja,  Huvittavaa.

Vierailija
62/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan seksiä helposti, vaikka en ole parisuhteessa, joten en koe, että parisuhde on ainakaan tällä hetkellä minua varten.

M28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tiedät, kuka niitä peukkuja antaa vai oletko joku selvännäkijä?

Vierailija
64/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kun tarpeeks kauan on alkaa näkemään kaikenlaista.

65/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen sinkku koska olen itse päätänyt niin. Mitä sitä seukkaamaan tai edes missään mielessä tapaamaan naisia jos ei heitä kohtaan ole taka-ajatuksia. Taka-ajatuksilla siis viittaan seukkamiseen. 

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
66/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvin pitää natsata, että enää naisen kanssa saman katon alle.

Sain nuorempana parisuhde eloa kolmena pitkänä pätkänä (6v, 3v ja 2v) ja sinkkuaikoinakin lempeä riitti.

Olen tyytyväinen osaani.

M46

Vierailija
67/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kun tarpeeks kauan on alkaa näkemään kaikenlaista.

Liika palstailu aivan varmasti saa näkemään kaikenlaista. 😁

-ohis-

Vierailija
68/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- en halua lapsia

- en halua ottaa miehen roolia lauman päänä, vaan haluan tasa-arvoisen suhteen

- seksuaalisesti ja romanttisesti toivon samaa, enkä pistäisi pahakseni vaikka nainen olisi dominoivampi osapuoli

Totta kai on muitakin heikkouksia jotka vähentävät kysyntää, mutta oikeasti nuo ovat esteet parisuhteen löytämiselle, ei lyhyys tai pienehköt tulot.

Ihana, mulle tämä! Minäkin mätsäisin kaikkiin mainittuihin kohtiin.

Vierailija
69/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo kaikki mitä haluan. Asunto, auto, rahaa, viihdettä, oma rauha, hyvää ruokaa ja ystäviä. Miksi nöyristelisin ja näkisin vaivaa saadakseni elämääni palvelua vaativan pikku kiukuttelijan?

Vierailija
70/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45

Kaksi pitkää parisuhdetta loppuneet molemmat toisen osapuolen pettämiseen. En halua enää panostaa kuin itseeni ja lapsiini niin kauan kun minua päivittäin tarvitaan. Edellisen suhteen loppumisen jälkeen kokeilin pari kuukautta tinderiä. Toivon kaikkien itseään kunnioittavien miesten pysyvän kaukana sieltä. Niin rikkinäisiä naisia en ole koskaan tavannut oli ikä sitten 25 tai 45. Kaikenlainen omaan elämäntilanteeseen liittyvä vastuuttomuus ja katkeruus oli aika hurjaa. Ihme miesringeissä pyöriviä naisia, jossa olet joka toisen tiistain pano. Parempi pysyä itsensä kanssa ja pistää omat palikat kuntoon. Fiksun miehen kannattaa panostaa itseensä, siinä voittaa aina.

Vierailija
71/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jo kaikki mitä haluan. Asunto, auto, rahaa, viihdettä, oma rauha, hyvää ruokaa ja ystäviä. Miksi nöyristelisin ja näkisin vaivaa saadakseni elämääni palvelua vaativan pikku kiukuttelijan?

Tuo on oikea asenne.

M

Vierailija
72/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on heikko mies jota pillulla komennellaan.

Vierailija
73/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn yksin. Ja nykynainen on melkoinen valittaja. Tätä palstaa kun lukee niin saa melko hyvän kuvan.

Ei ole mitään hinkua enää hankkia ketään rinnalle. Olen jo 33 vuotias ja naiset on nähty. Loppuiän haluan olla rauhassa.

Vierailija
74/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut naisia kiinnostavaksi lukion jälkeen. Teininä olin sarjaihastuja, sitten masennuin ja kaikki tunteeni hävisivät. Jonkin tason fyysinen kiinnostus on kyllä säilynyt ja yhteensä kahden naisen kanssa olen harrastanut seksiä, mutta ei sekään mitään kummoista puuhaa ole.

M39

Vierailija
75/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdyn yksin. Ja nykynainen on melkoinen valittaja. Tätä palstaa kun lukee niin saa melko hyvän kuvan.

Ei ole mitään hinkua enää hankkia ketään rinnalle. Olen jo 33 vuotias ja naiset on nähty. Loppuiän haluan olla rauhassa.

Tämä. 27-vuotta pyörin naisten kanssa ja tulin järkiini. Vaikka vientiä olisi, no thanks.

M 53-v

Vierailija
76/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen pettymys ihmissuhteisiin, kumppaniksi valitsemiini naisiin, sekä myös itseeni. Koen ettei minulla olisi tällä hetkellä parisuhteessa mitään annettavaa kenellekään. Ehkei minua ole tarkoitettu elämään parisuhteessa lainkaan. Toisaalta; läheisyyttä, syliä, seksiä, yhteyttä, ystävyyttä ja syvällisiä keskusteluja on ikävä. En tiedä. Minun täytyy keksiä itseni uudelleen. Ehkä vielä joskus osuu kohdalle joku tapaus joka vie mennessään, tai sitten ei.

Vierailija
77/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rehellisesti sanottuna tiedä miksi en voi saada parisuhdetta. Kirjoitin jo toiseen ketjuun että 67 treffit 3 vuodessa käytynä ja naisilta tulee pakkeja liukuhihnalta. Ei auta edes se että pääsee 2. 3. tai 4.treffeille pakit tulee silti. Tuntuu että en herätä romanttista kiinostusta vaan olen tietoisesti tai alitajuntaisesti koko ajan kaverivyöhykkeellä ja kun lopulta yritän edistää tilannetta romanttisempaan suuntaan niin naiset on vaivaantuneita ja seuraavaksi tulee tekstari että vaikutat mukavalta mutta..

Tuntuu että kelpaan seuraksi mutta naisilla tulee kiire antaa pakit ennen kuin päädytään sänkyyn. Viimeksi kun suutelin treffinaista niin hänen huulet olivat täysin paikallaan eli ei ollut siinä yhtään mukana..

Vierailija
78/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- en halua lapsia

- en halua ottaa miehen roolia lauman päänä, vaan haluan tasa-arvoisen suhteen

- seksuaalisesti ja romanttisesti toivon samaa, enkä pistäisi pahakseni vaikka nainen olisi dominoivampi osapuoli

Totta kai on muitakin heikkouksia jotka vähentävät kysyntää, mutta oikeasti nuo ovat esteet parisuhteen löytämiselle, ei lyhyys tai pienehköt tulot.

Kohdat 1-3 täsmää täällä päässä ja rupesin oikein innostumaan että näitäkin miehiä on, kerrotko vielä näistä muista heikkouksistasi. Minkä ikäinen olet?

-sinkkunainen, 39

Suurin piirtein samaa ikäluokkaa kuin sinäkin.

Noiden lisäksi tietysti se itsestäänselvyys, eli kokemattomuus seurustelun ja seksin osalta. Tässä iässä ainakin useimmmat naiset odottavat että asiat osataan ja edetään kokemuksen tuomalla varmuudella.

Lyhyyden jo mainitsinkin, olen myös hoikka ja olemukseltani nörttimäinen.

Ammatillisesti ei ole suurta kunnianhimoa pyrkiä kohti menestystä, enkä ole alkunkaan materialisti. Tämä on asia jota monikin pitää hyvänä, mutta mieli muuttuu siinä vaiheessa kun ymmärretään että sehän tarkoittaa matalahkoa elintasoa. Vähän samaa sarjaa kuin että vihreys on iso plussa, mutta lakkaa olemasta sitä kun mies kieltäytyy lentämisestä lomamatkoille.

Plussiakin on. Tuntemieni naisten mukaan olen luotettava, fiksu, hauska, minulla on mielenkiintoisia harrastuksia ja olen hyvä keskustelija. Ihan hyväkuntoinen, pukeutuminen ja hygienia kunnossa, en polta enkä juo usein. Ja olen kyllä työelämässä.

Jos sopii esittää vastakysymys, millainen itse olet? :)

Vierailija
79/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 % ikäisistäni naisista on sellaisia, etten heitä parisuhteeseen huolisi. Noista 10 %:sta suurin osa on jo parisuhteessa, monet avioliitossa.

M36

Vierailija
80/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta halusta

mies52v

Hmmm

Usko tai älä.

mies52v

Haluan kiittää kaikkien naisten puolesta, että pidättäydyt parisuhteesta.

En tajua kommenttiasi. Mies ilmoittaa, ettei halua olla parisuhteessa ja rupeat vinoilemaan?  On paljon miehiä ja naisia jotka ei syystä tai toisesta halua ainakaan juuri sillä hetkellä parisuhdetta. Normi asia ja oma valinta.