Palstan sinkkumiehet! Miksi olet sinkku?
Kerro ja vielä ikäsi jos saa
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä oli aloittajan motiivi tälle avaukselle?
No mikä on sun motiivi pyöriä palstalla? Eikai siihen nyt mitään erikoista syytä tarvita.
Eli miesten pitää tilittää sinulle sinkkuutensa syitä, mutta sinä et kerro motiiviasi. OK
En pakota ketään tilittämään. Mikä sua nyt noin hiertää perjantai-iltana? Löysää pipoas ja ota vaikka olut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä yksikään nainen antaa miehen elämään?
Tarkoituksen elämälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoituksen elämälle
Lasten kautta, kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoituksen elämälle
lol
En käy baareissa, eikä mulla ole mitään profiileita omalla naamalla netissä, naisia ei näytä kiinnostavan mun "ruma" naama millään tavalla. itse olen passiivinen, viihdyn kotona jos en ole töissä tai kaupassa, noita syitä voidaan jatkaa pitkälle.
M34
Koska en ole löytänyt ketään, joka toisi lisäarvoa elämääni. Lisäksi tykkään asua syrjässä, ja sehän ei viinimatkustelutyypeille käy
Päässä vikaa. Useat naiset ovat osoittaneet selvää kiinnostusta ainakin näin jälkeenpäin tajuten, mutta sillä hetkellä sitä ei vaan muka koskaan näe tarpeeksi selviä merkkejä. Lisäksi tuntuu ettei itse kuitenkaan kelpaisi loppupeleissä, tai ei osaa olla naisten kanssa joten menee välttelyksi. Sinkkunahan tässä sitten tällä menolla tullaan olemaan koko elämä. M40
Tässä se syy nyt tulee:
The Matrix
-Sinkkiş
On kai´k käsikirjoitettua waan ..
Kukaan nainen ei koskaan kiinnostu minusta, joten tuo on seuraus. Kontakteja kyllä on ja olen aloitteellinen, mutta pakkeja satelee kerta toisensa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan nainen ei koskaan kiinnostu minusta, joten tuo on seuraus. Kontakteja kyllä on ja olen aloitteellinen, mutta pakkeja satelee kerta toisensa jälkeen.
Mutta perimmäinen syy on matrixissa. Ajatteleppa, että palstalla on myös naisia, jotka valittavat etteivät saa miestä ..
-Sinkkiş
Alkaako pikkuhiljaa klikata ?
Kaikki on järjestettyä. Manipulointia ..
Tyttöystävä löysi elämänsä rakkauden ja jätti. Sen jälkeen olen nuollut haavojani, sillä uuteen suhteeseen musta ei vielä ole.
M27
Työtön ja köyhä. Luultavasti tulisi riitaa rahasta ja siitä kuinka kelvoton olen. Helpompi olla siis yksin. Lisäksi oman ikäiset naiset näyttävät mummoilta. Mitä tekisin vanhalla naisella? M40v
Pieni muna. Se sai nuorena välttelemään kontakteja ja lopulta olotilaan tottui.
En nuorena kelvannut kenellekkään ja noin 10v sitten lopetin yrittämästä. Olen äärimmäisen katkera enkä aio elää enää kauaa.
Vierailija kirjoitti:
- en halua lapsia
- en halua ottaa miehen roolia lauman päänä, vaan haluan tasa-arvoisen suhteen
- seksuaalisesti ja romanttisesti toivon samaa, enkä pistäisi pahakseni vaikka nainen olisi dominoivampi osapuoliTotta kai on muitakin heikkouksia jotka vähentävät kysyntää, mutta oikeasti nuo ovat esteet parisuhteen löytämiselle, ei lyhyys tai pienehköt tulot.
Kohdat 1-3 täsmää täällä päässä ja rupesin oikein innostumaan että näitäkin miehiä on, kerrotko vielä näistä muista heikkouksistasi. Minkä ikäinen olet?
-sinkkunainen, 39
Vierailija kirjoitti:
Pieni muna. Se sai nuorena välttelemään kontakteja ja lopulta olotilaan tottui.
Mulla oli n. 10v sitten pienimunainen fwb-tyyppinen miestuttavuus kuvioissa. Sain elämäni parasta suuseksiä jota aina oikein vaati saada antaa ja panotkin oli erittäin ihania. Älähän siis lannistu. :) -N
En ole koskaan edes yrittänyt iskeä naista ja naisten suunnalta on turha odottaa aloitetta.
Kaikki kivat ja fiksut naiset ovat varattuja. On äärimmäisen vaikeaa löytää vapaata naista, jonka kanssa voisi kuvitella suhdetta.
liian tollo ja tylsä
🤣