Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan sinkkumiehet! Miksi olet sinkku?

Vierailija
06.11.2020 |

Kerro ja vielä ikäsi jos saa

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian tollo ja tylsä

🤣

Vierailija
42/88 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä oli aloittajan motiivi tälle avaukselle? 

No mikä on sun motiivi pyöriä palstalla? Eikai siihen nyt mitään erikoista syytä tarvita.

Eli miesten pitää tilittää sinulle sinkkuutensa syitä, mutta sinä et kerro motiiviasi. OK 

En pakota ketään tilittämään. Mikä sua nyt noin hiertää perjantai-iltana? Löysää pipoas ja ota vaikka olut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä yksikään nainen antaa miehen elämään? 

Tarkoituksen elämälle

Vierailija
44/88 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoituksen elämälle

Lasten kautta, kyllä.

Vierailija
45/88 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoituksen elämälle

lol

Vierailija
46/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy baareissa, eikä mulla ole mitään profiileita omalla naamalla netissä, naisia ei näytä kiinnostavan mun "ruma" naama millään tavalla. itse olen passiivinen, viihdyn kotona jos en ole töissä tai kaupassa, noita syitä voidaan jatkaa pitkälle.

M34

Vierailija
47/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole löytänyt ketään, joka toisi lisäarvoa elämääni. Lisäksi tykkään asua syrjässä, ja sehän ei viinimatkustelutyypeille käy

Vierailija
48/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässä vikaa. Useat naiset ovat osoittaneet selvää kiinnostusta ainakin näin jälkeenpäin tajuten, mutta sillä hetkellä sitä ei vaan muka koskaan näe tarpeeksi selviä merkkejä. Lisäksi tuntuu ettei itse kuitenkaan kelpaisi loppupeleissä, tai ei osaa olla naisten kanssa joten menee välttelyksi. Sinkkunahan tässä sitten tällä menolla tullaan olemaan koko elämä. M40

Vierailija
49/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Körsin kivuista ja en halua olla riippakivi

Vierailija
50/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se syy nyt tulee:

The Matrix

-Sinkkiş

On kai´k käsikirjoitettua waan ..

Vierailija
51/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei koskaan kiinnostu minusta, joten tuo on seuraus. Kontakteja kyllä on ja olen aloitteellinen, mutta pakkeja satelee kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
52/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei koskaan kiinnostu minusta, joten tuo on seuraus. Kontakteja kyllä on ja olen aloitteellinen, mutta pakkeja satelee kerta toisensa jälkeen.

Mutta perimmäinen syy on matrixissa. Ajatteleppa, että palstalla on myös naisia, jotka valittavat etteivät saa miestä ..

-Sinkkiş

Alkaako pikkuhiljaa klikata ?

Kaikki on järjestettyä. Manipulointia ..

Vierailija
53/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä löysi elämänsä rakkauden ja jätti. Sen jälkeen olen nuollut haavojani, sillä uuteen suhteeseen musta ei vielä ole.

M27

Vierailija
54/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön ja köyhä. Luultavasti tulisi riitaa rahasta ja siitä kuinka kelvoton olen. Helpompi olla siis yksin. Lisäksi oman ikäiset naiset näyttävät mummoilta. Mitä tekisin vanhalla naisella? M40v

Vierailija
55/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muna. Se sai nuorena välttelemään kontakteja ja lopulta olotilaan tottui.

Vierailija
56/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuorena kelvannut kenellekkään ja noin 10v sitten lopetin yrittämästä. Olen äärimmäisen katkera enkä aio elää enää kauaa.

Vierailija
57/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- en halua lapsia

- en halua ottaa miehen roolia lauman päänä, vaan haluan tasa-arvoisen suhteen

- seksuaalisesti ja romanttisesti toivon samaa, enkä pistäisi pahakseni vaikka nainen olisi dominoivampi osapuoli

Totta kai on muitakin heikkouksia jotka vähentävät kysyntää, mutta oikeasti nuo ovat esteet parisuhteen löytämiselle, ei lyhyys tai pienehköt tulot.

Kohdat 1-3 täsmää täällä päässä ja rupesin oikein innostumaan että näitäkin miehiä on, kerrotko vielä näistä muista heikkouksistasi. Minkä ikäinen olet?

-sinkkunainen, 39

Vierailija
58/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni muna. Se sai nuorena välttelemään kontakteja ja lopulta olotilaan tottui.

Mulla oli n. 10v sitten pienimunainen fwb-tyyppinen miestuttavuus kuvioissa. Sain elämäni parasta suuseksiä jota aina oikein vaati saada antaa ja panotkin oli erittäin ihania. Älähän siis lannistu. :) -N

Vierailija
59/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes yrittänyt iskeä naista ja naisten suunnalta on turha odottaa aloitetta.

Kaikki kivat ja fiksut naiset ovat varattuja. On äärimmäisen vaikeaa löytää vapaata naista, jonka kanssa voisi kuvitella suhdetta.

Vierailija
60/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska panen varattua.