Palstan sinkkumiehet! Miksi olet sinkku?
Kerro ja vielä ikäsi jos saa
Kommentit (88)
Koska en uskalla tehdä asian etee mitää. :/ Iha ekana pitäs muuttaa täält korvesta johonki Kuopion kokosee kaupunkiin, mut en uskalla lähtee. Siihenpä se sit tyssää. Toista en haluu pyytää muuttaa tänne pikkukylään. Saattasin olla iha ok poikaystävä, mut oon tylsä ku saapas. Vaikee kuvitella, et joku kokis intohimoo miuu kohtaan. :D Ite pitäs kehittyy roimasti, enne ku vois ees kuvitella seurusteluu. M25
Rakastan ex- työkaveriani, mutta hän tuntui välttelevän minua. se on ihan ok, jos hän ei pitänyt minusta, itsellä vaan vaikeuksia unohtaa maailman ihanin nainen... m31
En ole miellyttämishaluinen enkä jaksaisi työpäivän jälkeen enää ottaa ketään muuta huomioon kuin itseni. En koskaan ole lähestynyt naisia siinä mielessä, enkä ole niin erityisen kiinnostava että joku olisi lähestynyt minua. Olen myös hyvin itsekseni viihtyvä. Säälittää sellaiset miehet joiden elämä menee naisettomuuden takia raiteiltaan ja he katkeroituvat.
Vierailija kirjoitti:
Olen köyhä ja muutenkin epäkiinnostava.
M37
Et ole epäkiinnostava :) Eikä raha merkitse läheskään kaikille naisille kaikkea.
N26
En tiedä.- Ehkä se on vain, että koska voin ja pystyn.Yhtä hyvin voisin olla ja ellä parisuhteessa, jos kohtaisin ja tapaisin sellaisen, joka haluiaisi sitä minun kanssani. Viihdyn hyvin sinkkunakin, enkä ole jaksanut tai viitsinyt käytää kovin paljoa energiaa sen eteen, että saisin itselleni kumppanin. -Lieneekö sitten minun tuuriani, ettei mahd parisuhdekumppanini ole tullut kohdalleni muutoin.
Tai jos on,niin en ole tajunnu ja ymmärtäny, että hän haluaisi parisuhteeseen(kin) kansssani. Olen iloinen ja erinomaisen tyytyväinen siihen, että minulla on naisia ja miehiä kavereina ja ystävinä. - Vaikka on minulla asioitajotka kuuluvat ja vain ja ainoastaan parisuhteeseen.
Hieman kuluttavana olen toisinaan kokenut satunnaisesti esiinyvän läheisyyden kaipuun ja halut tulla nähdyksi ja kuulluksi. -Toiveen päästä toista eritavoin lähelle... koskettaa ja tulla kosketetuksi.(..)
Vierailija kirjoitti:
mikä oli aloittajan motiivi tälle avaukselle?
No mikä on sun motiivi pyöriä palstalla? Eikai siihen nyt mitään erikoista syytä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta halusta
mies52v
Hmmm
Usko tai älä.
mies52v
Haluan kiittää kaikkien naisten puolesta, että pidättäydyt parisuhteesta.
Ei kiittämistä. Yleistäminen on kuitenkin aika typerää.🙂
mies52v
Sanoo mestariyleistäjä itse 😁
Miehillä on siihen biologinen oikeus 🙂
mies52v
Olet myös satusetä.
Omasta halusta. Treenaus, mukava duuni, lukeminen ja matkustelu vie ajan. En kaipaa elämääni ankeuttajaa.
M34v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta halusta
mies52v
Hmmm
Usko tai älä.
mies52v
Haluan kiittää kaikkien naisten puolesta, että pidättäydyt parisuhteesta.
Ei kiittämistä. Yleistäminen on kuitenkin aika typerää.🙂
mies52v
Sanoo mestariyleistäjä itse 😁
mies52v
Olet myös satusetä.
Aivan totta. Kukapa mies ei olisi🙂
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä oli aloittajan motiivi tälle avaukselle?
No mikä on sun motiivi pyöriä palstalla? Eikai siihen nyt mitään erikoista syytä tarvita.
Eli miesten pitää tilittää sinulle sinkkuutensa syitä, mutta sinä et kerro motiiviasi. OK
Koska olen katkera ja ruma. Ei ole annettavaa millään osa-alueella. Ei persoonaa, ei ulkonäköä.
Kalju
Ruma naama
Lyhyt ( kaikki)
Iso maha
Pahanhajuinen hengitys
Huonot hampaat
Köyhä
Työtön
Vähän alkoholisoitunut
Tupakoin
Olin nuorena aika rikkinänen tapaus (alkoholistiperhe, tappelua puukotusta yms.). Tipahdin ns. kelkasta nuorena ja kokemukset jäi saamatta. Huono itsetunto ja vaatimaton ulkonäkö on aika hyvä este pariutumiselle. En usko, että osaisin enää rakastaa. Elämä on kovettanut minut soturiksi, joka pärjää yksin tilanteessa kuin tilanteessa.
Mies, 29 v.
Vierailija kirjoitti:
Onpas masentavia vastauksia.
Varmaan sen takia että aihe on masentava. Minä sen sijaan olen sinkku, koska paha äitipuoleni ei päästä minua tymästä pois. Olen komea prinnssi 195cm pitkä ja uskomattomat lihakseni välkehtii valonsäteissä jota pääsee hitusen kalterien raosta synkään selliini. Lempiharrastuksiani on romanttinen runous, kuunteleminen ja itseni muuttaminen naisten mieltymysten mukaisiksi. Oliko parempi?
mies52v