Mistä olette iloisia just nyt?
Mä oon mun ihan ekoista "mummokalsareista". Tai - mallit rullaantuvat ikävästi jo alas (senverran tullut lisäkiloja, vaikka vielä ihan normaalipainoinen pituuteen nähden), mutta nämä uudet istuvat päälle mukavasti.
Kommentit (449)
Siitä että mehupaasto sujuu hyvin.
Olen iloinen että minulla on puhdasta vettä ja
Kasvissosekeittoa
Pitäisi iloita että on myös puhdasta ruokaa mutta minun kulinaarisella tavalla:
Kasvissosekeittoa
Minulla on puhdasta ruokaa ravinnoksi:
Kasvissosekeittoa
Heräsin klo 8 mutta nukahdin uudelleen pariksi tunniksi. Näin uskomatonta unta. Ihan kuin olisin leffaa katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin klo 8 mutta nukahdin uudelleen pariksi tunniksi. Näin uskomatonta unta. Ihan kuin olisin leffaa katsonut.
Unet. Mullakin menee usein yöt 'leffassa'
Tämä ilahduttaa tänään: auringonpaiste. Suunnittelen huomenna leipovani sämpylöitä tuliaiseksi kaupunkikotiin. La sinne, matkalla poikkean kyläkuppilaan, vien ystävälle tilaamansa pontson. Meitä saattaa olla kymmenkunta paikalla. Su äänestys, ajelen maalle takaisin. Puoliso jää vielä kaupunkiin. Pidän itselleni vaalivalvojaiset herkkujen kanssa
Persujen tuleva rökäletappio molemmissa vaaleissa onnellistaa niin runsaasti, että vien vitosen helluntaiseurakunnan kolehtiin :D
Pörssikurssit nousee ! Trumpille kiitos niiden romauttamisesta. Ostin, nyt alan myydä ja teen hyvän verovapaan tilin :)
Aiotaan naimisiin kesällä, ja tällä viikolla saan apua rojujen poisvientiin
Olen saanut av porukkaa hermoraunion partaalle.
Taivaan valtakunnasta. 🙏