Minusta kotona sängyssä makoilu on ihan parasta
Oli tänään kiire tulla kotiin ja heti ruoka uuniin ja makoilemaan. Aahhh!
Kommentit (15)
Kyljellään tai selällään ihminen on luonnollisessa asennossa.
Vierailija kirjoitti:
😂
Minua kyllästyttää välillä, koska yksiössäni ei ole sohvaa ja aina pitää sitten sängyllä istua tai makoilla, kun katsoo telkkua. Haluaisin kodin, jossa on erilliset huoneet, myös olohuone ja sohvakalusto. 😞
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Olemme läheistä sukua mursuille.
Sitä tulee kyllä vapaalla töiden jälkeen harrastettua. Onneksi sain vietettyä suurimman osan kesälomastani reissussa kun siellä pysyn aktiivisena. Kotona aika menee maatessa. Jotenkin menen kotona sellaiseen moodiin.
Syöminen ja nukkuminen ovat elämän suuria nautintoja.
Sohowalla makkoillen ja tarjotin sohwapöyällä täännä appeita.
Minä tykkään makoilla suihkuhuoneen lattialla. Mikään ei ole niin mukavaa kuin maata lattialämmityksellä varustetulla lattialla, lukea kirjaa ja syödä suklaata. Toisinen rupeaa ramaisemaan kesken kirjan lukemisen ja saatan herätä aamuyöstä suihkuhuoneesta.
Vierailija kirjoitti:
Minua kyllästyttää välillä, koska yksiössäni ei ole sohvaa ja aina pitää sitten sängyllä istua tai makoilla, kun katsoo telkkua. Haluaisin kodin, jossa on erilliset huoneet, myös olohuone ja sohvakalusto. 😞
Minä taas toisinpäin. Tasan ei käy onnen lahjat, vai miten senytmeni
Juu :) Tällä tavoin pysyy köyhänä vähemmällä vaivalla kuin töissä kulkemalla. Eikä tuu ressiä, mielitekojakaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään makoilla suihkuhuoneen lattialla. Mikään ei ole niin mukavaa kuin maata lattialämmityksellä varustetulla lattialla, lukea kirjaa ja syödä suklaata. Toisinen rupeaa ramaisemaan kesken kirjan lukemisen ja saatan herätä aamuyöstä suihkuhuoneesta.
Asutko yksin?
Mulla on kämpässä kaksi sohvaa. Alkuillasta makoilen toisella. Ja loppuillasta toisella. Tosi rentouttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on vain sänky. Ei edes lattiatilaa missä voisi oikaista.
Joo ja sohvalla kans