Mistä olette iloisia just nyt?
Mä oon mun ihan ekoista "mummokalsareista". Tai - mallit rullaantuvat ikävästi jo alas (senverran tullut lisäkiloja, vaikka vielä ihan normaalipainoinen pituuteen nähden), mutta nämä uudet istuvat päälle mukavasti.
Kommentit (449)
Golfkierros mukavan sveitsiläispariskunnan kanssa ihanassa auringonpaisteessa. Kotona oluset ja vähän chorizoa, nyt odotellaan saunan lämpiämistä, käydään uimassa ja sitten syödään. Tästä kaikesta olen iloinen ja tyytyväinen.
Mulla on uus kiva paita! (joululahja)
Siitä että on vapaapäivä ja kantapään rakot parantuneet, pääsin aamulla 2 tunnin metsälenkille koiran kanssa. Niin kaunista kun puissa lunta. Linnut löytäneet vihdoin mun lintulaudat. Koira tuhisee tyytyväisenä takkatulen edessä. Kohta sytyttämään sauna. Iloista päivää kaikille!
Elämästä ylipäätään tällä hetkellä. On stressitekijöitä tottakai, eiköhän niitä ole aina mutta nyt asiat on jotenkin vaan niin mallillaan. Koulu alkaa, työ joka ei ole tuntunut enää hetkeen omalta jää taka-alalle, arki maistuu hyvältä eikä enää vaan odota mahdollisia viikonloppuja.
Siitä että viimein olen saanut nukuttua useammat pitkät yöunet ja nähnyt jopa unia.
siitä että voi laittaa perässä roikkuvan häirikköpennun kysemään housuun kuten steissillä räyhäävän kinnuskiparturin.
se tuottaa iloa!
Tuli nettiä selaillessa vastaan video versojen kasvatuksesta ja alakoulu ikäisen innostamana laitettiin viime kesästä jääneitä siemeniä (lehtikaalin, sinappikaalia, basilikaa) multaan versoiksi kasvamaan
Lapset jo jakoivat kasteluvuorot keskenään, että aika innostunutta sakkia täällä, yhdessä tekemisen iloa. Nyt uutta kasvua odottelemaan :)
Se kun edessä on pitkä ja kaunis vuodenaika. Syyssato valmistuu, ulkona on raikasta, illat pehmeän tunnelmallisia. Kivoista tv-ohjelmista alkaa uudet kaudet, saa pukea lämpimiä ja mukavia syysvaatteita ylleen.
Niin kauan kunnes tulee ensimmäiset pakkaset ja liukkaat kelit.
Sain kustannussopimuksen esikoiskirjalleni ja se ilmestyy vielä tämän vuoden aikana, eli pitkäaikainen unelmani toteutuu.
Mies johon oon kovasti ihastunut tulee auttamaan mua kotona parin jutun kaa <3 ja oikein mielellään tarjoutui auttamaan.
Aamupuuro on tänäänkin maukasta.
Ollaan oltu pari pv tyttärien kanssa Helsingissä käymässä. Hieno reissu jonka huipensi eilen Oopperan kummitus. Mukava on tänään palata kotiin.
vaikka parisuhteessa juuri nyt vaikeavaihe, on mukava tulla töihin. Meillä on hyvä porukka, jonka kanssa homma toimii, kaikki tietää mitä tekee. Iloisuus siis kokonaisuudesta duuni.
Sain vihdoinkin lopetetuksi jäsenyyteni harrastusporukassa jossa viime vuodet koin ettei minua arvostettu vaan hyväksikäytettiin. Muut keräsivät kunnian osaamisestani. Haikea mutta hyvä mieli, voin taas hengittää vapaasti. Syksyinen luonto on ihana!
Että suomut ovat monelta pudonneet silmiltä mitä laittomaan siirtolaisuuteen tulee.
Huomenna on firman pikkujoulut ja pääsen tositoimiin työkaverin kanssa.
Ihanan miehen kanssa vietetty aikaa ja kaikki tuntuu jopa liian hyvältä.
Ehkä karma palkitsee vaikeiden vaiheiden jälkeen antamalla jotain hyvääkin takaisin. <3
Eilen oli oikea onnenpäivä, josta olen
vieläkin tyytyväinen: opiskelijamieheni sai 1800€ apurahaa eräältä säätiöltä (kolmannen kerran), saatiin 300€ osamaksuna automme ostajalta, eräs ihana kävi lenkillä lastemme kanssa ja sain siivottua koko talon. Tajusin myös, että pärjään nykyään tosi hienosti lasten kanssa kotona. Kaksi edellistä yötä oon nukkunu pitkästä aikaa oikeesti hyvin. Ja illalla vielä lempi leiskahti. Nyt jumppavaatteet päällä ja aion joogata pitkästä aikaa😍 Elämä on onnellista ja hyvää
Huomasin että oli tullut taas palkankorotus, pyytämättä. 👌