Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olette iloisia just nyt?

Vierailija
06.11.2020 |

Mä oon mun ihan ekoista "mummokalsareista". Tai - mallit rullaantuvat ikävästi jo alas (senverran tullut lisäkiloja, vaikka vielä ihan normaalipainoinen pituuteen nähden), mutta nämä uudet istuvat päälle mukavasti.

Kommentit (449)

Vierailija
401/449 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että oli tullut taas palkankorotus, pyytämättä. 👌

Vierailija
402/449 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golfkierros mukavan sveitsiläispariskunnan kanssa ihanassa auringonpaisteessa. Kotona oluset ja vähän chorizoa, nyt odotellaan saunan lämpiämistä, käydään uimassa ja sitten syödään. Tästä kaikesta olen iloinen ja tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/449 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on uus kiva paita! (joululahja)

Vierailija
404/449 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että on vapaapäivä ja kantapään rakot parantuneet, pääsin aamulla 2 tunnin metsälenkille koiran kanssa. Niin kaunista kun puissa lunta. Linnut löytäneet vihdoin mun lintulaudat. Koira tuhisee tyytyväisenä takkatulen edessä. Kohta sytyttämään sauna. Iloista päivää kaikille!

Vierailija
405/449 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästä ylipäätään tällä hetkellä. On stressitekijöitä tottakai, eiköhän niitä ole aina mutta nyt asiat on jotenkin vaan niin mallillaan. Koulu alkaa, työ joka ei ole tuntunut enää hetkeen omalta jää taka-alalle, arki maistuu hyvältä eikä enää vaan odota mahdollisia viikonloppuja.

Vierailija
406/449 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että viimein olen saanut nukuttua useammat pitkät yöunet ja nähnyt jopa unia.  

Vierailija
407/449 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että voi laittaa perässä roikkuvan häirikköpennun kysemään housuun kuten steissillä räyhäävän kinnuskiparturin.

se tuottaa iloa!

Vierailija
408/449 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli nettiä selaillessa vastaan video versojen kasvatuksesta ja alakoulu ikäisen innostamana laitettiin viime kesästä jääneitä siemeniä (lehtikaalin, sinappikaalia, basilikaa) multaan versoiksi kasvamaan

Lapset jo jakoivat kasteluvuorot keskenään, että aika innostunutta sakkia täällä, yhdessä tekemisen iloa. Nyt uutta kasvua odottelemaan :)

Vierailija
409/449 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun edessä on pitkä ja kaunis vuodenaika. Syyssato valmistuu, ulkona on raikasta, illat pehmeän tunnelmallisia. Kivoista tv-ohjelmista alkaa uudet kaudet, saa pukea lämpimiä ja mukavia syysvaatteita ylleen.

Niin kauan kunnes tulee ensimmäiset pakkaset ja liukkaat kelit.

Vierailija
410/449 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kustannussopimuksen esikoiskirjalleni ja se ilmestyy vielä tämän vuoden aikana, eli pitkäaikainen unelmani toteutuu.

411/449 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestistä 😍

Vierailija
412/449 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies johon oon kovasti ihastunut tulee auttamaan mua kotona parin jutun kaa <3 ja oikein mielellään tarjoutui auttamaan.

Vierailija
413/449 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupuuro on tänäänkin maukasta.

Vierailija
414/449 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu pari pv tyttärien kanssa Helsingissä käymässä. Hieno reissu jonka huipensi eilen Oopperan kummitus. Mukava on tänään palata kotiin.

Vierailija
415/449 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka parisuhteessa juuri nyt vaikeavaihe, on mukava tulla töihin. Meillä on hyvä porukka, jonka kanssa homma toimii, kaikki tietää mitä tekee. Iloisuus siis kokonaisuudesta duuni.

Vierailija
416/449 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vihdoinkin lopetetuksi jäsenyyteni harrastusporukassa jossa viime vuodet koin ettei minua arvostettu vaan hyväksikäytettiin. Muut keräsivät kunnian osaamisestani. Haikea mutta hyvä mieli, voin taas hengittää vapaasti. Syksyinen luonto on ihana!

Vierailija
417/449 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että suomut ovat monelta pudonneet silmiltä mitä laittomaan siirtolaisuuteen tulee.

Vierailija
418/449 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on firman pikkujoulut ja pääsen tositoimiin työkaverin kanssa.

Vierailija
419/449 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan miehen kanssa vietetty aikaa ja kaikki tuntuu jopa liian hyvältä.

Ehkä karma palkitsee vaikeiden vaiheiden jälkeen antamalla jotain hyvääkin takaisin. <3

Vierailija
420/449 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli oikea onnenpäivä, josta olen

vieläkin tyytyväinen: opiskelijamieheni sai 1800€ apurahaa eräältä säätiöltä (kolmannen kerran), saatiin 300€ osamaksuna automme ostajalta, eräs ihana kävi lenkillä lastemme kanssa ja sain siivottua koko talon. Tajusin myös, että pärjään nykyään tosi hienosti lasten kanssa kotona. Kaksi edellistä yötä oon nukkunu pitkästä aikaa oikeesti hyvin. Ja illalla vielä lempi leiskahti. Nyt jumppavaatteet päällä ja aion joogata pitkästä aikaa😍 Elämä on onnellista ja hyvää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän