Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olette iloisia just nyt?

Vierailija
06.11.2020 |

Mä oon mun ihan ekoista "mummokalsareista". Tai - mallit rullaantuvat ikävästi jo alas (senverran tullut lisäkiloja, vaikka vielä ihan normaalipainoinen pituuteen nähden), mutta nämä uudet istuvat päälle mukavasti.

Kommentit (449)

Vierailija
421/449 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vihdoin herää ilman ahdistusta ja kipua.

Vierailija
422/449 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bitcoini menettää arvoaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/449 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu tulee tänäkin vuonna ja voi miten ihanaa se onkaan! Kotia olen jo laitellut ja siistinyt, joten on kiva aloittaa kotonakin pikkujoulukausi, juoda glögiä ja piparkakkuja ja katsoa kun Amaryllis pikku hiljaa kasvaa ja lopulta kukkii. Telkkarista tulee kivoja ohjelmia ja viikonloppu on edessä. tilaamani takki on ihan kiva ja tulee käyttöön.. onhan näitä niin monia asioita mistä olla kiitollienn ja iloinen!

JEEEE!

Vierailija
424/449 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa tapahtuu paljon vaikeita asioita ja juuri siksi , olen iloinen että Suomessa on turvallista elää .

On rauhaisaa eikä ole suuria levottomuuksia, ei mellakoita, ei maanjäristyksiä, taifuuneja, maanvyöryjä tulvia jne. 

Vierailija
425/449 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyssäästä

Vierailija
426/449 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupillisesta kahvia

Vierailija
427/449 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kupillisesta kahvia

Samoin! ai että maistuu hyvältä aamutuimaan :)

Vierailija
428/449 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kupillisesta kahvia

Samoin! ai että maistuu hyvältä aamutuimaan :)

Näin tekee! Vaikka itselläni päivän toiset kahvit jo edessä (:

429/449 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion leipoa tänään lakkakääretortun, johon tulee valkosuklaakermavaahtoa. Lisäksi eräs terveyshuoleni on poistunut. Tästä tulee ihana perjantai!

Vierailija
430/449 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen siitä, että Itävalta ottaa pakkorokotteen käyttöön ensi vuoden alussa. Milloin sama Suomeen?

Vierailija
431/449 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ettei tänäänkään ole tarvetta lähteä koronan takia sairaalaan. Menkööt sinne kuka haluaa.

Vierailija
432/449 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen siitä, että Tove (kissa) asusti vain kaksi päivää sohvan takana. Iloa lisää sitten aikanaan se jos/kun terveystarkastuksessa selviää, että pienestä koostaan huolimatta Tove on perusterve maatiainen.  

Iloa antaa sekin, että juuri nyt ei ole huolia.

Vierailija
433/449 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman omistamani yhtiön osakkeet lähteneet huippunousuun ja tavoitehintoihin vielä paljon matkaa. Ostin myös lapsille sopivasta dropista, varmasti voisi tulla heille voittoa jopa ensiasuntojen verran ❤️

Muuten ihan perus, äsken sain kuivat pyykit kaappiin, kohta syön lounaan ja sitten taidan katsoa Netflixiä ja tarkastaa lasten läksyt.

Olen erityisen onnellinen siitä, että tajusin ottaa lopputilin sosiaali- ja terveysalalta ja nyt on aikaa keskittyä sivutöihin, lapsiin ja kotiin. Ihanaa, kun ei tarvitse enää sietää huonoa johtamista ja ilkeitä työkavereita ja voin nykyään valita kenen kanssa työskentelen 👏

Vierailija
434/449 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloa tuo se, että astianpesukoneeni oli "rikki" puoli vuotta. Vihdoin eilen soitin korjaajalle, joka jo puhelimessa osasi auttaa ja sain resetoitua koneen vikatilanteen ja käsitiski on taas historiaa- kone toimii moitteettomasti! 

Ihanaa, että jouluksi saan astianpesukoneen taas käyttööni!

JEEEE

Vierailija
435/449 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa näin marraskuuna

Vierailija
436/449 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu edessä ❤️perheen ja ystävien kanssa vietetty aika❤️

Vierailija
437/449 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla kirkkaaseen auringonpaisteeseen ja pulahdin lämpimään uima-altaaseen, jota ympäröivät upeasti kukkivat bougainvilleat. Edessä viikko omaa rauhaa, ihanaa!

Vierailija
438/449 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin pitkiltä unilta ja olin iloinen että minulla on rahaa ennen tilipäivää.

Olen iloinen että minulla on puhdasta vettä.

Pitäisi iloita että on myös puhdasta ruokaa mutta minun kulinaarisella tavalla en pidä perusruokia terveellisenä ja mietin ruoan hyötyä tässä tai ravintoa mitä voi saada ruoasta joka on puhdasta.

Minulla on puhdasta ruokaa ravinnoksi mutta haluaisin lisää minun lemppari ruokaa ja en voi syödä minun varastosta koska minun hyvää ja tasapainoista ruokaa ei vissiin saa enää markkinoilta.

Jos saisin nyt lempi ruokaani niin olisin maapallon tehokkain siinä funktiossa.

Kai tämä nyt näin sai kuvailla kun ketjussa on kruunun kuva.

Vierailija
439/449 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmanpyörän rutinasta. saattaa aiheuttaa pakkoherätyksen. 

Vierailija
440/449 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko vielä niin saan laulaa: "paljon onnea vaan."

Apua, mihin se aika menee 🌞

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan