Mistä olette iloisia just nyt?
Mä oon mun ihan ekoista "mummokalsareista". Tai - mallit rullaantuvat ikävästi jo alas (senverran tullut lisäkiloja, vaikka vielä ihan normaalipainoinen pituuteen nähden), mutta nämä uudet istuvat päälle mukavasti.
Kommentit (449)
Sain herätä taas uuteen päivään.. Päivään täynnä yksinäisyyttä, ahdistusta, syyllisyyttä, katkeruutta ja katumusta, mutta päivään silti.
Olen yksinäinen ja syrjäytynyt, vuosia vain ollut olemassa, enkä oikeasti elänyt tätä elämää ja nuoruutta. Tuntuu niin pahalta kirjoittaa tuo sana "syrjäytynyt", mutta kyllä, sitä olen. En voi sitä enää kieltää. Ehkä kun hyväksyn asian ja lakkaan valehtelemasta itselleni ja muille, niin alkaa muutos.
En tiedä siitä, mutta tänään on päivä, joka ei tähän mennessä ole paha ollenkaan, vaikka murehdin taas aamuyöhön asti ja väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään punatulkun.
Siitä että koronarajoitukset tuntuvat toimivan (joulu ja ja hiihtokausi sitten ehkä heikentävät taas) ja että rokote on tulossa.
On rohkaisevaa että koko maailma pystyy kamppailemaan yhdessä, siitäkin huolimatta että disinformaatio löytää hölmöjä levittäjiä ja rahoittajia.
Olen iloinen, että olen oppinut terveen ruokasuhteen (tässä auttoi ravitseva, luonnollinen ruokavalio). Jouluna söin juuri niin paljon suklaata ja muita herkkuja kuin halusin. En tuntenut yhtään huonoa omaatuntoa niistä mitä söin. En ajatellut kaloreita yhtään, varmasti sain kaloreita paljon enemmän kuin normipäivänä, mutta ei haittaa yhtään, kun kyse on muutamasta päivästä.
Mutta ei tarvinnut myöskään vetää överejä ja pakolla mättää herkkuja sittenkin, kun ne eivät enää maistu hyvältä. Osasin lopettaa, kun oli aika.
Uskalsin tänä aamuna hyvin ja uteliain mielin vaa’alle, ylimääräinen 1 kg ei hetkauttanut yhtään, tiedän että se lähtee pois, kun palaa normaaliin arkeen.
No minua naurattaa oma hullu elämäntilanteeni. Aina yrittänyt elää asiallisesti ja siten kuin kuuluu - välillä onnistunut huonommin, välillä paremmin.
Nyt olen viimeistelemässä avioeroa ja näyttää vahvasti siltä, että olen raskaana booty-call-tyypilleni :) Vaihdevuodet kolkutelleet viime aikoina ja tämä tuntuu ihan ihmeelliseltä. Mites tämän nyt sitten selittää aikuisille lapsille tai tulevalle exälle tai sen puoleen työpaikallakaan?! Ei voi uskoa todeksi!
Olen onnellinen siitä että olen onnistunut lopettamaan tupakoinnin
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Vierailija kirjoitti:
Sain herätä taas uuteen päivään.. Päivään täynnä yksinäisyyttä, ahdistusta, syyllisyyttä, katkeruutta ja katumusta, mutta päivään silti.
Olen yksinäinen ja syrjäytynyt, vuosia vain ollut olemassa, enkä oikeasti elänyt tätä elämää ja nuoruutta. Tuntuu niin pahalta kirjoittaa tuo sana "syrjäytynyt", mutta kyllä, sitä olen. En voi sitä enää kieltää. Ehkä kun hyväksyn asian ja lakkaan valehtelemasta itselleni ja muille, niin alkaa muutos.
En tiedä siitä, mutta tänään on päivä, joka ei tähän mennessä ole paha ollenkaan, vaikka murehdin taas aamuyöhön asti ja väsyttää.
Tuli mieleen, että tiesitkö, että ruotsin ja tanskan kielissä ei ole sanaa syrjäytynyt? Se sama sana on "syrjäytetty". Ottamatta kantaa siihen kenen "syy" se on, niin kyllä se vaikuttaa omaan kokemukseen jos kieleen on rakentunut tai rakennettu ajatus "tein tämän itselleni" vrt "tapahtui minulle, tämä tehtiin minulle."
On kivaa olla minä, hemaiseva punapää jolle aina sattuu ja tapahtuu :) oli jo aikakin että elämäni on palautunut takaisin sellaiseksi hauskaksi ja yllätykselliseksi, onnekkaita sattumia sisältäväksi seikkailuksi monen vuoden väkivaltaisen suhteen jälkeen. Tuolloin olin vain varjo entisestäni ja minua haukuttiin huolettoman elämänasenteeni vuoksi. Ei enää!
Elävästä uskosta ja hyvästä omastatunnosta. ❤️🙏
Itkevä Siili kirjoitti:
Olen onnellinen siitä että olen onnistunut lopettamaan tupakoinnin
Ihana uutinen.💛
Olen niin iloinen Sunosta.
(Pesuainemainos 1950-luvulta)
Sain mentyä poliisilaitoksella käymään tunnistuksessa passia ja henkilöllisyystodistusta varten ja kohta mulla on passi ja henkkari.
Jollekulle tuo voi olla ihan normaalia, mutta ei ihmiselle, joka on huonossa hapessa ja lähteminen ylipäänsä yhtään mihinkään on vaikeaa.
Tunsin todella saaneeni jotain aikaiseksi.
Ennen oltiin vihaisia kun Suomeen tulleet gigolot ei opi suomea mutta nyt onkin iloinen asia etteivät ymmärrä mitään vaan kuvittelevat jotain kamelin kasvattajan kangastuksia.
Toivotaan että kaikki väärät syytökset poistuu ja syyttäjät muistaa Mooseksen käskyt älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi . Älä väärennä . Älä varasta älä himoitse mitään mikä on lähimmäisesi omaa. Eikä Jeesus puhu sinusta lainrikkojat muuta kuin että olette kaiken lain rikkoneet joka päivä . Säännöistä voi tulla epäjumalia .
Jeesus sanoi että kaikki on valehtelijoita . Juutalainen saatana on valehtelija varas väärentäjä ja tekeytyy valkeuden enkeliksi vaikka on pimeys . Juudas oli varas .
Ihana olla ilman rintaliivejä. Muksut leikkii ilosesti keskenään ja voi rauhassa juoda iltakahvit. Ainakin tähän asti päivä menny ilman uhmaa! Olisin ollu onnellinen vaikka tää olis ollu vaan puolenpäivän tai sen tunnin olotila, mut herrajuma KOKO PÄIVÄ! Toinen puki housut eilen ekankerran itse jalkaansa ja tänään niitä ei edes annettu auttaa jalkaan. Toisaalta niin onnellinen et kehittyy mut toisaalta tekis mieli itkeä et älä kasva noin nopeesti. Loppuvuoden ruuat on jääkaapissa joten voi vaan keskittyä olemiseen noitten kanssa. Kyllä mä näköjään pärjään yksin noitten kanssa <3
Sain soitettua lääkärilleni, on toivoa että saadaan päänsäryt aisoihin. Tähän aikaan vuodesta olen aina masentunut mutta joka vuosi myös energia lisääntyy kun päivät pitenee.
Ei enää montaa aamua, jeeee :D
Mäkin kävin tänään ostamassa koko loppuviikon ruoat ja juomat, ihanaa, sitten vaan lepoa ja rakettien ihailua torstai-iltana.
Opiskelen ja pääsin ammatillisen ruotsin kursseista läpi, vaikka edellisistä ruotsin opiskeluista on aikaa lähes 20v.