Mistä olette iloisia just nyt?
Mä oon mun ihan ekoista "mummokalsareista". Tai - mallit rullaantuvat ikävästi jo alas (senverran tullut lisäkiloja, vaikka vielä ihan normaalipainoinen pituuteen nähden), mutta nämä uudet istuvat päälle mukavasti.
Kommentit (449)
Siitä että kohta on yö ja talo hiljenee, saa nukkua😴
Sain juuri ihanan vuokra-asunnon aiemman hinnalla. Plussaa edelliseen erityisesti paljon parempi sijainti, tilava uudenaikainen keittiö, parveke.
Rommia colalla jäillä olikin hyvää eikä pahaa . Ihanaa että on joulu saa olla kristitty ja iloita myös ihana taivas silloin kun näkyy tähtiä . Heaven saa sukat pyörimään jaloissa.
Mies nappasi äsken kainaloon ja kysyi että tilataanko pitsaa ja katotaan pari jaksoa jotain Netflixistä.
Niin pieni arkinen juttu mutta ihanaa.
Talvipäivänseisauksesta 21.12. Joulusta viis, mutta siitä alkaa kevät ja valon voitto.
Ja siitä, että kroonisesta vitutuksesta huolimatta jaksan yhä tästä intoilla.
Olen elossa kaikesta huolimatta.
Olen nauranut pari kertaa jo.
Halasin kissaa ja kissa antoi halata.
Kissa hymyili.
Kahvi maistuu.
Monta asiaa olla iloinen
Vierailija kirjoitti:
Luonto saa vettä, hernekeitto porisee liedellä, jääkaapissa on tarpeeksi ruokaa, kynttilä palaa kauniisti ja rauhallisesti, kahvi on valmiina nautittavaksi.
Hyvää joulun odotusta kaikille <3
Mäkin söin juuri hernekeittoa 😊
Ai, että kun oli hyvää 👍🤸♂️🌞
Vähän jaksan iloita siitä, että kahden päivän päästä alkaa 6 päivän loma.
1. Veropas.ka on hoidettu ja palautuksia tulee muutaman vuoden ajalta arvioni mukaan 7000 €.
2. Opinnot jatkuu tammikuussa uudessa opiskelupaikassa. En osaa olla tyhjän panttina, vaikka tämän oman loman otinkin ihan tarkoituksella, että saan hoidettua juurikin esimerkiksi veropas.kat, levättyä ja relattua.
3. Olen tajunnut, että olen aika rohkea pukeutuja XDDDDD En ole seinäruusu XDDDDD
Sukulaiseni ei kuollut sellaiseen tilanteeseen jossa olisi ollut suuri mahdollisuus menehtyä. Ja on jopa ok
Iloitsen siitä ettei tarvitse lähteä jouluna minnekään. Saa syödä hyvin ja käpertyä sohvan nurkkaan hyvän kirjan ja suklaarasian kanssa. Lisäksi kaupunki on perunut ilotulituksen niin ei tarvitse uutenavuotenakaan lähteä puoliltaöin hytisemään ulos juopuneiden sekaan.
Tuli viesti kirjakaupasta, että tilaamani Stephen Kingin Pet Sematary on noudettavissa.
Olen iloinen siitä että olen taitava ruoanlaittaja. Sain juuri osan jouluruoista uuniin ja tuoksu on hyvä. Lapseni leikkivät viereisessä huoneessa ja heistä olen iloinen myös - olen saanut mahtavat tyttäret joista iloa ja seuraa toisilleen. Luen mielenkiintoiseen tenttiin ja ulkomaillakin opiskelleena arvostan sitä kuinka Suomessa ei maksa juuri mitään opiskella yliopistotutkintoa. Olen iloinen ystävistä ja hyvistä tuttavuuksista paikkakunnalla jolla asumme - vaikka joululle suunniteltu matka peruuntui niin koen että meistä välitetään ja olemme tärkeitä ja että on ihmisiä joihin luottaa. Ilostuttaa lasten ilo joulusta. Turvallisuudentunne tuo myös ilon - meillä on kaikki hyvin juuri tässä hetkessä.
Youtubesta. Löytyy aivan huikeita musavideoita ja musiikkia vuosikymmenten takaa.
Siitä, että söin vain rivin pipareita. Noin 10 kpl. Harkitsin toisen rivin aloittamista.
Siitä kun käsky 66 on toteutettu
Kaksi työpäivää ja sitten pitkä joululoma! Ei tarvitse lähteä sukuloimaan vaan saa olla kotona ihan oman perheen kesken.