Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsittämätön riita miehen kanssa

Vierailija
22.02.2014 |

Oikeasti aivan naurettava juttu, vaan niin vaan saatiin riita pystyyn. Kertokaapa te kuka tässä on kohtuuton.

Meillä siis piti olla eilistä ruokaa jäljellä tämän päivän lounaaksi. Tultiin sitten asioilta ja pyysin miestä lämmittämään ruoan kun touhusin ite muksujen kanssa.

Mies siinä keittiössä puuhasteli ja tuli sit sanomaan että syömään voisi tulla ja niinkuin ohimennen heitti että hänpäs sitten tästä syö tästä nämä loput kalapullat.

Mä tähän hämmästyneenä että mitäköhän me muut sitten syödään sen muusin kanssa? Ja mies puolustelemaan että eihän niitä pullia ollut kuin neljä jäljellä, kun hän oli illalla syönyt muut. Kuvitteli ilmeisesti tosissaan mun ja lasten syövän pelkkää lämmitettyä muusia.

Eikä tietty kotona ollut mitään mitä ois voinut pikaisesti lämmittää kaveriksi.

Mies ei ymmärrä tehneensä tuossa mitään väärää ja on verisesti loukkaantunut mulle koska sanoin häntä itsekkääksi.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah näitä teidän "ongelmia"! Jos vaikka tekisit jotain muuta ruokaa nopeasti siihen kylkeen. Jos ei ole kaapissa tai pakastimessa niin kipaiset kaupasta. Maailmassa vähän isompiakin ongelmia kuin parempiin suihin kadonneet kalapullat :)

Vierailija
82/90 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah näitä teidän "ongelmia"! Jos vaikka tekisit jotain muuta ruokaa nopeasti siihen kylkeen. Jos ei ole kaapissa tai pakastimessa niin kipaiset kaupasta. Maailmassa vähän isompiakin ongelmia kuin parempiin suihin kadonneet kalapullat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ruuanlaitto on mun vastuulla, kun olen tarkempi ravintoarvoista yms. Mies hoitaa vastaavasti tiskit.

Olettaisin silti, että mies kaupungilla sanoisi, ettei tähteitä ole ja kaupassa pitää käydä. Jos olisi "huomaamattaan" napsinut enemmän kun oli ajatellut, niin viimeistään siinä vaiheessa olisi tullut sanomaan, kun asian huomasi. Eli ennen kuin mitään lämmitti.

Kiljuvaan nälkään pois syöty pulla per syöjä ja sitten illaksi jotain parempaa. Jos ei olis ollu ihan niinn kiirettä, niin olisin pyörättänyt muusin jämät hyödyntäen kasviskroketit ja keitellyt riisiä lisukkeeksi.

Vierailija
84/90 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:n olisi pitänyt kehitellä jotain tai käydä pikakaupassa? Miksei mies kanna vastuuta siitä, että hänen napsimisensakin jälkeen kaikki saavat ravitsevaa ruokaa? Näitä viestejä lukiessavei enää ihmettelevsitä, että valtaosa suomalaisista miehistä on läskejä.

Vierailija
85/90 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliimmaksi se leipä+päälliset+jogurtti yms tulee, kun jotkut muussi ja kalapullat. Kuulostaa aika natsilta, jos on ollut hyvää ruokaa, eikä sitä saa ottaa lisää illalla, kun vaimo on tehnyt säännöt selviksi :D Pääseehän sinne kauppaan aamullakin!

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 17:51"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 17:47"]

Miehet ei vaan tajua näitä asioita, jos eivät ole vastuussa ruokien laittamisesta. 

[/quote]

Vaikka mun mies on ex, niin IKINÄ ei lasten ruokia ole syönyt. Aina tajusi, että jämät syödään seuraavana päivänä. Ruokaa ruoka-aikana, leipää tms.iltapalalla. Ei tarvitse olla mikään järjen jättiläinen tämän tajutakseen. Joskus jos oli jotain laatikkoruokaa saattoi kysyä, että riittääkö sitä huomiseksi, jos hän syö sitä vielä illalla. Mutta hän olikin ja on edelleen fiksu ja lapsiaan ajatteleva mies.

[/quote]

Vierailija
86/90 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei voisi ikinä käydä tuollaista ap:n kaltaista tilannetta, koska mun mies ja kasteen isä ei ole k-pää, kuten ap:n mies. Ainut tilanne miten tuo olisi meillä mahdollista, olisi se jos mies olisi saanut jonkun persoonaa muuttavan aivokasvaimesta tms.

Ap sun miehes oli lapsellinen ja idiootti, näytä tää viesti sille.

Vierailija
87/90 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasteen= lasten.

Vierailija
88/90 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasteen= lasten.

Vierailija
89/90 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä te puolustelette miehiä jotka laittavat itsensä lastensa edelle? Aina ensin pitäisi ajatella lasten hyvinvointia eikä omaansa? Mihin te tarvitsette miestä joka käyttäytyy itsekin kuin itsekäs lapsi eikä kuten vastuullinen aikuinen?

Vierailija
90/90 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut vanukkimies, oli pullamies.

Idiootti syömäri, itsekäs todellakin! Mistä näitä urpoja tulee.... :(

Samaa pohdin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän