Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsittämätön riita miehen kanssa

Vierailija
22.02.2014 |

Oikeasti aivan naurettava juttu, vaan niin vaan saatiin riita pystyyn. Kertokaapa te kuka tässä on kohtuuton.

Meillä siis piti olla eilistä ruokaa jäljellä tämän päivän lounaaksi. Tultiin sitten asioilta ja pyysin miestä lämmittämään ruoan kun touhusin ite muksujen kanssa.

Mies siinä keittiössä puuhasteli ja tuli sit sanomaan että syömään voisi tulla ja niinkuin ohimennen heitti että hänpäs sitten tästä syö tästä nämä loput kalapullat.

Mä tähän hämmästyneenä että mitäköhän me muut sitten syödään sen muusin kanssa? Ja mies puolustelemaan että eihän niitä pullia ollut kuin neljä jäljellä, kun hän oli illalla syönyt muut. Kuvitteli ilmeisesti tosissaan mun ja lasten syövän pelkkää lämmitettyä muusia.

Eikä tietty kotona ollut mitään mitä ois voinut pikaisesti lämmittää kaveriksi.

Mies ei ymmärrä tehneensä tuossa mitään väärää ja on verisesti loukkaantunut mulle koska sanoin häntä itsekkääksi.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jösses, minkälaisena aparina sä pidät mies-olentoa.

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 20:45"]

Vast. nrolle 54.

Ei, en ole sitä mieltä että miehellä on oikeus käyttäytyä noin. Fakta vaan on, että he käyttäytyvät niin. Kuten ym. tapauksessa. Tilanne on jollain tavalla ratkaistava.

Jos sellaisen miehen kanssa on jo perhe perustettu kuten ap:llä, eikä halua heti erota, sitten pitää kokeilla muuttaa ko. miehen toimintaa, muutenhan perhe-elämästä tulee aika mahdotonta.

Miehet kasvatetaan itsekeskeisiksi, huolehtimaan vain omasta navastaan. Jos mies ei ole edes lapsia hankittuaan tajunnut, että maailmassa on muitakin ja että hän on itse asiassa vastuussa noiden pienten maailman laittamiensa naperoiden hyvinvoinnista, sitten ei ole muuta keinoa kuin opettaa hänelle asia, jo ihan lasten takia.

Avioliitossa on keskeistä kompromissi.

Itse en olisi vetänyt pultteja tilanteesta lainkaan vaan mennyt pöytään miehen tarjoamalle ruoalle ja sitten vaikka vitsinä nostellut lautasta ja "etsinyt" sieltä alta niitä kalapullia. Jos mies olisi silloin sanonut syöneensä ne, olisin ihmetellyt asiaa, ja kertonut että eihän lapset pelkällä muusilla elä kun naamatkin kellastuu, että käypäs ukko äkkiä kaupasta hakemassa jotain lihaa että saavat väriä poskiin.

Olisi varmaan muistanut seuraavan kerran jättää ruokaa lapsillekin, eikä olis tarttenut koko launtaita vetää draamaksi.

[/quote]

Vierailija
2/90 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut vanukkimies, oli pullamies.

Idiootti syömäri, itsekäs todellakin! Mistä näitä urpoja tulee.... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jämät on tarkoitettu miehelle, akat ei syö peräkkäisinä päivinä samaa ruokaa, koskee siis sekä vaimoa että tyttäriä.

Jos jotain on mennyt jääkaapissa vanhaksi, tulee helvetinmoinen huuto kun niitä ei ole syöty ja jos jotain on syöty niin siitä tulee helvetinmoinen huuto kun ne oli tarkoitettu johonkin tiettyyn ruokailuun tai että vaimo ei ollu saanut vielä yhtään.

Ei ole helppoa elää naisten kanssa.

Vierailija
4/90 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 20:45"]

Vast. nrolle 54.

Ei, en ole sitä mieltä että miehellä on oikeus käyttäytyä noin. Fakta vaan on, että he käyttäytyvät niin. Kuten ym. tapauksessa. Tilanne on jollain tavalla ratkaistava.

Jos sellaisen miehen kanssa on jo perhe perustettu kuten ap:llä, eikä halua heti erota, sitten pitää kokeilla muuttaa ko. miehen toimintaa, muutenhan perhe-elämästä tulee aika mahdotonta.

Miehet kasvatetaan itsekeskeisiksi, huolehtimaan vain omasta navastaan. Jos mies ei ole edes lapsia hankittuaan tajunnut, että maailmassa on muitakin ja että hän on itse asiassa vastuussa noiden pienten maailman laittamiensa naperoiden hyvinvoinnista, sitten ei ole muuta keinoa kuin opettaa hänelle asia, jo ihan lasten takia.

Avioliitossa on keskeistä kompromissi.

Itse en olisi vetänyt pultteja tilanteesta lainkaan vaan mennyt pöytään miehen tarjoamalle ruoalle ja sitten vaikka vitsinä nostellut lautasta ja "etsinyt" sieltä alta niitä kalapullia. Jos mies olisi silloin sanonut syöneensä ne, olisin ihmetellyt asiaa, ja kertonut että eihän lapset pelkällä muusilla elä kun naamatkin kellastuu, että käypäs ukko äkkiä kaupasta hakemassa jotain lihaa että saavat väriä poskiin.

Olisi varmaan muistanut seuraavan kerran jättää ruokaa lapsillekin, eikä olis tarttenut koko launtaita vetää draamaksi.

[/quote]

Ihan oikeasti, minä en ole ainakaan mieheni äiti. Toivon kovasti, ettei moni muukaan olisi. Jos kuitenkaan ette malta olla kohtelematta miehiänne kuin pikkulapsia, niin älkää ainakaan tehkö sitä lastenne nähden! Ei poikien eikä tyttöjen!

Vierailija
5/90 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 18:06"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 17:54"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 17:50"]Joo, eli ap meinasi ruokkia perheensä muutamalla kalapullalla? Toivottavasti olit varannut muutakin sapuskaa.. Meillä tuollaista tilannetta ei olisi päässyt tulemaan, ensinnäkin tiedän tasan tarkkaan mitä kaapista löytyy ja jos ruokaa ei olisi tarpeeksi, söisivät lapset ensin ja minä kaivelisin kaapeista miehen kanssa muuta ruokaa. Tosin viikonloppuna meillä harvoin syödään jämiä kun koko perhe on syömässä. Mutta ehkä ap oppi tästä jotakin?

[/quote]

Mies oli syönyt ne SALAA! Jos kalapullia jää aterialta 10kpl (esim.), niin kai ap voi olettaa, että niitä on seuraavana päivänä yhtä monta. Etenkin jos mies ei puhu mitään edes ruokaa lämmittäessään.

[/quote] Kyllä jonkun kalapullan hajun pöllömpikin haistaa, saati kuulee, kun mies jääkaapilla kolisee. Ja eikö aamulla ennen reissuun lähtöä ole hyvä katsoa, että on mistä ottaa jos kerran tietää, että porukka nälkäisenä kotiin tulee? Tsori, en ymmärrä vaikka kuinka väännetään.

[/quote]

Luuletko tosissasi, että joka perhe asuu luukussa jossa esim. olohuoneeseen ja makuuhuoneisiin haistaa saati kuulee, mitä keittiössä tehdään...

Vierailija
6/90 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko reseptin näihin kyseisiin kalapulliin?

mun mies sais syödä enemmän kalaa.

Vierailija
7/90 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh.. Onpa mulla ihana mies kun osaa ottaa muut huomioon eikä tartte pitää lasten lisäksi huolta isosta lapsesta. Puhumalla selvitetään asiat ja mies osaa kysyä että saako jotain ottaa (leipää, leikkeleitä yms. Saa tietty aina). Edellisen päivän jämistä jalostetaan aina ruokaa ja jos jotain jää yllinkyllin niin on vaan ihanaa kun ei aina tartte tehdä joka päivälle uutta ruokaa

Vierailija
8/90 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavilla aterioilla mies syö pelkästään muusia, riisiä tai makaronia. Vaimo ja lapset syövät myös liha- tai kalapullia. Ehkä mies ymmärtää tilanteen paremmin aterioiden jälkeen.

Vierailija
9/90 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 18:11"]

Poikalapsien äitien kannattaa kyllä varautua henkisesti siihen, että ne jämät katoaa kaapista kun murrosikä koittaa. Seuraavan päivän lounas on nuorukaisille välipala. Ja en ole koskaan tästä palkoa nekkuun vetänyt. =)

[/quote]

Voi  kuule, kun en mä tässä voi ruuaksi muuttua. Meillä isä ja poika käyvät kahdestaan kaupassa tai sitten vain mies, joka myös valmistaa kaikki ruuat, ellei ole sellaista, jonka poika osaa lämmittää mikrossa. Todellakin, todellakin, todellakin.

Vierailija
10/90 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh! On mies muutenkin välillä hiukan itsekäs mutta kyllä tämä nyt tosiaan on kaiken huippu. Ja kun ei se näe omassa käytöksessään mitään vikaa, niin tuskin mitään oppiikaan. On vain loukkaantunut ja kokee itsensä kaltoin kohdelluksi, rassu.

Ja mua ei siis haittaa se että mies oli eilen syönyt niitä pullia, saahan sitä ruokaa syödä. Mutta sitä en tajua että huomatessaan et niitä oli sitten jäljellä kaikille yks, päättääkin syödä ne yksinään ja jättää muille pelkän muusin. Kun "Niitähän oli vaan neljä jäljellä".

Jos jokaisen lautasella olisi nököttänyt oma pullansa ei asiasta ois tullut mitään sanomista, tasajako :-) 

Ap

Vierailija
11/90 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 23:01"]

Huoh! On mies muutenkin välillä hiukan itsekäs mutta kyllä tämä nyt tosiaan on kaiken huippu. Ja kun ei se näe omassa käytöksessään mitään vikaa, niin tuskin mitään oppiikaan. On vain loukkaantunut ja kokee itsensä kaltoin kohdelluksi, rassu.

Ja mua ei siis haittaa se että mies oli eilen syönyt niitä pullia, saahan sitä ruokaa syödä. Mutta sitä en tajua että huomatessaan et niitä oli sitten jäljellä kaikille yks, päättääkin syödä ne yksinään ja jättää muille pelkän muusin. Kun "Niitähän oli vaan neljä jäljellä".

Jos jokaisen lautasella olisi nököttänyt oma pullansa ei asiasta ois tullut mitään sanomista, tasajako :-) 

Ap

[/quote]

No kuule, avasitko sä kaljan, rötkähdit sohvaan ja aloit käskeä: "Nyt mulle ruokaa! Nälkäää!"

Vierailija
12/90 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies se sama, joka söi vanukkaat?

Mistä te näitä itsekkäitä ja ahneita miehiä löydätte? Voisin kuvitella, että joku on löytänyt minun entisen, jolle ei tuottanut mitään vaikeuksia syödä yksin kolmelle tarkoitettu annos.

Lapsia on useampia, onko mies heidän isänsä? Miksi ihmeessä joku tekisi useamman lapsen sellaisen miehen kanssa, joka ei osaa ollenkaan ajatella lapsiaan?

Vierailija
13/90 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin antanut isommalla lapselle ne kalapullat. Ei mies niitä tossa tilanteessa olis saanut. 

Vierailija
14/90 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi ariarvioida miestäsi mutta..... Hän taisi olla hiukan itsepäinen ei tuollainen voi jatkua ja jos jatkuu sano suorat sanat eiköhän sitten mene hiljaiseksi mitä muut on mieltä?

Vierailija
15/90 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

YHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY.

Oletteko noin avuttomia?

Pakastimessa ja kaapeissa ei ollut mitään muuta kuin muusia ja NELJÄ kalapullaa?

Köyhät on teillä antimet. Onko siis pakastimennekin tyhjä?

Vierailija
16/90 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhyy, ite syön pelkkää makaroonia päivästä toiseen. Nää on näitä porvareiden suuria ongelmia...

Vierailija
17/90 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kaikki jaetaan kaikkien kesken, höh.

Vierailija
18/90 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottimies.

Vierailija
19/90 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs ja ajattelematon mies!

Vierailija
20/90 |