Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

halpoja apukeinoja selättää akne

Vierailija
22.02.2014 |

Mulla on parin kuukauden aikana ilmestynyt aikuisiän akne. En tiedä mistä johtuu, mutta mitä voisin tehdä?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

e-pillerit

Vierailija
22/49 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo paljon vettä se on tärkeää. Lisäksi käytä iltaisin jotain kasvovettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkivoide ( saa apteekista) ja hammastahna. Ei ehkä kovin rasvaista ihoa paranna, mutta sinkkivoiteella saa mattapinnan ja hammastahna kuivattaa pahimmat paiseet kun laittaa illalla nassuun ja pesee aamulla pois ja lisää sen sinkkipastan siihen päälle. Täällä toiminut sellaiseen pintakuivaan ja ajoittain paiseita pukkaavaan ihoon.

Vierailija
24/49 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeriton ruokavalio toimii minulla (+ useimmat tuoreet maitotuotteet pois). Heti kun syön vähänkin sokeria, finnit tekevät comebackin.

Vierailija
25/49 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopsaan suoraan toisesta ketjusta kirjoitukseni kun en jaksa rustata sitä uudelleen, mutta sama pätee siis iho-ongelmiin. Terveisin entinen aknenaama

[/quote]

Tuo hienhaju ei kyllä tule tasoittumaan jos vetelee perinteistä länkkäri ruokavaliota, gluteiiniviljoja, homeenestoaineella ja tuholaismyrkyillä kyllästettyjä hedelmiä ja vihanneksia, tehotuotettua lihaa, karkkia, valkaistua sokeria, limpparia, lisäaineita, väriaineita yms yms. Eli jos haluaa saada kroppansa balanssiin niin myrkyllisten kemppareiden käytön lisäksi tulisi lopettaa riistoon perustuva epäterveellinen moska jota ihmiset tunkee lumikolalla naamaansa.

[/quote]

http://www.vauva.fi/keskustelu/3936014/ketju/vaihtoehtoisia_deodorantteja

Vierailija
26/49 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko lopettanut viimeisen puolen vuoden aikana hormoniehkäisyn? Mites lääkitys, syötkö esim kortisonia?

Vierailija
27/49 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö lääkkeitä, mutta oon käyttänyt kortusonivoidetta..en ole koskaan käyttänyt epillereitä. Ap

Vierailija
28/49 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kanssa huutelen Basiron-voiteen perään. Toimi minulla hetkessä. Minulla e-pillereiden lopetus aiheutti aika kovan aknen ja tuolla Basironilla sain selätettyä.

Vierailija
29/49 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina akne pahenee jos olen käyttänyt alkoholia. Tein viime vuonna kokeeksi niin että en käyttänyt tippaakaan alkoholia, en edes yhtä saunakaljaa, lasillista viiniä ruuan kanssa tms, en mitään. Ja voi ihana sitä ihon kuntoa! En olisi ikinä uskonut että näen ihoni niin siloisena :) Nyt taas aika heikossa kunnossa. Uutena vuotena, sekä 2 kertaa sen jälkeen tullut vietettyä kosteita illanistujaisia kavereiden kanssa.

Alan enemmän kallistumaan siihen että akne liittyy enemmänkin siihen mitä sisällämme on menossa. Suoliston bakteerikantaan.

Vierailija
30/49 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ruokavaliosta ensin viljat pois. Sen lisäksi pois rypsi joka pitää kehon tulehdustiloja yllä, samoin pois keinomakeutusaineet.

Vierailija
31/49 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 17:46"]

En syö lääkkeitä, mutta oon käyttänyt kortusonivoidetta..en ole koskaan käyttänyt epillereitä. Ap

[/quote]

Ap, millainen ruokavalio sinulla on? Käytätkö alkoholia?

Vierailija
32/49 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin kans aikuisiän akneksi mutta oli ruusufinni JA ilmeisesti sai starttilaukauksen kortisonista.

Vierailija
33/49 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 17:51"]

Jätä ruokavaliosta ensin viljat pois. Sen lisäksi pois rypsi joka pitää kehon tulehdustiloja yllä, samoin pois keinomakeutusaineet.

[/quote]

Voitko laittaa linkkiä, tutkimusta tuosta rypsi jututsta.

Olen ymmärtänyt, että kylmäpuristetun luomu rypsiöljyn käyttö on ok. Kaikkia rasvoja tietty kohtuudella.

Vierailija
34/49 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acnicyl puhdistusgeeli ja voide ovat tehokkaita

Vierailija
35/49 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 17:39"]

Juo paljon vettä se on tärkeää. Lisäksi käytä iltaisin jotain kasvovettä.

[/quote]

Aivan huuhaa-neuvo.

Vierailija
36/49 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 18:29"]

Acnicyl puhdistusgeeli ja voide ovat tehokkaita

[/quote]

ei auta mitkään naamaan levitettävät moskat jos ruokavalio heittää häränpyllyä ja alkoholia käytetään.

Vierailija
37/49 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet lääkäriin, josta saat Roaccutan-kuurin. Unohda kaikki höpöhöpöjutut hammastahnoista sun muista. Ne auttaa pikkufinneihin, mutta eivät akneen.

Vierailija
38/49 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sinkkivoide käytössä nyt pari viikkoa ja punoitus on ainakin jo hävinnyt kokonaan! Vedenjuonti on myös hyvä, aloin juoda litran vettä päivässä kun syksyllä oli virtsatulehduskierre, ja se on auttanut myös ihon kanssa, näppyjä tulee enää lähinnä baari-iltojen jälkeen. Päivittäinen pesu pelkällä vedellä tai miedolla pesuaineella ja sen jälkeen rasvaus. Itse olen käyttänyt neutrogenan kasvovoidetta mustapäille ja on oikeasti toiminut! Mustapäitä ei tule enää kuin nenänpäähän. Kerran viikossa kasvojen kuorinta ja kasvonaamio.

Näillä olen itse saanut pahan aknen rauhoittumaan, kokemusta nyt 7 vuotta ja AIVAN KAIKKEA olen kokeillut! Basiron ja muut aknevoiteet tukkii mulla ihon ja antibiootit auttaa vain sen ajan kun kuuri on päällä. Paras apu on ollut tuollaisista ihan perusjutuista.

Vierailija
39/49 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 17:50"]

Mulla aina akne pahenee jos olen käyttänyt alkoholia. Tein viime vuonna kokeeksi niin että en käyttänyt tippaakaan alkoholia, en edes yhtä saunakaljaa, lasillista viiniä ruuan kanssa tms, en mitään. Ja voi ihana sitä ihon kuntoa! En olisi ikinä uskonut että näen ihoni niin siloisena :) Nyt taas aika heikossa kunnossa. Uutena vuotena, sekä 2 kertaa sen jälkeen tullut vietettyä kosteita illanistujaisia kavereiden kanssa.

Alan enemmän kallistumaan siihen että akne liittyy enemmänkin siihen mitä sisällämme on menossa. Suoliston bakteerikantaan.

[/quote]

Ruusufinni pahenee saunasta ja alkoholista

40/49 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akne pillereiden - http://fi.derminax.com Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi