Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanna Ukkolan kolumni

Vierailija
05.11.2020 |

Sanna Ukkola uskaltaa haastaa toimittajakollegansa. Trump meni tunteisiin ja toimittajista tuli poliittisia agitaattoreita ja USAn liberaalin lehdistön kritiikittömiä copypeistaajia. Itsesensuuri ja asennevamma teki jutuista vääristyneitä, toimittajat menivät Trumpin ansaan. Analyyttista ja faktapohjaista uutisointia ei ole juuri nähty. Trumpin persoona on estänyt näkemästä mitään hyvää Trumpin politiikassa, edes ymmärrystä tai näkökulmaa suosiolle ei ole uskallettu ilmaista. Nyt taas ihmetellään miksi niin moni antoi äänensä Trumpille.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole ensimmäinen kerta kun tää sanna pongahtaa toiseen äärimmäisyyteen. Kun ihminen kypsyy, löytyy monesti se kultainen keskitiekin, eli toivossa on hyvä elää.

Mulle on ihan sama onko keskellä vai laidassa kunhan on oikeassa. Nyt sanna tuntuu mutuilevan vahvasti eikä saa perusteltua ideaansa siten että sen voisi objektiivisesti hyväksyä kun on katsonut tämän oranssin tuholaisen mellastamista nelisen vuotta. Eli siis miksi Trumpista pitäisi kirjoittaa kauniisti? Kait siihen parempikin syy on kuin se että persut tai amerikanpersut on suu mutrussa kun heidän idoliaan aina haukutaan?

Löytyyhän sitä toistakin laitaa, hienoa.

Vierailija
22/96 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna huutaa jo niin kovaa kuin lähtee eikä kukaan muu välitä kuin persujen kovin ydin. Kaikki eväät on syöty.

Sila cca laittaa sanoja peräkkäin.

Syömistä ja rääpimistä riittää sila calle vaikka mistä.

Nokkelaa, äly cästä.

Parviäly#

Et osaa kirjoittaa etkä lukeakaan niin miksi Ukkola kiinnostaa?

Acricolan aikana suomen kieli oli kaukonäköisesti somen kieli

("Oppe nyt wanha ia noori, iotca taidhat Somen kielen").

Kritisoimasi kirjoittaja käyttää nähtävästi sitä automaattisensoreiden takia väistökielenä.

Eli kirjoittaja on häiriköinyt niin paljon että käyttämänsä tavalliset sanat on kielletty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli Sanna Ukkolan ensimmäinen vihervasemmistosta pois päin oleva kolumni, jonka olen ikinä lukenut. Ei ole kyllä mistään "persuilusta" ollut aiemmin tietoakaan, että tätä toimittajaa on kyllä miksikään persumyönteiseksi lähinnä vitsikästä kutsua. Tämäkin juttu todennäköisesti on kirjoitettu humaanilta vihreältä ajatuspohjalta, jossa pyritään näkemään ihminen ihmisenä.

Minä olen PS-äänestäjä ja minua on tämän tyypin sepustukset aina lähinnä veetuttanu. Kerranki selitti jotain siihen suuntaan viestisisällöllisesti, että maahanmuuttokriittiset on takapajuisia juntteja. Hän itse kun oli vaihto-oppilaana, niin oppi näkemään ja tuntemaan eri maista tulleita ihmisiä ja ennakkoluulot ovat naurettavia. Joo, puhutaan varmaan samasta asiasta, kun puhutaan korkeakouluopiskelijoista vaihto-oppilaina ja sitten näistä meidän kotimaan hyvätapaisista pa.rta-lapsista.

Kyseessä on Homman inhokista tiensä Homman maskotiksi taistelleesta naisesta, jonka rähinää harva täysipäinen jaksaa. Ukkolan meriitteihin kuului myös yritys saada potkut häntä netissä kritisoineelle ihmiselle. Se sananvapaudesta, käytöstavoista ym. perushyveistä.

Ihan kun tää kritisoinut olisi keskivertotapaus joka ei monin tavoin hyppisi jatkuvasti (silloisen?) partnerinsa kanssa jatkuvasti ihmisten silmille, varsinkin väärässäolijoiden. 

Vierailija
24/96 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkola on surullinen 'cool girl'in perikuva. Tuollaista huomionhakupaskaa nyt voi odottaakin joltain, joka oikeasti pitää Trumpia sirkuspellen sijaan poliitikkona.

Justiinsa näin. Nainen, joka on valmis heittämään bussin alle muut naiset, vähemmistöt, ihmisoikeudet jne. saadakseen hyväksyntää machona pitämiltään persumiehiltä.

Vierailija
25/96 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli Sanna Ukkolan ensimmäinen vihervasemmistosta pois päin oleva kolumni, jonka olen ikinä lukenut. Ei ole kyllä mistään "persuilusta" ollut aiemmin tietoakaan, että tätä toimittajaa on kyllä miksikään persumyönteiseksi lähinnä vitsikästä kutsua. Tämäkin juttu todennäköisesti on kirjoitettu humaanilta vihreältä ajatuspohjalta, jossa pyritään näkemään ihminen ihmisenä.

Minä olen PS-äänestäjä ja minua on tämän tyypin sepustukset aina lähinnä veetuttanu. Kerranki selitti jotain siihen suuntaan viestisisällöllisesti, että maahanmuuttokriittiset on takapajuisia juntteja. Hän itse kun oli vaihto-oppilaana, niin oppi näkemään ja tuntemaan eri maista tulleita ihmisiä ja ennakkoluulot ovat naurettavia. Joo, puhutaan varmaan samasta asiasta, kun puhutaan korkeakouluopiskelijoista vaihto-oppilaina ja sitten näistä meidän kotimaan hyvätapaisista pa.rta-lapsista.

Me perussuomalaiset vihaamme teitä rasisteja.

Vierailija
26/96 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna huutaa jo niin kovaa kuin lähtee eikä kukaan muu välitä kuin persujen kovin ydin. Kaikki eväät on syöty.

Sila cca laittaa sanoja peräkkäin.

Syömistä ja rääpimistä riittää sila calle vaikka mistä.

Nokkelaa, äly cästä.

Parviäly#

Et osaa kirjoittaa etkä lukeakaan niin miksi Ukkola kiinnostaa?

Acricolan aikana suomen kieli oli kaukonäköisesti somen kieli

("Oppe nyt wanha ia noori, iotca taidhat Somen kielen").

Kritisoimasi kirjoittaja käyttää nähtävästi sitä automaattisensoreiden takia väistökielenä.

Kirjoitin muuten varmuuden vuoksi Acricola, koska en ollut varma, suodattaako sensori sanan _Agricola_, joka mahdollisesti viittaa agraari-kolaan eli pontikkaan.

Vierailija
27/96 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sä olet ressukka aivan kuutamolla, tai sitten trollaat. Sannahan on näitä miehensä äärioikeistolaisia sepustuksia nimellään julkaissut jo Yle ajoista lähtien ja ihan sitä ihteään nää jutut on, eli täysin taattua persuhuttua. Turkkilahan nää siis kirjottaa, mutta senhän sinä varmaan tiesitkin ja kunhan nyt vaan trollasit.

Vierailija
28/96 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Ukkola on niin kuvottavan näköinen, että on varmasti sopiva ja pätevä persuksi. Aivoja sillä ei ole, siinäkin täyttää persun vaatimuksen.

Samaa olen AINA sanasta ajatellut. Ja ylipäätään persuista.

Vierailija
29/96 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luin otsikon ja oli kyllä sellasta uhriutumista ja mielensäpahottamista jo se täynnä että enpä antanut klikkausta. tuo on kyllä jännä kun sanna ukkola kirjoittaa muutenkin aivan kuin miehensä kynällä. onkohan tuo nyt joku naisvastine tossukalle että omat mielipiteet katoaa täysin parisuhteen myötä?

Kutsutaan ovimatoksi. Ukkola varmaan perustaa koko minuutensa miesten validaatiolle ja hakee hyväksyntää ryhtymällä miehensä jatkeeksi. Jos olisi naimisissa antifa-hipin kanssa, olisi mielipiteet varmaan päinvastaisia mitä nyt. Tällä hetkellä heittelee naisia bussin alle niin ahkerasti etten viitsi edes lukea noita roskakolumneja. 

Vierailija
30/96 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Ukkola on ihan oikeassa.

Todella epämiellyttävää seurata kuinka yhtä ihmistä parjataan julkisuudessa.

En ole koskaan ymmärtänyt kehenkään kohdistettuja ajojahteja. Kokemusta on näistä Pertti Paasion änkytyksen ajoista asti. 

Mutta ymmärrät kuitenkin ihan kivuttomasti Trumpin itsensä harrastamia ajojahteja, hänhän ei muuta harrastakaan. Hän solvaa täysin suruttomasti ja järjestelmällisesti kaikkia, jotka ei ole samaa mieltä kuin hän. 

Vierailija
31/96 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiota voi halkea niin monella tavalla, ekstremeprovoilu yks niistä.

Vierailija
32/96 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
33/96 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miksi te jotkut täällä Suomessa olette niin valtavan kiinnostuneita jenkkilän pressoista.

Vaikka se on iso maa ja vaikuttaa moneen asiaan, niin ei me sentään niiden käskyläisiä eikä talutusnuorassa kuitenkaan olla. Enemmän meihin Euroopan johtajat ja tapahtumat oikeasti vaikuttaa. Talouteen ja kauppapolitiikkaankin.

Vierailija
34/96 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on historian paras USAn presidentti!

Vierailija
35/96 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt kehenkään kohdistettuja ajojahteja. Kokemusta on näistä Pertti Paasion änkytyksen ajoista asti. 

Mutta ymmärrät kuitenkin ihan kivuttomasti Trumpin itsensä harrastamia ajojahteja, hänhän ei muuta harrastakaan. Hän solvaa täysin suruttomasti ja järjestelmällisesti kaikkia, jotka ei ole samaa mieltä kuin hän. 

Ja sun mielestä on ok, että koko ”puolueeton” MEDIA tekee samaa, kuin joku yksittäinen ihminen? Okei. Et taida kovin fiksu olla jos et eroa ymmärrä.

Vierailija
36/96 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Trump on rasisti, sovinisti ja patologinen valehtelija, joka aiheuttaa laajamittaista pelkoa omissa kansalaisissaan.”

Tällasista otsikoista siis Sanna nyt nillittää. Kertokaa minulle, mikä noista ei ole totta? Hänhän nimenomaan on rasisti, sovinisti ja patologinen valehtelija mitä suurimmissa määrin. Kai nyt totuus pitää saada kertoa miehestä, joka itse solvaa surutta kaikkia hiukankaan erimielisiä ihmisiä.

Vierailija
37/96 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sun mielestä on ok, että koko ”puolueeton” MEDIA tekee samaa, kuin joku yksittäinen ihminen? Okei. Et taida kovin fiksu olla jos et eroa ymmärrä.

mitä jos kertoisit meille sen eron oi fiksu

Vierailija
38/96 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis sinäkö olet sitä mieltä, että Trumppia ei saa sanoa valehtelijaksi, tai sovinistiksi, vaikka hän on niitä mitä suurimmassa määrin?

Vierailija
39/96 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Trump on rasisti, sovinisti ja patologinen valehtelija, joka aiheuttaa laajamittaista pelkoa omissa kansalaisissaan.”

Tällasista otsikoista siis Sanna nyt nillittää. Kertokaa minulle, mikä noista ei ole totta? Hänhän nimenomaan on rasisti, sovinisti ja patologinen valehtelija mitä suurimmissa määrin. Kai nyt totuus pitää saada kertoa miehestä, joka itse solvaa surutta kaikkia hiukankaan erimielisiä ihmisiä.

Eli voimme myös käyttää vastaamon diagnooseja tai pelkkiä huhupuheita kuvailemaan ketä tahansa julkisuuden henkilöitä? ”Ministeri saniainen, epävakaa alkoholisti, kertoo miksi perustulo olisi hyvä asia”.

Vierailija
40/96 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Ukkola on niin kuvottavan näköinen, että on varmasti sopiva ja pätevä persuksi. Aivoja sillä ei ole, siinäkin täyttää persun vaatimuksen.

Sila can hajuista äly ccyyttä. 😊