Sanna Ukkolan kolumni
Sanna Ukkola uskaltaa haastaa toimittajakollegansa. Trump meni tunteisiin ja toimittajista tuli poliittisia agitaattoreita ja USAn liberaalin lehdistön kritiikittömiä copypeistaajia. Itsesensuuri ja asennevamma teki jutuista vääristyneitä, toimittajat menivät Trumpin ansaan. Analyyttista ja faktapohjaista uutisointia ei ole juuri nähty. Trumpin persoona on estänyt näkemästä mitään hyvää Trumpin politiikassa, edes ymmärrystä tai näkökulmaa suosiolle ei ole uskallettu ilmaista. Nyt taas ihmetellään miksi niin moni antoi äänensä Trumpille.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kommenteista hahmottuu minkälaista porukkaa täällä päivystää. Varmaan iso osa toimittajia itsekin. Aivan räävitöntä henkilöön menevää haukkumista, omatekoisia diagnooseja. Koulukiusaajan logiikka: kohteeni on niin p•ska ihminen että ansaitsee tulla kiusatuksi. Minä tiedän totuuden ja muut pakotan uskomaan samoin. Koska minä voin.
Mitä ihailtavaa muuten on lehdistönvapaudessa? Toimittajien vapaus manipuloida kansaa.
Lapsetkin törmäävät näihin otsikoihin päivittäin. Toimittajat lietsovat ja normalisoivat toisten herjaamista, vainoamista ja kiusaamista.
Ai tämäkö on nyt se kanava, jossa persut pääsevät purkamaan katkeruuttaan hävityn pressanvaalin jälkeen. Ryytykää persut ryytykää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kommenteista hahmottuu minkälaista porukkaa täällä päivystää. Varmaan iso osa toimittajia itsekin. Aivan räävitöntä henkilöön menevää haukkumista, omatekoisia diagnooseja. Koulukiusaajan logiikka: kohteeni on niin p•ska ihminen että ansaitsee tulla kiusatuksi. Minä tiedän totuuden ja muut pakotan uskomaan samoin. Koska minä voin.
Mitä ihailtavaa muuten on lehdistönvapaudessa? Toimittajien vapaus manipuloida kansaa.Lapsetkin törmäävät näihin otsikoihin päivittäin. Toimittajat lietsovat ja normalisoivat toisten herjaamista, vainoamista ja kiusaamista.
Ukkolahan se vainoaa ja maalittaa ihmisiä somessa. Etkö ole huomannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin perustuu Trumpin maine rasistina? Mustien työllisyys ei ole ollut koskaan yhtä hyvä kuin Trumpin kaudella. Eli selvästikin on tehnyt politiikkaa, joka on hyödyttänyt mustia.
Sinun logiikallasi Obama on rasisti mustia kohtaan. Haluatko yrittää uudelleen?
Oliko mustien työllisyys Obamaan aikana huonompi kuin koskaan? Jos oli, niin joko oli todella huono pressa tai ajoi mustia kohtaan huonoa politiikkaa. Jälkimmäistä voi toki tehdä olematta rasisti, mutta rasisti tuskin ainakaan tekisi mustia hyödyttävää politiikkaa kuten Trump.
Onko niitä todisteita siis Trumpin rasismista? Jotakin konkreettista miten on ajanut mustille huonompaa asemaa kuin valkoisille?
Ei ole aikaa vääntää paksummasta rautalangasta Trunpin fanipojalle sillä sinä olet puolesi tunteidesi pohjalta valinnut eikä mikään saa mieltäsi muuttumaan.
En ole Trumpin fani, enkä miespuolinen. En myöskään käytä keskusteluissa vastapuolen mollaamista tehokeinona, kun omat argumentit eivät riitä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Ukkola on niin kuvottavan näköinen, että on varmasti sopiva ja pätevä persuksi. Aivoja sillä ei ole, siinäkin täyttää persun vaatimuksen.
Harvinainen kommentti, totuus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Ukkola on niin kuvottavan näköinen, että on varmasti sopiva ja pätevä persuksi. Aivoja sillä ei ole, siinäkin täyttää persun vaatimuksen.
Harvinainen kommentti, totuus!
Uusi palstalla? Kaukana harvinaisesta kommentista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihailtavaa muuten on lehdistönvapaudessa? Toimittajien vapaus manipuloida kansaa.Lapsetkin törmäävät näihin otsikoihin päivittäin. Toimittajat lietsovat ja normalisoivat toisten herjaamista, vainoamista ja kiusaamista.
Ketkä mahtoivat olla Maria Nordinin vainon ja maalittamisen takana?
https://marianordin.blog/2019/07/10/nain-maalittaminen-toimii-miten-mar…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko perehtynyt Hannulan ja tovereidensa sometoimintaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli Sanna Ukkolan ensimmäinen vihervasemmistosta pois päin oleva kolumni, jonka olen ikinä lukenut. Ei ole kyllä mistään "persuilusta" ollut aiemmin tietoakaan, että tätä toimittajaa on kyllä miksikään persumyönteiseksi lähinnä vitsikästä kutsua. Tämäkin juttu todennäköisesti on kirjoitettu humaanilta vihreältä ajatuspohjalta, jossa pyritään näkemään ihminen ihmisenä.
Minä olen PS-äänestäjä ja minua on tämän tyypin sepustukset aina lähinnä veetuttanu. Kerranki selitti jotain siihen suuntaan viestisisällöllisesti, että maahanmuuttokriittiset on takapajuisia juntteja. Hän itse kun oli vaihto-oppilaana, niin oppi näkemään ja tuntemaan eri maista tulleita ihmisiä ja ennakkoluulot ovat naurettavia. Joo, puhutaan varmaan samasta asiasta, kun puhutaan korkeakouluopiskelijoista vaihto-oppilaina ja sitten näistä meidän kotimaan hyvätapaisista pa.rta-lapsista.
Kyseessä on Homman inhokista tiensä Homman maskotiksi taistelleesta naisesta, jonka rähinää harva täysipäinen jaksaa. Ukkolan meriitteihin kuului myös yritys saada potkut häntä netissä kritisoineelle ihmiselle. Se sananvapaudesta, käytöstavoista ym. perushyveistä.
Kritisointi on aika laimea veruke laajan seuraajakunnan komppaaman vasemmistoanarkistin nettikiusaamiselle. Hannulahan vainosi Ukkolaa somessa ties miten pitkään. Toimiiko logiikkasi myös Maria Nordinin tapauksessa?
Vehkoota puolusteltiin, että solvasi vain suljetussa ryhmässä. Sama silakkajengi kuitenkin kuvakaappaa väärät mielipiteet suljetuista ryhmistä, doxxaa, masinoi someraivon, ymppää työnantajan mukaan ja vaatii erottamista.
Vihersosialistien kahdet rattaat.
Ukkolahan otti itse yhteyttä Hannulan työnantajaan ja yritti hankkia Hannulalle potkut, koska ei tykännyt Hannulan tviiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli Sanna Ukkolan ensimmäinen vihervasemmistosta pois päin oleva kolumni, jonka olen ikinä lukenut. Ei ole kyllä mistään "persuilusta" ollut aiemmin tietoakaan, että tätä toimittajaa on kyllä miksikään persumyönteiseksi lähinnä vitsikästä kutsua. Tämäkin juttu todennäköisesti on kirjoitettu humaanilta vihreältä ajatuspohjalta, jossa pyritään näkemään ihminen ihmisenä.
Minä olen PS-äänestäjä ja minua on tämän tyypin sepustukset aina lähinnä veetuttanu. Kerranki selitti jotain siihen suuntaan viestisisällöllisesti, että maahanmuuttokriittiset on takapajuisia juntteja. Hän itse kun oli vaihto-oppilaana, niin oppi näkemään ja tuntemaan eri maista tulleita ihmisiä ja ennakkoluulot ovat naurettavia. Joo, puhutaan varmaan samasta asiasta, kun puhutaan korkeakouluopiskelijoista vaihto-oppilaina ja sitten näistä meidän kotimaan hyvätapaisista pa.rta-lapsista.
Kyseessä on Homman inhokista tiensä Homman maskotiksi taistelleesta naisesta, jonka rähinää harva täysipäinen jaksaa. Ukkolan meriitteihin kuului myös yritys saada potkut häntä netissä kritisoineelle ihmiselle. Se sananvapaudesta, käytöstavoista ym. perushyveistä.
Kritisointi on aika laimea veruke laajan seuraajakunnan komppaaman vasemmistoanarkistin nettikiusaamiselle. Hannulahan vainosi Ukkolaa somessa ties miten pitkään. Toimiiko logiikkasi myös Maria Nordinin tapauksessa?
Vehkoota puolusteltiin, että solvasi vain suljetussa ryhmässä. Sama silakkajengi kuitenkin kuvakaappaa väärät mielipiteet suljetuista ryhmistä, doxxaa, masinoi someraivon, ymppää työnantajan mukaan ja vaatii erottamista.
Vihersosialistien kahdet rattaat.
Ukkolahan otti itse yhteyttä Hannulan työnantajaan ja yritti hankkia Hannulalle potkut, koska ei tykännyt Hannulan tviiteistä.
Hyväksytkö siis Hannulan toiminnan, että joukkoistaa Ukkolaan kohdistuvan nettivainon? Missä menee kritiikin ja vainoamisen raja, kohteen oletetun poliittisen suuntautumisen mukaanko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkola on eronnut persustaan.
Ei ole
tietääkö ukkola sen ettei ole?
Peruivat eron.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Ukkola ja Seida Sohrabi - siinä 2 upeaa fiksua naista joita feministit eivät 'huomaa'. Lukekaa Sohrabinkin kolumni islamista Iltasanomista.
Pidin molemmista jutuista. On mukavaa että on näin fiksuja ja virkistäviä kolumnisteja. YLE:ssä ja HS:sa on lähes kaikki toimittajat, tai mitä he nyt ovatkin, tuntuvat ajavan tätä tietyntyyppistä agendaa johon kuuluu nyt tietysti tämä Trumpin nonseeraaminen. Hän kuitenkin saa lähes 50% äänistä, kai nämä ihmiset ovat sitten täysin yhdentekeviä.
Olipa hyvä juttu Ukkolalta. Toimittajat saisi katsoa peiliin. Ymmärrättekö, että toimintanne on niin selkeästi puolueellista, että uutisointiin ei voi enää luottaa? Esim ylellä juttu äänestäjistä joista kaikki sanoivat että eivät äänestä Trumpia.
Vierailija kirjoitti:
Olipa hyvä juttu Ukkolalta. Toimittajat saisi katsoa peiliin. Ymmärrättekö, että toimintanne on niin selkeästi puolueellista, että uutisointiin ei voi enää luottaa? Esim ylellä juttu äänestäjistä joista kaikki sanoivat että eivät äänestä Trumpia.
Tälläistä propagandaa vielä tuetaan verovaroin. Ei ole härskiydellä rajoja.
Nykyään menee sensuuriin tämä kolumni. Miksihän?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/737f782b-1752-469a-8a22-da10d8621700
Kolumni: Toimittajat maalasivat Trumpista kuvan mielisairaana ihmishirviönä ja hulluna – noloa
https://en.wikipedia.org/wiki/When_the_looting_starts,_the_shooting_sta…