Apua äiti tule auttamaan
Poikani 44v perhe muuttaa huomenna. Siksi he toivat minulle ja miehelleni koiransa hoitoon. Poika vaimoineen käy töissä ja lapset koulua. Nyt miniä soitti.
Tule auttamaan meitä aamulla. Muuttomiehet tulee klo 9 enkä ole vielä klo 20 edellisenä iltana palanneet mitään. Nyt olen niin väsynyt että pitää herätä kello 5 pakkaamaan. Voitko tulla auttamaan Ota taksi.
Asun 50 km päässä ja olen 74 v. Miten suhtautua. Sanoin miniällr että olisin voinut tulla tänään. Muttei räntäsateessa ole helppoa nyt.
No älä tule.
Jäi paha mieli. Olen ennen auttanut mutta olin silloin kuusikymppinen. Mitä tekisit
Kommentit (14)
No teepäs kuule ihan, kuin itse haluat😇
Ihan oma syy, jos eivät ole pakanneet. On varmaan ollut kuitenkin jo pidemmän aikaa tiedossa, että muutto on tuloillaan. Aikuisina ihmisinä saavat itse ratkoa ongelmansa/kantaa saamattomuutensa seuraukset.
Minä en millään tavoin voi olla sinun äitisi.
-Pertti
Onko pojan perhe uusavuton, vai onko nyt tilanteeseen ,jokin yllättävä syy. Jos yleensä ovat ns taivaanrannan maalareita, en menis hätiin. Kyllä nelikymppisten pitää ennakoida muutto jo viikkoja aikaisemmin.
jo on kyseessä jokin yllättänyt katastrofi, auttaisin rakettina.
Vierailija wrote:
AP. Ollut tiedossa kuukauden.
Menisin ja pitäisin hitonmoisen saarnan heidän tavastaan hoitaa asiat. Laiskuutta se on ollut. Määräisin laiskurit töihin ja itse tekisin ne keveimmät hommat.
Ei ole katastrofia. Ihan ok perhe muuten.
Vierailija wrote:
No teepäs kuule ihan, kuin itse haluat😇
😂😂
Vierailija wrote:
Ei ole katastrofia. Ihan ok perhe muuten.
No ei ole kyllä ok,jos eivät suunnitellusta muutosta selviä ilman vanhaa äitiä.
Pojan perhehän voi koko yön pakata itse.
Mitä se poika tekee jos ei ole saanut pakattua?
Jos ei tuohon mennessä ole saanut mitään aikaan niin oma vika. En minäkään lähtisi etenkään yöllä tai aikaisin aamulla enkä ole vielä edes vanha.
Ota taksi aamulla.