Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ongelma parisuhteessa on yllättänyt eniten?

Vierailija
04.11.2020 |

Siis tyyliin en olisi ikinä uskonut tai ei olisi ikinä tullut mieleenkään, että meille tapahtuu tällaista.

Omalla kohdalla miehen seksuaalinen haluttomuus. Kuvittelin nuorena, että kaikki miehet haluaa aina seksiä.

Kommentit (2601)

Vierailija
581/2601 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto oon onnellinen tuoreesta sinkkuelämästäni kun näitä on lukenut. Ihan kuin olisin jollakin lomalla.

Vierailija
582/2601 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että parisuhteen takia pitää kohdella lapsia huonommin kuin muuten kohtelisi.

Kuinka paljon pitää niellä asioita ja kestää pahaa mieltä.

Miten pitää luopua taloudellisesta itsenäisyydestä ja omasta urasta sen takia, että miehen ura ei jousta.

Kuinka taloudessa vain muutamat asiat kuuluvat miehelle, loput itselle. Valittaa ei saa.

Kuinka vähän kaveritkaan ymmärtää parisuhdeongelmia, niihin ei saa keneltäkään tukea. Se on joko ”jätä” tai ”turpa kiinni ja pure hammasta”.

Ja kaiken em ohella on oltava aina valmis seksiin. Miehelle pitää pahoitella niin kuukautisia kuin jälkivuotoa. Miehelle välittäminen = seksi, mistään muusta ei väliä.

kuulostaa todella surulliselta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/2601 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto oon onnellinen tuoreesta sinkkuelämästäni kun näitä on lukenut. Ihan kuin olisin jollakin lomalla.

Hienoa! Olen puolestasi iloinen. Nuorena parisuhdetta hakee hinnalla millä hyvänsä. Vanhana se tuntuu taas mukavalta mutta kyllä nuo ruuhkavuodet olivat melkoisen kivikkoisia. Pitkän avioliiton salaisuus ovat työpaikat eri maissa. :)

Vierailija
584/2601 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Appivanhemmat. Jos olisin tiennyt kuinka vaikeita ja tunkeilevia isovanhempia ovat, en olisi lisääntynyt mieheni kanssa.

Onko sulla asennevika.

Vierailija
585/2601 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että keskivertopenis ei riittänytkään naiselle. 

Vierailija
586/2601 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mies ei voi pitää mitään asioita omana tietonaan vaan kuuluttelee sekä yhteisiä asioita että minun henkilökohtaisia asioitani ystävilleen ja sukulaisilleen.

Tasan sama, paitsi roolit toisinpäin.

587/2601 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi on vain mokoma asia niin huhhuh. Onneksi olen sanonut nykyiselle tyttöystävälle, että haluan seksiä käytännössä aina kun nähdään ja niin saankin. Se on yhteinen kiva asia. Ollaan puhuttu myös jatkosta ja olen sanonut, että tuskinpa halu hirveästi laimenee ajan myötä, kun ei ole 20 seksinharrastusvuoden aikana vähentynyt. Hän toisaalta on saanut osin kiellettyä minulta masturbaation ja olen tähän tyytynyt. Masturboin lähinnä hänestä kiihottuen silloin kun ei halua yhdyntää.

Yhteinen kiva asia kun sinä saat? Olet kuvottava.

Minulle pisti silmään tuo masturbaation osittainen kieltäminen. Mitä sairasta valtapeliä!!

Vierailija
588/2601 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierasesine kirjoitti:

Ootte kyllä kamalia haaskoja koko lauma, hyi helevetti. Onneksi itellä on vaimo joka ei roiku vauvapalstalla ja jota voi rakastaa tasa-arvoisena kumppanina. Ps. Itsellä yllättänyt kuinka suurin osa naisista on niin samanlaisia kun oppii tuntemaan. 1% vaimomateriaalia korkeintaan.

Vaimo on varmaan siellä nyrkin ja hellan välissä, että itse pääset vauvapalstalle.

Vierailija
589/2601 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurkul kirjoitti:

Haluava kirjoitti:

Miehenä vaikea uskoa kuinka paljon miesten haluttomuutta näemmä esiintyy. Joo ja meillähän se on juuri päinvastoin.

Ei me miehet olla haluttomia! Tietysti jos oma puoliso kohoaa eikä muutenkaan huolehdi ulkonäöstään niin varmasti halut loppuu. Onneksi aina voi käydä vieraissa!

Niin vierasta rämemajavaa kun saa, niin onpa isäntä taas niin miestä olevinaan. Pthyi!

Vierailija
590/2601 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Top kolmoseni

#1 eniten yllätti se, miten lapsen saaminen muutti kaiken. Ennen lapsia jaoimme kotityöt, rahasta ei riidelty ja minäkin sain harrastaa. Esikoisen syntymän jälkeen meni vuosia, että sain ”neuvoteltua” itselleni nämä ”edut” takaisin. Taustalla toki se kultturiero, että miehen oma äiti on aina ollut kotona, ja minun äiti taas tehnyt uraa. Olis kannattanut keskustella etukäteen näistä, mutta emme nuorina vaan ymmärtäneet. Perhetaustalla on tosiaan väliä

#2 kaikilla on joitakin traumoja, isoja tai pieniä, joita he tuovat suhteeseen. Niiden kanssa sitten luovitaan. Kukaan ei ole täysin ehjä

#3 sek siin liittyvät näkemyserot voivat ajaa eron partaalle, vaikka muut asiat olisivat älyttömän hyvin. Sek SI painaa vaakakupissa todella paljon.

Täysin samat, meillä järjestys tosin 2 3 1. Kiitos vertaistukiketjusta!

Vierailija
591/2601 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mies ei ollut saanut edellisessä pitkäaikaisessa suhteessa kumppanilta ollenkaan, vaikka he olivat asuneetkin yhdessä. Tästä oli jäänyt joku trauma seksin suhteen, joka sitten miehen mielessä kääntyi myös minun syyksi kun en tukenut riittävästi tjsp (ei sitten riittänyt, että pantiin ihan normaalisti). Ei tullut maininneeksi asiasta ennen kuin meidän suhde päättyi. Oltiin kaikki yliopisto-opiskelijoita, joten ei olisi tullut etukäteen mieleenkään, että tuollaisia pihtaus-suhteita joku harrastaisi.

Kyllä silläkin tytöllä oli ihan oikeus päättää omasta kehostaan, kuten sullakin on. Ehkä mies liioittelee tai ei kerro kaikkea, mitä oikeasti tapahtui? Tai ehkä sille ei vaan riirtänyt siinäkään se normaali määrä s...ksiä?

Vierailija
592/2601 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppaninen arvaamattomuus. Olen yrittänyt oppia tuntemaan hänet ja ymmärtää hänen käyttäytymismallejaan. Mutta joka kerta hänen reaktionsa ja tekonsa yllättävät. Joskus positiiviseen suuntaan ja joskus negatiiviseen.

Vierailija
593/2601 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman "nalkutusta" joutuu oikeasti siivoamaan kahden ihmisen edestä

Vierailija
594/2601 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt yllättänyt, mutta surulliseksi se saa. Eli se, etten voi koskaan saada parisuhdetta.

Vierailija
595/2601 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämä on kestänyt jo 16 vuotta ja tuntuu kestävän vielä pidempäänkin.

Vierailija
596/2601 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yllätti?

Se että arki ja elämä voi olla niin upeaa toisen ihmisen kanssa. Kaikkea ollaan koettu aiemmin - ennen tätä avioliittoa - ja myös yhdessä kohdattu vaikeuksia. Mutta molemmat ovat yhtä mieltä, että tämän parempaa arkea ei yhdessä olla vois. 

Vierailija
597/2601 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurkul kirjoitti:

Haluava kirjoitti:

Miehenä vaikea uskoa kuinka paljon miesten haluttomuutta näemmä esiintyy. Joo ja meillähän se on juuri päinvastoin.

Ei me miehet olla haluttomia! Tietysti jos oma puoliso kohoaa eikä muutenkaan huolehdi ulkonäöstään niin varmasti halut loppuu. Onneksi aina voi käydä vieraissa!

Voi, voi vähänpä tiedät. Kyllä miehillä on sekä haluttomuutta että kyvyttömyyttä. Eikä se parane vieraissa jouksemalla, kun ei haluta eikä seiso, niin ei siinä vieraat auta.

Sitäpaitsi on todella junttia jousta vieraissa jos oma vaimo ei kiinnosta. Silloin  erotaan ja mennään sitten etsimään vasta se uusi. 

Eron jälkeen saat juosta niin paljon kuin haluat. Vai onko niin, että kyvyttömyys iskee, kun ei suhteessa olekaan jännitystä, minkä se  "vieraissa" juokseminen tuo?  Ja sitten iskee kyvyttömyys ja haluttomuus.

Ainahan sitä sanotaan, että mies panee kaikkea mikä liikkuu, niin ei siinä silloin haittaa, vaikka se kumppani ei viimeisen päälle olekaan. Jos mies on haluton, se on haluton, vaikka  vaimona olisi miss Suomi.

Vierailija
598/2601 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että toinen pystyy oikeasti vailla tunnontuskia olla tekemättä kotitöitä. Ei auta esimerkki, ei sanominen. Minulle jää hommat.

Minä joskus kysyin mieheltä, eikö sillä yhtään tee pahaa, kun toinen raataa kotona ja mies vain makaa sohvalla. Mies sanoi, ettei tunnu missään.

Miehen sanoissa oli suurin osa leikkiä, mutta kyllä siinä silti on totuuden siemen. Ei miestä ehkä vaivaa se, että toinen tekee  kotona kaiken, vaikka molemmat käy ansiotöissä.

Vierailija
599/2601 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen aivan alkeelliset rahankäyttötaidot. Pakko olla erilliset tilit, koska laskujen maksun jälkeen koko palkka katoaa. Ja hänen palkkansa on sen verran iso, että hyvin saisi esim. säästettyä pahan päivän varalle, jos vain vähän näkisi vaivaa. Ei sentään osta mitään turhaa, mutta ei esim. kaupassa yhtään seuraa, mitä tulee ostettua ja saisiko jotain halvemmalla. Ja ostelee AINA sellaisia "osta 10 maksa vain 7" tyylisiä tarjouksia vaikka itse tuote ei kauheasti kiinnostaisikaan eikä sille olisi tarvetta. Ostaa, koska siinä jotenkin "säästää", mutta mitä hittoa me tehdään 10 suklaalevyllä, kun kaikilla on laktoosiongelma eikä voida syödä. Tätä rataa.

Kiva kuulla, ettei kaikilla ole yhteisiä tilejä. Meilläkään ei ole, ja osa kavereita ihmettele tätä, jos tulee puheeksi. Miehellä on pienehkö palkka ja hän laittaa silti kaiken menemään saman tien. Hän esim. ei suostu ostamaan halpaa ruokaa, vaikka sillä tulisi säästöä. Joo halpa ei aina ole hyvää, mutta jostain pitäisi tinkiä, jos tulot eivät riitä.

Vierailija
600/2601 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen seksuaalisuus. Se on niin voimakas... jos itellä on joskus vaikka viikon haluttomampi kausi, tuntuu, että tukehdun siihen paineeseen, että pitäisi. Toisaalta itselläni ei tarvi puutteessa elellä. Olen itsekin ihan kohtuu seksuaalinen. Vaikkakaan ei voi mieheen edes verrata.

Tällaiset asiat olisi hyvä jutella viimeistään ennen yhteen muuttamista, jos sellainen kuuluu suunnitelmiin. Itse en esimerkiksi ottaisi vakavampaan suhteeseen naista, jolle on ihan normaalia menettää seksihalunsa viikoksi kerrallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi