Mikä ongelma parisuhteessa on yllättänyt eniten?
Siis tyyliin en olisi ikinä uskonut tai ei olisi ikinä tullut mieleenkään, että meille tapahtuu tällaista.
Omalla kohdalla miehen seksuaalinen haluttomuus. Kuvittelin nuorena, että kaikki miehet haluaa aina seksiä.
Kommentit (2601)
Että ulkopuoliset patistaa jälkikasvun tekoon. Mitä enempi höpöttävät sitä varmemmin tiesimme ,ettemme tee yhtäkään lasta.
Ei miestä haluta, kun nainen ei voi edes vähän siistiä alapäätään. Kustaan pitkin päivää puskan läpi niin kyllähän se alkaa etomaan.
Vierailija kirjoitti:
Seksin vähyys parisuhteessa.
Ensin on kovin himokasta jonkin aikaa, ja sitten lopahtaa ja sitten jää lähes kokonaan pois kunnes on n. muutaman kerran vuodessa. Tämä siis ei ole käynyt vaan yhden miehen kanssa vaan jokaisessa pidemmässä parisuhteessa.
Omalla kohdallani nainen oli aivan himoissaan ja minä kun en päässyt samaan vauhtiin (itse asiassa se naisen kiimaisuus alkoi suuresti ahdistamaan) niin siinäkös oli kriisi pystössä. Päätin sitten kun en kerran naiselle pysty haluamaansa tarjoamaan että se oli sitten siinä. Myöhemmin sain naiselta kuulla että seksi kiinnostaa kuulemma alussa mutta se pian hiipuu ja nyt naista puolestaan ahdisti kun miehet halusivat seksiä. En oikein tiennyt mitä ajatella, hullu maailma.
Parisuhteessa on yllättänyt eniten se, että rouva on tehnyt seksistä vastikkeellista eli aina on jäätävän pitkä lista tekemättömiä töitä !!!
Ihan kuin olisin hänen ORJA. Ja voi ressi, jos erehdyt ottamaan puheenaiheeksi seksin !!! Silloin aukee helvetin portit !!!
On yllättänyt se, eroon ei tarvita isoja ja dramaattisia ongelmia, vaan siihen voi riittää joku pieni, määrittelemätön asia joka on naisen päässä ja jota hän ei välttämättä itsekään ymmärrä.
Liian tuulella käyvää touhua minun makuuni. Oma seura paras seura, turha mennä jatkuvasti päin seinää.
Yksinäisyys. Mies aina tietokoneella, tv:n tai kännykän äärellä. Ei yhtään aikaa eikä kiinnostusta päivän kuulumisten vaihtoon.
Yllättävää miten lapsellisesti fiksun oloinen mies voi toimia. Mies ei kerro suoraan, jos joku tekemiseni haittaa häntä, mutta tekee kostoksi jotain, jonka tietää haittaavan minua. Aika varpaillaan siis vaatisi olemaan, jos enää välittäisin. Olen itse tyhmyyksissäni näyttänyt omat heikkouteni hänelle, eli antanut aseet suoraan käteen. Kun en tiennyt parisuhteen olevan tällaista peliä. Mies ei välttämättä hoksaa että tällainen käytös tappaa tunteet ennen pitkää.
Vierailija kirjoitti:
Kuorsaus. Samassa huoneessa nukkuminen on mahdotonta, ja ne kuorauslaitteet pitävät myös sellasta meteliä että terve
Ei pidä. Ne on väärin laitettu. Meidän vehje ei pidä minkäänlaista häiritsevää ääntä.
Kuinka nopeasti fiksusta ja hauskasta ja aktiivisesta miehestä tuli varhaiseläkkeelle jäätyään vanha, pienessä pöhnässä päivät pitkät istuskeleva gubbe.
Pitäis hinkata sitä nymphomaania vähintään kolmasti vuorokaudessa. Enää ei nahka kalussa kestä.
Tää on kyllä niin vakio vauvapalstan ketju. Täysin sama asia yläpeukutetaan tai alapeukutetaan sukupuolen mukaan :D
Miehen haluttomuus yllätti: yläpeukkuja
Naisen haluttomuus yllätti: alapeukkuja
No, oli mulla asiaakin.
Se yllätti, kuinka totaalisesti yhteenmuutto voi pilata parisuhteen vaikka sitä oli jo takanakin monta vuotta ennen tuota kohtalokasta virhettä.
Mies jaksoi sekstailla innokkaasti n 2kk. Sit väheni kerrat eikä halunnut kokeilla mitään uutta. Eikä sit enää vanhankaan kaavan mukaan. Ei halua asiasta puhua vaan suuttuu ja huutaa. Mustasukkainen jaksaa silti olla.
Eniten on yllättänyt pillun saamisen vaikeus. Luulisi, että se on juuri se asia mikä erottaa parisuhteen pelkästä kämppäkaveruudesta mutta naisilla on ilmeisesti joku oma kieroutunut näkemyksensä tähän.
Vierailija kirjoitti:
Mies jaksoi sekstailla innokkaasti n 2kk. Sit väheni kerrat eikä halunnut kokeilla mitään uutta. Eikä sit enää vanhankaan kaavan mukaan. Ei halua asiasta puhua vaan suuttuu ja huutaa. Mustasukkainen jaksaa silti olla.
Mitä se kertoo sinusta kun edelleen olet tuollaisen turhakkeen kanssa? M54
Takana yksi 20 v parisuhde ja yksi 10+ parisuhde.
Ei nyt mikään ole yllättynyt. Nuoruuden suhteessa kasvoin parisuhteeseen. Tässä aikuisessa parisuhteessa olin jo niin parisuhdeihminen, että tämä on minulle luonnollinen olotila. Parin vuoden sinkkuus näiden kahden välissä oli yllättävämpää.
Se, miten mies ei tutustuessa ja ensimmäiseen pariin vuoteen ollutkaan oma itsensä, vaan mainoskuva itsestään.
En lihonnut, en pihdannut enkä nalkuttanut. Kun olin vierellä, vastuullinen ja sitoutunut, alkoi mies liukua teinikuplaan, jossa ei hoideta omaa hygieniaa, omia jälkiään eikä mitään kodin ylläpitoa ilman " pyytämistä". Mulle oli tarjollla äidin rooli. Ja mökköttäminen alkoi! Viikkojen mykkäilyä, jos ei saanut ruutujen kanssa elää keskenään, vaan kysyin miten päivä on sujunut?
Ero tuli ja niin suuri huijatuksi tulemisen kokemus, etten enää ehkä koskaan halua parisuhdetta.
Se, miten paljon mies oikeasti välittää mun hyvinvoinnista ja siitä että mulla olisi kaikki asiat kunnossa. Ymmärsin vasta parin vuoden jälkeen että jos kerron hänelle jonkun ongelman vaikkapa jonkun laitteen kanssa, hän todella ottaa asiakseen googlata ja selvittää asiaa. Tajusin vasta siinä vaiheessa jättää pois sellaisen turhan valittamisen, koska hän tosiaan alkaa etsiä ratkaisuja enkä halua koko aikaa kuormittaa häntä niiden asioiden kanssa mitä voin ratkoa itsekin.
Yllätti myös, että mies todella kuuntelee ja ottaa vastaan mun toiveita. Joskus alkuaikoina sanoin hänelle jostain hänen toiminnastaan, mikä minua loukkasi ja saman tien hän muutti tapojaan. Se itsestäänselvyys jolla hän pisti mut heti etusijalle, yllätti joka asiasta taistelemaan tottuneen. Myös ihan oma-aloitteisestikin miettii omaa toimintaansa ja miten se vaikuttaa minuun. Puhuu ja kysyy.
Sekin yllätti, miten sotkuinen mies voi olla, ja miten käsitykset siisteydestäkin voi poiketa. Miehen puheissa hän on oikein hyvä hoitamaan kotia, mutta ei silti yksin asuessaan pyyhkinyt esim mikroa kai kuuteen vuoteen.. :) Ei haittaa kuitenkaan, koska on muuten niin ihana <3
Vierailija kirjoitti:
Se, miten paljon mies oikeasti välittää mun hyvinvoinnista ja siitä että mulla olisi kaikki asiat kunnossa. Ymmärsin vasta parin vuoden jälkeen että jos kerron hänelle jonkun ongelman vaikkapa jonkun laitteen kanssa, hän todella ottaa asiakseen googlata ja selvittää asiaa. Tajusin vasta siinä vaiheessa jättää pois sellaisen turhan valittamisen, koska hän tosiaan alkaa etsiä ratkaisuja enkä halua koko aikaa kuormittaa häntä niiden asioiden kanssa mitä voin ratkoa itsekin.
Yllätti myös, että mies todella kuuntelee ja ottaa vastaan mun toiveita. Joskus alkuaikoina sanoin hänelle jostain hänen toiminnastaan, mikä minua loukkasi ja saman tien hän muutti tapojaan. Se itsestäänselvyys jolla hän pisti mut heti etusijalle, yllätti joka asiasta taistelemaan tottuneen. Myös ihan oma-aloitteisestikin miettii omaa toimintaansa ja miten se vaikuttaa minuun. Puhuu ja kysyy.
Sekin yllätti, miten sotkuinen mies voi olla, ja miten käsitykset sii
Oho, otsikko olikin mikä ONGELMA. No menköön, ehkä aina ei tarvi pureutua pelkkiin ongelmiin.
Vierailija kirjoitti: Naisten sosiaaliseen koodistoon kuuluu, että pitää esittää kiinnostunutta joka helvetin asiaan, mitä joku keksii ottaa esiin. Miehille tämä ei ole pakollista, varsinkaan parisuhteessa jossa ei tarvitse olla vieraskorea.
No minkäs himputin takia te miehet sitten suhteen alussa esitätte kiinnostunutta naisen asioista? Päätyminen näin hankaliin paikkoihin on epätodennäköistä, jos ei alkuun esitä muuta kuin on. Ylipäätään minusta kuulostaa hullun hommalta alkaa parisuhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jonka jutut eivät kiinnosta.
Seksin vähyys parisuhteessa.
Ensin on kovin himokasta jonkin aikaa, ja sitten lopahtaa ja sitten jää lähes kokonaan pois kunnes on n. muutaman kerran vuodessa. Tämä siis ei ole käynyt vaan yhden miehen kanssa vaan jokaisessa pidemmässä parisuhteessa.