Mies jätti minut viikko sitten whatsapp viestillä ja nyt kiukkuaa kun minusta ei kuulu
Olemme reilun vuoden seurustelleet. Molemmilla oma koti, ei lapsia. Ihan tiivisti nähty ja mielestäni ihan mukavaakin ollut mutta olin ilmeisesti väärässä. Sain tosiaankin viestin, missä luki jotakuinkin näin, että hänellä tunteet lopahtaneet ja kiinnostus myös laantunut ja haluaa pitää taukoa ja ottaa etäisyyttä ym.
No suuresti tavoistani poiketen en vastannut hänen viestiin. Mieli teki, voi ette uskokaan kuinka paljon mutta hammasta purren päätin, että selvä antaa sitten olla jos kerran toinen sitä haluaa. Mun ruikutukset ei enää hänen päätään kääntäisi.
Meni pari päivää niin laittoi viestin "huhuu", en vastannut. Sit tuli että "mikäs on ettet vastaa" ja sen jälkeen kiukuttelua ja monet hyvästit. Mihinkään en vastannut. Näki kyllä että olen viestit lukenut.
En aio jatkossakaan enää vastailla. Oliko tää joku kokeilu vai odottaako perään parkumista?
Kyllä, sydämeni on särkynyt ja ikävöin häntä.
Kommentit (468)
Miksei voi olla tilanteessa kuin tilanteessa oma itse, pelaamatta?
Elämässä kohtaa monia ikäviäkin ihmisiä, ikäviä toimintatapoja. Mutta miksi itse muuttuisi samanlaiseksi? Jokainen toimii toki miten parhaaksi katsoo. Minä olisi vastannut viestiin heti sen saatuani jotakin, lyhyesti ehkä. Olisin ollut valmis vastaamaan myöhemminkin jos jokin olisi toista mietityttänyt. En olisi myöhemmin halunnut jatkaa, sen verran loukkaavaa viestillä jättäminen kuitenkin on.
Mitään estoja en ole kenellekään laittanut enkä laita. Estoilu ilman todellista syytä (vainoaminen) on lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Minutkin mies halusi jättää, mutta vain muutamaksi viikoksi. Halusi varmaan kouluttaa minua tai oli löytänyt kivan naisen, jota halusi käydä painamassa ilman että joutuisi "petttämään" minua?
Oli syvästi järkyttynyt, kun en ennakkovaroituksista, loppukeskusteluista jne. huolimatta halunnut ottaa häntä takaisin. Olin kyllä kertonut, etten palaa yhteen jos minut on kertaalleen jätetty...
Minulle on käynyt sama. Tosin mitään ennakkovaroituksia en saanut, vaan mies jätti aivan yllättäen, vaikka oltiin yhteenmuuttoa suunniteltu. Reilun viikon päästä hän halusikin palata taas yhteen. Kun en suostunut, sain häneltä todella katkeran avautumisen siitä, kuinka en ollut valmis tekemään töitä suhteen eteen. Eli hänen silmissään asetelma oli vaihtunut nyt niin, että minä olin jättänyt hänet, kun en suostunutkaan ottamaan takaisin. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä
Kopioin nyt hänen jättöviestinsä ja kommentoin siihen, että asia selvä. Ei pitäisi olla sen jälkeen mitään ihmettelemistä.
Ap
Jos mieheltä typerää käytöstä niin samaa on kyllä sinultakin.
Olisit heti vastannut vaikka noin miten nyt vasta teit.Teitä tunnevammasia näkyy alapeukuista päätellen olevan paljon täällä😄
Jos minä olisin Ap'een asemassa ollut eli joku nainen jonka kanssa vuoden seukkaillut ilmoitellut viestillä vastaavasti homman olevan ohi niin tietenkin olisin heti vastannut takaisin, tyyliin:
Minua paljon harmittaa päätöksesi mutta kun noin koet niin mene, lennä pois sillä kahlittu lintu ei ikinä häkissä tule pysymään vaikkakin kuinka nätit kalterit häkkiä somistaisivat. Päätöksesi jälkeen en tulevaisuudessa näe meillä mitään jatkoedellytyksiä. Korkeintaan moikata jos vastaan satut.
Jos minä saisin tuollaisen viestin, voisin kuolla. Voisin kuolla naurusta. Samalla saisin varmistuksen, että eropäätökseni oli sittenkin ihan oikea - mikäli nyt minkäänlaisia epäröintejä olisin yleensäkään tuntenut siinä kohtaa. Sitten vastaisin, että ei tarvitse edes moikata.
Myös minua hymyilyttäisi🙂 Siis tässähän on lähtöoletuksena että sinä olisit toiminut kuten tuo Ap'een mies. Minua hymyilyttäsi se että olisin päässyt sinusta erilleen🙂
Siis aika p@skaahan tuo Ap'een tilanne on ja ainoasataan Ap'eessä kritisoin sitä ettei heti pistänyt viestiä takaisin miehelle.
P@ska jäbä kun on seukatessa jo miettinyt että lähtee muita kukkasia haistelemaan ja mitenkään ennakkovarotusta tai muuta merkkiä ollut antanut. Viesti vaan että ohi on.
Siispä leveästi hymyilisin kun ei tarvisi sinun kanssa enää olla tekemisissä🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Sen verran muistutuksena AP:lle että täällä roikkuu paljon katkeroituneita ihmisiä, että niiden antamia neuvoja ei ihan kannata ottaa vastaan ainoana ratkaisuna.
Kun itellä menee huonosti niin ihmiset alkaa heti toivomaan että muillakin menisi huonosti.
Siitä saa vertaistukea you know what I mean
Vierailija kirjoitti:
Elämässä kohtaa monia ikäviäkin ihmisiä, ikäviä toimintatapoja. Mutta miksi itse muuttuisi samanlaiseksi? Jokainen toimii toki miten parhaaksi katsoo. Minä olisi vastannut viestiin heti sen saatuani jotakin, lyhyesti ehkä. Olisin ollut valmis vastaamaan myöhemminkin jos jokin olisi toista mietityttänyt. En olisi myöhemmin halunnut jatkaa, sen verran loukkaavaa viestillä jättäminen kuitenkin on.
Mitään estoja en ole kenellekään laittanut enkä laita. Estoilu ilman todellista syytä (vainoaminen) on lapsellista.
Tuollaisten ihmisten kanssa se viestittely lopulta menee vainoamiseksi. Ja ihan juuri siitä syystä, oman turvallisuuden tunteen ja mielenrauhan takia on huomattavasti järkevämpää jättää vastaamatta. Koska tuo on pelaamista, vallankäyttöä, manipulointia. Ei normaalia kommunikoimista mitä voi normaalisti ihmisten kanssa käydä. Ei se ole pelaamista, jos turvaa itsensä, se on vain tervettä ja järkevää ihan kaikkien osapuolien kannalta. Sillä pelaamisen mahdollistaminen ja vallankäytön mahdollistaminen ei tee hyvää tekijällekään. Se vain vahvistaa sairaita käyttäytymismalleja eikä ihminen joudu koskaan ottamaan vastuuta tekemisistään, koska pakenee vastuuta valtapeliin.
Tätä on vaikea ymmärtää, jos ei ole koskaan joutunut riittävän lähelle ihmistä, joka ei toimi normaalilla tavalla. Silloin yrittää normalisoida ja etsiä ymmärrettäviä selityksiä epäterveestä käyttäytymisestä. Mikä on mahdoton tehtävä, koska normaali toiminta ei auta epäterveiden ihmisten kanssa. Se ei vain auta, vaikka miten yrittäisi.
Minut on kaksi kertaa jätetty saman tyyppisesti kuin ap, eli tökerösti ja epämääräisesti viestillä. Ja kappas vaan, molemmilla kerroilla taustalla oli toinen nainen. Ja molemmassa tapauksessa mies otti myöhemmin taas ihan pokkana yhteyttä kun homma sen toisen naisen kanssa ei onnistunutkaan. Selittelivät minulle ties mitä paskaa.
Eli kaikille naisille ja miehille sellainen vinkki, että ihan turha näille pelleille on vastata mitään. Kannattaa unohtaa ja mennä eteenpäin, ei ole mitään järkeä tuhlata aikaa ihmiseen joka pitää sinua aivan pilkkana.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä
Kopioin nyt hänen jättöviestinsä ja kommentoin siihen, että asia selvä. Ei pitäisi olla sen jälkeen mitään ihmettelemistä.
Ap
Olisit heti vastannut vaikka noin miten nyt vasta teit.Teitä tunnevammasia näkyy alapeukuista päätellen olevan paljon täällä😄
Jos minä olisin Ap'een asemassa ollut eli joku nainen jonka kanssa vuoden seukkaillut ilmoitellut viestillä vastaavasti homman olevan ohi niin tietenkin olisin heti vastannut takaisin, tyyliin:
Minua paljon harmittaa päätöksesi mutta kun noin koet niin mene, lennä pois sillä kahlittu lintu ei ikinä häkissä tule pysymään vaikkakin kuinka nätit kalterit häkkiä somistaisivat. Päätöksesi jälkeen en tulevaisuudessa näe meillä mitään jatkoedellytyksiä. Korkeintaan moikata jos vastaan satut.
Tuo sinun esimerkkisi on typerää ja lapsellista sekä säälittävää pelaamista. Ja tuollainen manipulointi ja pelaaminen jos mikä on tunnevammaista. Ei kukaan normaali toimi noin. Ei ole tunnevammaista jättää vastaamatta viestiin, joka on ilmoitusluontoinen jättöviesti. Tunnevammaista on lähteä pelaamaan tuollaisen ihmisen kanssa.
Meillä on varmaankin eroavaisuuksia arvomaailmassa sekä käytöksessä🙂
Ei se ole mitään pelaamista jos yhden kerran vastaa itselle tulleeseen viestiin ja kun oma vastausviesti sisältää sen että on ymmärtänyt toisen tarkoituksen ja omat jatkosuunnitelmat, eli ei mitään yhteistä tulevaisuudessa niin siinäpä ne tärkeimmät sitte oli. Lopullisesti.
En ymmärrä miten tuo voi pelailua olla saatika manipulointia. Hivenen harmittaa sinun kyyninen elämänasenteesi🙁
Jos minä esimerkiksi sinulle sanoisin etten näe meidän (siis sinun ja minun) välillä mitään jatkoedellytyksiä mihinkään niin se sitten on niin. Pitäisihän sinun ymmärtää että ei on ei. Se ei ole manipulointia tai pelaamista ettei meillä ole mitään tulevaisuudessa vaan todellisuus.
Hei, ap on ymmärtänyt viestin sisällön ,mutta jätkä ei näköjään ole ymmärtänyt mitä on viestittänyt. Luepa uudelleen ap.n aloitus ja sisäistä se.
Vierailija kirjoitti:
No tyhmää vallankäyttöä - itse miettisin että miksi ei vastaa mitään joka on melko outoa. En haluaisi että vuoden jälkeen joudun ajattelemaan että olet esim. pahasti romahtanut/verisesti loukkaantunut jne, vaikka en perään parkua kaipaisi. Miksi et voi vastata vaikka että ”Vastaan vasta nyt sillä mielestäni viestisi sisältö olisi ansainnut ihan naamatusten ajatuksenvaihdon. Itse sisältöön ei ole muuta sanottavaa että ok, en voi sinun tunteitasi muuttaa. Kaikkea hyvää jatkoon.”
Sitten numero poistoon ja etiäpäin.
Normaalisti tuo olisi ihan hyvä loppukuittaus, mutta jos vuoden jälkeen jättää toisen v i e s t i l l ä niin saa vastaanottaa itse veemäisen hiljaisuuden. Ja jos on niin juntti että jättää viestillä niin miksi romahtaminen kiinnostaisi (tosin nyt näyttää kiinnostavan kun vastakaikua ei tullutkaan).
Itselläni todella samanlainen kokemus ja ihailen sua, että jätit heti samantien vastaamatta. Mies jonka kanssa seurustelin yli vuoden samalla tavalla (livenä tosin) tiedotti, että haluaa olla tauolla, eikä ole varma haluaako enää edes tapailla. Silti jatkoi viestittelyä ja tyhmänä ja rakastuneena lähdin siihen mukaan. Silloin tällöin nähtiinkin. Tätä jatkui puoli vuotta ja oli elämäni raskainta aikaa. En oikein osannut rakastua muihin, vaikka muita tapailinkin, koska mies piti minua otteessaan ja antoi juuri sen verran ymmärtää, että ehkä olisi toivoa, että aina vain jatkoin yhteydenpitoa. Tiesin, ettei mies ikinä muutu ja pettymykset seurasivat toisiaan, mutta olin idiootti ja mies manipuloi taitavasti.
Noh, onneksi tapasin sitten nykyisen mieheni ja rakastuin päätä pahkaa. Samalla silmäni avautuivat ja yhtenä päivänä vain kerralla lopetin viesteihin vastailun ja poistin kaikki kuvat, viestit ja muistot miehestä. Siinä vaiheessa tajusin yhtäkkiä kirkkaasti, millainen manipuloiva kusipää hän oli todellisuudessa. Muistan vieläkin tuon vapauden tunteen. Mies yritti soitella ja viestitellä perään, lopulta estin hänet. Yritti jopa yhdessä paikassa, missä tiesi minun käyvän paljon "vahingossa" törmätä minuun, mutta onneksi tajusin ajoissa hänet ja onnistuin välttämään kohtaamisen. Lopulta 2 kk jälkeen laitoin hänelle viestin, että olen onnellisesti parisuhteessa, voitko lopettaa. Silti vieläkin silloin tällöin yrittää viestittää. Luulen, että oli jonkinlainen narsisti, joka halusi pitää minua otteessaan. Jos tunnistat itsesi, niin hae apua.
Vierailija kirjoitti:
Minä pääsin eroon manipuloivasta ja tunteilla pelaavasta eksästä vasta kun vaihdoin numeron ja suljin sometilit. Vainoamisen kriteerit eivät sikäli täyttyneet, sillä tyyppi saattoi pitää yhteydenottojen välillä pitkiäkin taukoja, jälkeenpäin kun asiaa miettii niin luulen että toiminta oli täysin suunnitelmallista. Kiusaajia on monenlaisia.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä
Ap
Jos minä saisin tuollaisen viestin, voisin kuolla. Voisin kuolla naurusta. Samalla saisin varmistuksen, että eropäätökseni oli sittenkin ihan oikea - mikäli nyt minkäänlaisia epäröintejä olisin yleensäkään tuntenut siinä kohtaa. Sitten vastaisin, että ei tarvitse edes moikata.
Myös minua hymyilyttäisi🙂 Siis tässähän on lähtöoletuksena että sinä olisit toiminut kuten tuo Ap'een mies. Minua hymyilyttäsi se että olisin päässyt sinusta erilleen🙂
Siis aika p@skaahan tuo Ap'een tilanne on ja ainoasataan Ap'eessä kritisoin sitä ettei heti pistänyt viestiä takaisin miehelle.
P@ska jäbä kun on seukatessa jo miettinyt että lähtee muita kukkasia haistelemaan ja mitenkään ennakkovarotusta tai muuta merkkiä ollut antanut. Viesti vaan että ohi on.
Sinähän sen lähtöoletuksen teit, että joku nainen jättäisi sinut tekstiviestillä. Minä vain jatkoin ajatusleikkiä.
Oikeassa elämässä en ehdottaisi taukoa vaan sanoisin, että haluan lopettaa tämän suhteen. Ja minä tosiaan tarkoitan, mitä sanon. Olen muutaman miehelle joutunut laittamaan eston, kun he eivät ymmärtäneet selvää suomen kieltä vaan rupesivat pommittamaan minua viesteillä.
Ajatusleikissäsi keksimäsi viesti oli tosiaan niin mauton, että sain melkoisen naurukohtauksen sitä lukiessani. Sitten rupesin miettimään, miten surullista on, kun jotkut eivät osaa ilmaista ajatuksiaan suoraan vaan turvautuvat kliseisiin. Viestisi sävy on myös syyllistävä. En ole koskaan pitänyt piiloaggressiivista käyttäytymisestä.
Sinun viestisi olisin muotoillut hieman toisin:
"Kiitos ilmoituksesta. Mielestäni meidän olisi parempi erota lopullisesti, sillä en pidä tauon pitämistä seurustelussa mitenkään hyvänä ajatuksena. On myös parempi, ettemme ole tekemisissä toistemme kanssa enempää."
Siinä se kaikessa rehellisyydessään ja suoruudessaan ilman minkäänlaisia ihmissuhdeleikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tero on just tollanen ihmis kakka.
Tunnetaankohan me sama Tero? :D
APUA! Mäkin jäin lukemaan tätä ketjua, kun kuulosti ihan exältäni Terolta. Siinä se vasta lipevä ja kusettava "herrasmies". En ihmettelisi, vaikka meitä uhreja olisi muitakin.
Minä tein sen virheen, että "jaksoin ymmärtää" häntä koska häntä oli aiemmassa suhteessa niin kaltoin kohdeltu, että tuli näitä: "en haluukkaan olla sun kaa" -tyyppisiä teiniviestejä joka toinen viikko. Tosiasiassa kaikki nuo jutut pettävästä exästäkin oli valhetta. Hän oli se, joka petti.
Ei mitään armoa tai vastauksia tällaisille m***lle. Sama vaan jatkuu. Psykopaatit eivät parane koskaan.
no päätä nyt itse mitä haluat tehdä. Mulla menisi usko koko hommaan tuollaisen viestin jälkeen, enkä haluaisi jatkaa ihmisen kanssa jonka tunteet ovat lopahtaneet. Silloin pitäisi olla talo ja lapsi ainakin syynä. Voithan sä selventää ettei tauko kiinosta jos tämä jäi jotenkin epäselväksi. Tai jatka sen kanssa tietäen että on vaan ajan kysymys että tekee saman / toisen arvaamattoman tempun. Itse kyllä haluaisin enemmän varmuutta elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen tekee saman nämä vastaukset taitaa olla aivan toisenlaisia.
Ei ole, jos laitan viestiä että haluan taukoa ja etäisyyttä niin kyllä minä sitä oikeasti tarkoitankin. Eli miehen kuuluisi ymmärtää jättää mut rauhaan, se on vain kiertoilmaisu erolle. On ihan hemmetin ärsyttävää jos toinen roikkuu minussa vielä viesteillä, on kokemusta.
No jos nyt niin pahasti ärsyttää niin voisit kommunikoida selkeämmin kun se nyt selkeästi ei ole tullut toiselle osapuolelle selväksi. Mikä ihmeen juttu että et vaan voi keskustella suoraan. Ärsyttävää.
Itse en ole mitään estoja joutunut kenellekään laittamaan. Kovin hanakasti näköjään jotkut niitä ehdottavat ja laittavat.
En ole edes katsonut miten sellainen laitetaan päälle kun ei ole ollut tarvetta.
Olisin itse vastannut, että asia selvä, hyvä kun ilmoitit. Jos suhde oli kuitenkin ollut muuten hyvä niin olisin toivottanut hyvää jatkoa.
Naamatusten tietenkin olisi parempi, mutta ajattelen kuitenkin, että parempi edes viestillä kun roikottaa mukana kakkosvaihtoehtona. Niinkin jotkut tekevät.
Sehän vasta epäreilua olisi. Nyt mies kuitenkin antaa vapauden eikä anna turhia toiveita.
Yhden viestin voi aina laittaa kun ei kuitenkaan mistään törkeilystä miehen viestissä ole kyse.
Jatkoviesteihin ei silloin ole tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole mitään estoja joutunut kenellekään laittamaan. Kovin hanakasti näköjään jotkut niitä ehdottavat ja laittavat.
En ole edes katsonut miten sellainen laitetaan päälle kun ei ole ollut tarvetta.
Olisin itse vastannut, että asia selvä, hyvä kun ilmoitit. Jos suhde oli kuitenkin ollut muuten hyvä niin olisin toivottanut hyvää jatkoa.
Naamatusten tietenkin olisi parempi, mutta ajattelen kuitenkin, että parempi edes viestillä kun roikottaa mukana kakkosvaihtoehtona. Niinkin jotkut tekevät.
Sehän vasta epäreilua olisi. Nyt mies kuitenkin antaa vapauden eikä anna turhia toiveita.
Yhden viestin voi aina laittaa kun ei kuitenkaan mistään törkeilystä miehen viestissä ole kyse.
Jatkoviesteihin ei silloin ole tarvetta.
Eikö sinua kiinnostaisi vuoden seurustelun jälkeen ollenkaan eron syyt? Kuulostat aika tunteettomalta.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni todella samanlainen kokemus ja ihailen sua, että jätit heti samantien vastaamatta. Mies jonka kanssa seurustelin yli vuoden samalla tavalla (livenä tosin) tiedotti, että haluaa olla tauolla, eikä ole varma haluaako enää edes tapailla. Silti jatkoi viestittelyä ja tyhmänä ja rakastuneena lähdin siihen mukaan. Silloin tällöin nähtiinkin. Tätä jatkui puoli vuotta ja oli elämäni raskainta aikaa. En oikein osannut rakastua muihin, vaikka muita tapailinkin, koska mies piti minua otteessaan ja antoi juuri sen verran ymmärtää, että ehkä olisi toivoa, että aina vain jatkoin yhteydenpitoa. Tiesin, ettei mies ikinä muutu ja pettymykset seurasivat toisiaan, mutta olin idiootti ja mies manipuloi taitavasti.
Been there done that. Juuri olen toipumassa tuollaisesta pomputtelusta, ikävä kyllä ehdin kiintyä ja rakastua mieheen. Toipuminen vie aikaa, on käsiteltävä se pettymys, joka tulee, kun huomaa ettei sitä mitä kuvitteli ollut olemassakaan.
Piristävää kuitenkin on ollut huomata, että mulla olisi vielä vientiä, vaikka jo nelikymppinen vanhus olenkin. Ehkäpä joskus tulee vastaan sellainen mies, jonka kanssa saan olla oma itseni ja mua arvostetaan, ja sama toiseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä
Ap
Sinähän sen lähtöoletuksen teit, että joku nainen jättäisi sinut tekstiviestillä. Minä vain jatkoin ajatusleikkiä.
Oikeassa elämässä en ehdottaisi taukoa vaan sanoisin, että haluan lopettaa tämän suhteen. Ja minä tosiaan tarkoitan, mitä sanon. Olen muutaman miehelle joutunut laittamaan eston, kun he eivät ymmärtäneet selvää suomen kieltä vaan rupesivat pommittamaan minua viesteillä.
Ajatusleikissäsi keksimäsi viesti oli tosiaan niin mauton, että sain melkoisen naurukohtauksen sitä lukiessani. Sitten rupesin miettimään, miten surullista on, kun jotkut eivät osaa ilmaista ajatuksiaan suoraan vaan turvautuvat kliseisiin. Viestisi sävy on myös syyllistävä. En ole koskaan pitänyt piiloaggressiivista käyttäytymisestä.
Sinun viestisi olisin muotoillut hieman toisin:
"Kiitos ilmoituksesta. Mielestäni meidän olisi parempi erota lopullisesti, sillä en pidä tauon pitämistä seurustelussa mitenkään hyvänä ajatuksena. On myös parempi, ettemme ole tekemisissä toistemme kanssa enempää."Siinä se kaikessa rehellisyydessään ja suoruudessaan ilman minkäänlaisia ihmissuhdeleikkejä.
Eihän tuo ole mistään kotosin että jälkikäteen keksit tarinalle uuden alun😄
Kieltämättä tuo viestisi olisi aika naseva🙂 Tosin minusta se kyllä mahdollistaisi ihmissuhdeleikit toisin kuin omani.
Eräs ex kokoomuksen naiskansanedustaja tulee kyllä tuosta tekstistäsi mieleen. Hänkin kovin rationaalisesti ja empaattomasti ilmaisi itsensä.
Meillä on varmaankin eroavaisuuksia arvomaailmassa sekä käytöksessä🙂
Ei se ole mitään pelaamista jos yhden kerran vastaa itselle tulleeseen viestiin ja kun oma vastausviesti sisältää sen että on ymmärtänyt toisen tarkoituksen ja omat jatkosuunnitelmat, eli ei mitään yhteistä tulevaisuudessa niin siinäpä ne tärkeimmät sitte oli. Lopullisesti.
En ymmärrä miten tuo voi pelailua olla saatika manipulointia. Hivenen harmittaa sinun kyyninen elämänasenteesi🙁
Jos minä esimerkiksi sinulle sanoisin etten näe meidän (siis sinun ja minun) välillä mitään jatkoedellytyksiä mihinkään niin se sitten on niin. Pitäisihän sinun ymmärtää että ei on ei. Se ei ole manipulointia tai pelaamista ettei meillä ole mitään tulevaisuudessa vaan todellisuus.