Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassun näköisiä kaikki aurinkolasien kanssa keikistelijät, luulevat olevansa niin tyylikkään näköisiä

Vierailija
07.05.2023 |

Itselläni ei oo koskaan aurinkolaseja ollut, enkä varmaan sellaisia osaisi edes käyttää.

Enkä kyllä luulis olevani tyylikkään näköinen mustine silmineni vaan ennemminkin hassun ja huvittavan näköinen. Jos mulla siis olis aurinkolasit.

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit saada minulta yhdet.Kyllä ne suojaa auringolta jos on arat silmät ja muutenkin neonin takia. 

Vierailija
2/124 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat itsestäsi harvinaisen typerän, sellaisen hieman simppelin, käsityksen. Ei muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/124 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat nyt vaan haluavat nähdä paremmin ja suojata silmänsä haitallisilta UV-säteilyltä.

Vierailija
4/124 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on kyllä ap, joka luulee ihan mitä sattuu. Minä ainakin käytän aurinkolaseja sen takia, että haluan suojata silmäni ja silmien seudun auringolta. Silmäni ovat herkästi vuotavat ja mm. auringonpaiste saa silmäni vuotamaan.

Vierailija
5/124 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että tällaistakin jotkut ajattelee aurinkolaseista, ei hyvä luoja miten pikkusieluisia ihmisiä joukossamme kulkeekaan.

Vierailija
6/124 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on tullut ryppyjä, kun siristelet silmiä?

Vierailija
7/124 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.google.com/search?q=silm%C3%A4t+ja+aurinko&ie=utf-8&oe=utf-…

Ap, lukeminen kannattaa aina, sinun tapauksessasi se olisi hyvinkin suotavaa.

Vierailija
8/124 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD

Lääkkeet!

Vierailija
9/124 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän ihan markettien halpislaseja... KEIKISTELYYN

Suojaa ne keikistelyn lisäksi silmiä.

Vierailija
10/124 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä joskus rasittaa aurinkolasien kanssa vekslaaminen, mutta silmäni ovat valonarat, joten mieluummin näen eteeni.

Vierailija
11/124 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on kiva piileskellä lasien takana ja se helpottaa uloslähtöä, mutta yleensä pidän niitä valolta suojautumisen takia.

Vierailija
12/124 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se on kyllä ap, joka luulee ihan mitä sattuu. Minä ainakin käytän aurinkolaseja sen takia, että haluan suojata silmäni ja silmien seudun auringolta. Silmäni ovat herkästi vuotavat ja mm. auringonpaiste saa silmäni vuotamaan.

Minä saan helposti migreenin ja häikäisee herkästi. En kyllä luule olevani tyylikäs ja keikistele.

Vierailija
13/124 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on käteviä kun voi tuijottaa teinitissejä ja perseitä eikä kukaan huomaa mitään.

Olen huomannut että ne luulee ettei sitä huomata.

Vierailija
14/124 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sua harmittaa sitten kun sulla on silmänympärykset täynnään ryppyja siristelysta ja muilla samanikäisillä ei.

Vierailija
15/124 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt tämän idioottimaisen aloituksen ennenkin. Jäi nimittäin mieleen siksi, että joku voi pitää aurinkolaseja KEIKISTELYNÄ! Ihmisen typeryyttä ei voi koskaan ymmärtää, niin se kai on... 

Vierailija
16/124 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö, kiitos. Saan aivan jäätävän migreenin jos olen edes 7 min auringossa ilman laseja.

Vierailija
17/124 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on käteviä kun voi tuijottaa teinitissejä ja perseitä eikä kukaan huomaa mitään.

Palstan vakiopedari näköjään herännyt kirjoittelemaan. Ällötys!

Vierailija
18/124 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla ajaessa ne on melkein pakolliset. 

Vierailija
19/124 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan hankkisi ap:lle keikistelylasit?

Muut voivat sitten jatkossa edelleen vältellä auringon laukaisemaa migreeniä. Meillä mies keikistelee aurinkolaseilla ajaessaan autoa 😌

Vierailija
20/124 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että silmä ja iho toimivat yhdessä suojautuakseen auringolta luonnollisesti? Kun silmä saa kirkasta valoa, ihon reseptorit pystyvät alkaa suojautumaan auringolta. Jos käyttää aurinkolaseja, tämä viestii ettei olekaan niin kirkasta ja näinollen ihminen palaa herkemmin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi