Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti minut viikko sitten whatsapp viestillä ja nyt kiukkuaa kun minusta ei kuulu

Vierailija
04.11.2020 |

Olemme reilun vuoden seurustelleet. Molemmilla oma koti, ei lapsia. Ihan tiivisti nähty ja mielestäni ihan mukavaakin ollut mutta olin ilmeisesti väärässä. Sain tosiaankin viestin, missä luki jotakuinkin näin, että hänellä tunteet lopahtaneet ja kiinnostus myös laantunut ja haluaa pitää taukoa ja ottaa etäisyyttä ym.

No suuresti tavoistani poiketen en vastannut hänen viestiin. Mieli teki, voi ette uskokaan kuinka paljon mutta hammasta purren päätin, että selvä antaa sitten olla jos kerran toinen sitä haluaa. Mun ruikutukset ei enää hänen päätään kääntäisi.
Meni pari päivää niin laittoi viestin "huhuu", en vastannut. Sit tuli että "mikäs on ettet vastaa" ja sen jälkeen kiukuttelua ja monet hyvästit. Mihinkään en vastannut. Näki kyllä että olen viestit lukenut.
En aio jatkossakaan enää vastailla. Oliko tää joku kokeilu vai odottaako perään parkumista?
Kyllä, sydämeni on särkynyt ja ikävöin häntä.

Kommentit (468)

Vierailija
221/468 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä

Kopioin nyt hänen jättöviestinsä ja kommentoin siihen, että asia selvä. Ei pitäisi olla sen jälkeen mitään ihmettelemistä.

Ap

Laitoithan estot samantien?

Vierailija
222/468 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla jää vaivaamaan tuo asia, jos et vastaa mitään. Ihan selvästi vaivaa tosi paljon, kun tännekin siitä kirjoitat. Nopeammin saat miehen mielestä, kun vastaat jotain ja lopetat asian omalta osaltasi. Ihan varmasti muuten jää kummittelemaan päähäsi pitemmäksi aikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/468 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyrkisin pitämään kuittauksen aika niukkana ja positiivisena. Monesta ehdotetusta paistaa läpi syvä katkeruus.

Kun se on tovin suoltanut siellä itsekseen viestiä viestin perään, kuittaisin lyhyesti:

Hei ei mitään hätää, rauhotuppa nyt. Hyvää jatkoa :)

Ja tämän jälkeen ei mitään viestiä. Paras kosto on itse päästä yli.

Vierailija
224/468 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen tekee saman nämä vastaukset taitaa olla aivan toisenlaisia.

Ei ole, jos laitan viestiä että haluan taukoa ja etäisyyttä niin kyllä minä sitä oikeasti tarkoitankin. Eli miehen kuuluisi ymmärtää jättää mut rauhaan, se on vain kiertoilmaisu erolle. On ihan hemmetin ärsyttävää jos toinen roikkuu minussa vielä viesteillä, on kokemusta. 

Vierailija
225/468 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ala-arvoista ja täysin toista arvostamatonta käytöstä tuo viestillä jättäminen. Samalle tasolle kyllä taantuu siinäkin kun jättää tuollaiseen viestiin mitään vastaamatta.

Pelkkä ok riittää jo hyvin vastaukseksi.

Vierailija
226/468 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella ala-arvoista ja täysin toista arvostamatonta käytöstä tuo viestillä jättäminen. Samalle tasolle kyllä taantuu siinäkin kun jättää tuollaiseen viestiin mitään vastaamatta.

Pelkkä ok riittää jo hyvin vastaukseksi.

Se ei ole mitään taantumista, vaan itsensä kunniottamista ja ajansäästöstä. Toiset asiat eivät vaan vaadi muuta kun sen, että ne lukee läpi, ethän sinäkään jokaiseen viestiin, ostokutsuun, pyyntöön ym. vasta. On puheluita joihin, et ole vastanut etkä soittanut takaisin, myyntikirjeitä ym.

Mies ei ole ap: lle enää mitään.

Vierailija
227/468 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan loputtoman kyllästynyt lukemaan siitä, kun varsinkin naisille heitetään inhottavissa eroissa lapsellisuuskortti. Jos nainen ei suorita miehen mieliksi pyhää seremoniaa, osoita tunteita tai harmistusta, niin hän on lapsellinen. Jos nainen ei ole moksiskaan, löytää heti uuden tai rakastuu ystäväänsä eksänsä lähdettyä, niin hän on kypsymätön teini. 

Ap:na en vastaisi mitään. Jos hän on vain muutaman whatsapp- viestin arvoinen, niin hän ei ole velkaa jättäjälle mitään. Mies olisi voinut soittaa, tulla tapaamaan tai sopia asiasta muutenkin kuin täysin puskista laittaa eroilmoituksiaan. Lisäksi typerää ettei mies edelleenkään ehdota tapaamista, missä puhua asioita halki vaan huhuilee oppositiosta kuin pöllö. Mä olisin ihan samalla tavalla kuin ap:kin: ei kiitos.

Olen tasan tarkkaan samaa mieltä, AP ei ole mitään velkaa jättäjälle. Kuitenkin saattaa olla AP:lle itselleen pitemmän päälle parempi vastata jotain ja kertoa, että tuollainen suhteen päättäminen loukkasi jne. mutta ymmärrän, että tämä on nyt loppu, ja hyvää jatkoa. Koska joka tapauksessa loukkaa tulla jätetyksi, ja jos ei koskaan saa ilmaista loukkaantuneisuuttaan se voi jäädä kalvamaan. Ja sen jälkeen blokkaa miehen kokonaan ja jatkaa omaa elämäänsä.

Vierailija
228/468 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kaksi entistä säätöä vuosien takaa yritti viestittää lokakuussa. En vastannut mitään ja syystä.

Ota mallia

Vierailija
229/468 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti löytänyt tiensä tännekin näköjään. Mene pois.

Kun kerran tiedät niin paljon narsisteista, niin tiedät varmasti myös sen että narsisti ei loukkaannu siitä että häntä kutsutaan narsistiksi. Narsisti ei tunne ongelmaa myöntää sitä eikä näe sitä ongelmana. Eroaa sillä tavalla muista mielenterveyden häiriöistä, esimerkiksi psykopaatti haluaa yleensä piilottaa sen ettei pysty tuntemaan empatiaa. Kannattaa vähän lukea näistä asioista ennen kuin heittää tuollaisia diagnooseja. Ja eihän psykologikaan eettisesti pystyisi jonkun palstakirjoituksen perusteella antamaan mitää diagnooseja.

Psykologi ei anna diagnooseja ,PSYKIATRI eli erikoislääkäri antaa diagnoosit!

Vierailija
230/468 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin laittaa viestin että: "hei, sähän jätit mut ja asia ok mulle. Mitä vielä haluat?"

Vierailija
231/468 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä idiootille se hänen lähettämä jättöviesti ja sitten numero estoon 👍

Vierailija
232/468 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä.

Tänään aamulla tuli jälleen viesti missä mies kiukkuemojin kera laittoi että olisit nyt jotain voinut kommentoida. Laitanko nyt vaan että ok vai pidänkö pääni enkä vastaa mitään? Vai laitanko vaan estot?

Ap

Outo käytös. Onko tosiaankin, kuten joku ehdotti, mennyt hylkyviesti väärälle henkilölle ja nyt ihmeissään tai mies luonteeltaan outo, narsistinen. Onko päihde- tai huumeongelmaa? Ei muista lähettämäänsä? Kuinka pienet lapset hänellä? Joku lapsista halunnut sinusta eroon?

Minusta on outoa kuin noin voimakkaasti reagoi, vaikka luulisi pelin jo menetetyn.

Nyt "pesän metsästäjät" aktivoituneet. Tämä syksy ja korona teettää sitä. Hyvä vaan feidata tällaiset pim an metsästäjät.

Vierailija
233/468 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin hölmö, että en pystyisi laittamaan estoja tuo ap:n tämän aamuisen vastauksen jälkeen. Olisin vaan niin utelias, että mitä tämä "herrasmies" vielä vastaa. Toki helpompaa olisi, jos vain pystyisi laittaman estot ja unohtamaan koko tyypin. Tsemppiä sinulle ap, löydät taatusti jonkun paremman miehen. 

Vierailija
234/468 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ukko. Ei taukoa/aikalisää/etäisyyttä haeta "huvin vuoksi", vaan kyllä siinä on takana joko vakava ongelma tai halu erota. Ap on toiminut oikein, pistä ukkeli estoon.

Vierailija
235/468 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä.

Tänään aamulla tuli jälleen viesti missä mies kiukkuemojin kera laittoi että olisit nyt jotain voinut kommentoida. Laitanko nyt vaan että ok vai pidänkö pääni enkä vastaa mitään? Vai laitanko vaan estot?  Jos haluat laita ok , mutta varaudu jatkokysymyksiin "mikset vastannut heti , missä oot , voitasko tavata , olen pahoillani". Mieti kaks kertaa vastaatko mitään. Minä en vastaisi , jätkällä on uus säätö mennyt pieleen ja katuvaisena "ottais sinut takaisin". Kunnioita itseäsi. Tulee tekemään tuon uudestaan kun huomaa että toimii.

Ap

Vierailija
236/468 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

232 luki uudelleen eli ei siis lapsia hänellä.

Epäilen et jotain ongelmaa hänellä tai röyhkeästi yrittää pöksyihisi kun edellinen säätö ei onnistunut tai oli huono.

Jotain sekoa kuitenkin. Älä taivu.

Vierailija
237/468 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

"pitää taukoa ja ottaa etäisyyttä"

Eli

On löytänyt jonkun toisen, mutta haluais käydä vielä suakin panemassa, jos uusi suhde ei ota tuulta alleen.

Juuri näin pidä pintasi.Arvosta itseäsi,kunioita omaa kehoasi.Itse rakastin syvästi 7v. Hän asui Espoo,minä Jossain Helsingin puoli. Hän kimppa kämpässä yksiössä,joten sinne ei voinnut vierailla.Kaikki meni läpi.Joka ikinen viikon loppu yhdessä, Se riiti minulle kuitenkin,perään en soitellut,en kysellyt.Kesäsin saatoi yllätää ja tulla.Miksi ?Selvisi 7 vuoden jälkeen miksi: Koska 3 kk. vaimo alkuperäis maa aina kesät. Mistä hän tänne tullut ensin työ-luvilla,vaimo perhesitein sitten myöhemmin!Laitoin välit poikki kun asiat alkoi aueta minulla.Kuka hyvästä kamelista,sovinolla luopuu?Hän selitti,vaimo kasvatettu,miehellä saa olla 4 naista. Kun sanomani ei mennyt perille,otin kontakti vaimoon: Kysyin Mikä sinussa vialla kun miehesi ei pysy kotona? Minua ei kasvatettu jakamaan miestä,pidä miehesi kotona jotain...Ainoa tie oli päästä miehestä eroon.Vaikka rakastin häntä yli kaken.Toisen rakkautta on helppo käytää,varsinkin kun toinen yksinäinen .Mutta minulla  oli ja yhä on itse kunioitus.

Vierailija
238/468 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä

Kopioin nyt hänen jättöviestinsä ja kommentoin siihen, että asia selvä. Ei pitäisi olla sen jälkeen mitään ihmettelemistä.

Ap

You are my HERO 😘

Vierailija
239/468 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä sä voisit vastata kerran, tyyliin asia ymmärretty, hyvää loppuelämää. Ja sen jälkeen olla vastaamatta mihinkään.

Lapsellista jättää viestillä, mutta tarviiko sitä taantua samalle tasolle.

Niin, jos kopioin sen hänen jättöviestin ja siihen kommentin vaikka OK? Ja jos vaikka sen jälkeen esto??

Ap

Jos haluat jotain vastata niin vastaa kuten itse laitoit. Älä lisää mitään "kaikkea hyvää" eikä "hyvää loppuelämää". Paskat siitä tyypistä.  

Jos he ovat olleet vuoden yhdessä, on ihan normaalia toivotella hyvää jatkoa. Ei ole pakko jollei halua, mutta halutessaan voi jättää pahan kostamatta ja nousta vihan ja koston "yläpuolelle".

Minä en käsitä näitä, että väärin kohdellun pitäisi aina olla jotenkin moraalisesti puhtaampi ja mennä jonkin "yläpuolelle" (minkä yläpuolelle?) Jos sinua ei kunnioiteta, ei ole velvollisuus mihinkään vastakunnioitukseen minkään moraalin nimissä, etenkin kun ei tilanteessa aiheuta mitään oikeaa vahinkoa. 

Huomiona väärin kohdelluille ja muille kanssasurkimuksille: Sinulla EI ole mitään velvollisuutta olla tässä nyt se parempi ihminen, jos se ei tunnu itsestäsi hyvältä ja oikealta. Sinun EI tarvitse silitellä toista, joka ei sitä sinulle ole tehnyt.

Näin. Saa olla vastaamatta jos viestillä vuoden jälkeen jättää. Näkee kyllä whatsapissa että on luettu. Jos tulee joskus myöhemmin vastaan ja kysyy, voit vastata mitä vaan. Vaikka ettei ollut mitään sanottavaa, sama se. Huolehdi itsestäsi ja hoida itsesi kuntoon. Sillä miehellä ei enää ole mitään väliä.

Vierailija
240/468 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä.

Tänään aamulla tuli jälleen viesti missä mies kiukkuemojin kera laittoi että olisit nyt jotain voinut kommentoida. Laitanko nyt vaan että ok vai pidänkö pääni enkä vastaa mitään? Vai laitanko vaan estot?

Ap

Vastaa, että ei mitään hätää. Mutta kun kirjoitit, että haluat taukoa ja etäisyyttä, niin ajattelin, että kun erotaan, niin erotaan sitten kerralla kunnolla ja lopullisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi