Mies syö lapsen vanukkaat !!
Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..
Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.
Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.
Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.
Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!
Kommentit (1212)
Pariutukaa kurdi-miehen kanssa xD Ne antaa vaikka leivän suustaan jos lapsilla tai vaimolla on nälkä, syö aina viimesemä kunhan kaikki saa mahan täyteen. Ei tulis pieneen mieleenkään rohmuta lasten herkkuja. Joskus jos herkut seisoo kaapissa päivätolkulla saattaa sieltä kehdata yhen napata. Toisaalta käy myös itse kaupassa ostamassa niitä herkkuja lapsille. Ehkä vähän yleistävää, voi olla että oon vaan löytäny helmen, mutta perheen eteen uhrautuminen on niiden kulttuurissa se juttu.
Älkää selitelkö suomalaisten miesten käytöstä millään miehisyysgeeneillä. Sikoja ne on. Et jos haluutte tyytyä bare minimumiin niin siitä vaan kunnon persu piereskeleen sohvalle. Antaa kunnon miehenmallia lapsille.
Pariutukaa kurdi-miehen kanssa xD Ne antaa vaikka leivän suustaan jos lapsilla tai vaimolla on nälkä, syö aina viimesemä kunhan kaikki saa mahan täyteen. Ei tulis pieneen mieleenkään rohmuta lasten herkkuja. Joskus jos herkut seisoo kaapissa päivätolkulla saattaa sieltä kehdata yhen napata. Toisaalta käy myös itse kaupassa ostamassa niitä herkkuja lapsille. Ehkä vähän yleistävää, voi olla että oon vaan löytäny helmen, mutta perheen eteen uhrautuminen on niiden kulttuurissa se juttu.
Älkää selitelkö suomalaisten miesten käytöstä millään miehisyysgeeneillä. Sikoja ne on. Et jos haluutte tyytyä bare minimumiin niin siitä vaan kunnon persu piereskeleen sohvalle. Antaa kunnon miehenmallia lapsille.
Toisaalta, meillä harvoin ostetaan mitään vaan osalle porukkaa. Jos tekee mieli niin pitää syödä. Ostetaan sen verran et riittää.
Nälkä ja jano se isukillekin tulee!!!! Osta sitä maitoa ja vanukasta niin, että niistä riittää miehellekin!!!!
Minäkin syön 55-v:na vanukkaita vielä.
Tottakai lapsi pitää etusijassa ravita, mutta ei kyllä millään vanukkailla. Palveluksenhan isä teki syömällä semmoiset herkut pois!
Voi hemmetti, että hamitti krapulassa, kun vaimo oli syönyt mun viimiseisen mustikkajogurtin - ja piti lähteä hoitamaan hommia.
Meillä asia on ratkaistu niin, että ostan vain viilejä ja sellaisia vanukkaita joista mies ei pidä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää millainen aikuinen syö jotain vanukkaita, kaakaota ja muuta?
Et varmaan itse ikinä syö esim. suklaata? Pullaa tms? Vai onko sekin vain lapsille?
Tee miehelle kepponen. Laita tyhjät vanukaspurkit ja maitotölkit jääkaappiin.
9 vuotta tämäkin provoketju jo täällä pyörinyt kun ääliöt av-mammat pitävät sitä voimissaan täysin päättömillä kommenteilla.
Jätä se vidun sika. Lasten ruakia ei yksikään mies saisi syödä.
Ei se kakarakaan niitä vanukkaita oikeasti tarvitse
Vanhat ketjut vois jo poistaa.
Tänään tyttöystävä oli käyttänyt viimeiset kahvit - ei siis ollut edes jättänyt keitintä päälle ja syönyt viimeisen leipäviipaleen. Pakko lähteä kauppaan, kysyin mukaan, mutta ei.
Karkkia pitää tuoda kuulemma. No - en varmasti tuo.
Hienoa, että joutuu tekemään 10-vuotta vanhoja nostoja, koska modet itse estävät uusien keskustelujen synnyn mielivaltaisella toiminnallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää millainen aikuinen syö jotain vanukkaita, kaakaota ja muuta?
Et varmaan itse ikinä syö esim. suklaata? Pullaa tms? Vai onko sekin vain lapsille?
En syö eikä syö meillä kukaan muukaan. Sou?
- eri
Vierailija kirjoitti:
9 vuotta tämäkin provoketju jo täällä pyörinyt kun ääliöt av-mammat pitävät sitä voimissaan täysin päättömillä kommenteilla.
Ja ääliömiesvihamies käy välillä itkemässä miten sieluun sattuu, kun mies ei saa syödä lapsen vanukkaita.
Mieslapset pois mun sukulinjasta kirjoitti:
Ja myös nipsasee hengen vaimolta ja tyttäreltä jos on mitenkään loukattu ns.kunniaa. mm avioero on sellainen syy. Joo, ei kiitos.
Anna miehelle aikuisen miehen vanukasta, niin kyllä se siitä!