Mies syö lapsen vanukkaat !!
Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..
Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.
Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.
Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.
Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!
Kommentit (1212)
Älä osta vanukkaita. Ongelma ratkaistu. Ei voi syödä jotain, mitä ei löydy.
Odottaisin miehen kävvevän kaupassa ostamassa vanukkaita. Jos se ei käy, niin tuskinpa tarviikaan.,
Mieslapset pois mun sukulinjasta kirjoitti:
Pariutukaa kurdi-miehen kanssa xD Ne antaa vaikka leivän suustaan jos lapsilla tai vaimolla on nälkä, syö aina viimesemä kunhan kaikki saa mahan täyteen. Ei tulis pieneen mieleenkään rohmuta lasten herkkuja. Joskus jos herkut seisoo kaapissa päivätolkulla saattaa sieltä kehdata yhen napata. Toisaalta käy myös itse kaupassa ostamassa niitä herkkuja lapsille. Ehkä vähän yleistävää, voi olla että oon vaan löytäny helmen, mutta perheen eteen uhrautuminen on niiden kulttuurissa se juttu.
Älkää selitelkö suomalaisten miesten käytöstä millään miehisyysgeeneillä. Sikoja ne on. Et jos haluutte tyytyä bare minimumiin niin siitä vaan kunnon persu piereskeleen sohvalle. Antaa kunnon miehenmallia lapsille.
Yli 20 000 naista on joutunut nimenomaan kurdimiesten kunniamur*** uhriksi. Eli se on kulttuurissa pahinta. Hyvin näennäistä se että naiset ja lapset ensin, varsinkin läh.id.maissa. Hellan ja nyrkin välissä joutuu olemaan liian moni. Olen nähnyt sen läheltä, ei ikinä kurdimiestä kiitos. Olen puoliksi ja onneksi synnyin Suomessa.
Perhututtu suomalainen nainen ja kurdimies pitänyt vaimoa ja lapsia väkivallan piirissä 30v. Muiden silmiin aina korostetusti kyllä niin muka herrasmies, suureellisia elkeitä täynnä. Sekin kuuluu kulttuuriin. Ei se että ollaan nöyriä ja hiljaa omista hyvistä töistä. Niinkuin Suomessa.
Osta enemmän niitä jos se äijä tykkää mutustaa niitä, vai onko rahat niin tiukilla?
Aloitusviestissä puhuttiin Angry Birds-jugurteista 😛 kuka muistaa ne?
Vierailija kirjoitti:
Meillä jääkaapissa kaikki ruoka on kaikille. Ei ole mitään erikoisruokia kenellekään tai syrjitä ketään toista perheenjäsentä.
Varmaan sitten mies vetelee teillä vauvan soseetkin menemään?
Vinkki: Jos mies on huono syömään kasviksia, ne voi vetää blenderillä soseeksi ja sekoittaa vanukkaisiin. Sillä lailla saa miehenkin ruokavaliota hinattua terveellisempään suuntaan.
Taasko tämä vanha vitsi on pullahtanut viemäristä tähän vessanpyttyyn näkyviin...
Monikaan ei näköjään ymmärrä tilannetta ja juuttuu noihin vanukkaisiin.
Tällaisia muista piittaamattomia puolisoita varmaan on paljon- mitäpä perheen hyvinvoinnista kunhan
hänen itsensä ei tarvitse huolehtia että muillekin jää.
Mättää puolison seuraavan päivän lounaan vaikka asiasta olisi huomautettu. Ei älyä käydä kaupassa vaan
surutta syö kaapin tyhjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Älä osta vanukkaita. Ongelma ratkaistu. Ei voi syödä jotain, mitä ei löydy.
Et ole vielä oppinut ruoan piilottamista.
Itse piilotan piilotettavan perunapussin alle alavetolaatikkoon.
Tästä tulee näin miehenä eräs lääkärireissu mieleen julkisen puolen terveyskeskuksessa vuosia sitten. Jonotin vuoroani, kunnes lääkäri kutsui edellistä asiakasta huoneeseen, mutta ketään ei ilmaantunut, no sitten otti seuraavan jonosta eli minut. Hetken kuluttua lääkärihuoneen oveen koputettiin ja joku hoitsu vai olisiko ollut potilaan äiti kävi kertomassa että tyttö oli alkanut oksentaa eikä siksi voineet tulla vuorollaan, eli tässä kävi nyt vissiin niin että mies vei lapsen lääkärivuoronkin... :P
Tämäkin miesvihainen ketju on tuonut leivän pöytään kahdelle miehelle jo vuodesta 2017.
Miksi tänne laitetaan vanhoja ketjuja. Jotenkin ihmetyttää. Onhan niitä kiinnostavimpiakin ketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tänne laitetaan vanhoja ketjuja. Jotenkin ihmetyttää. Onhan niitä kiinnostavimpiakin ketjuja.
Yksi googletus ketjun otsikolla kertoo sen sinulle.
Vierailija kirjoitti:
:D
Miesviha on naurattanut teitä jo todella kauan.
Tee hyvä nainen itse ne vanukkaat ilman turhia lisäaineita. Riittää isolle porukalle, ei tuu jätettä niin paljon. Pari kolme litraa smootieta kannuun. Nams :)
Nyt on ilmat lämmenneet. En voi enää piilottaa vanukkaita parvekkeelle. Oletteko laittaneet kylmälaukkuihin piiloon?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ilmat lämmenneet. En voi enää piilottaa vanukkaita parvekkeelle. Oletteko laittaneet kylmälaukkuihin piiloon?
Laitoin joo. Kylmälaukun laitoin siivouskomeroon polyimurin viereen. Hyvin ovat vanukkaat siellä säilyneet.
Eihän täällä ole mammoja näkynyt vuosikymmenien. Tämähän on täynnä katkeria keski-ikäisiä äijiä LOL. Toki voi heitäkin mammaksi kutsua ihan syystäkin.