Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies syö lapsen vanukkaat !!

Vierailija
16.02.2014 |

Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..

Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.

Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.

Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.

Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!

Kommentit (1209)

Vierailija
1041/1209 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ilmat lämmenneet. En voi enää piilottaa vanukkaita parvekkeelle. Oletteko laittaneet kylmälaukkuihin piiloon?

Laitoin joo. Kylmälaukun laitoin siivouskomeroon polyimurin viereen. Hyvin ovat vanukkaat siellä säilyneet.

Tämä on hauskaa. Nyt voitaisiin aloittaa ketju, jossa kerrottaisiin mihin kaikkiin paikkoihin piilotatte lasten vanukkaat. Saisivat lapsiraukat syödä omat vanukkaansa.

Vierailija
1042/1209 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

av matkalaisten vanukkaat eivät lopu olemme tilanneet 30km välein vanukkaiden täydennyksen. vanukasta lusikoidessa matka porvooseen menee rattoisasti voimme samalla suomentaa palstalla käytettyjä termejä. jopa lurauttaa laulun näillä epä suomi sanoilla tulisi melkoinen räppi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1209 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoikin yhtäkkiä tekemään mieli vanukasta.

Vierailija
1044/1209 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai enää,eikö se oo jo aikuine se mies

Vierailija
1045/1209 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei taida olla myynnissä pullossa fanny-vanukasta? Vuosi, pari sitten oli, oli minun itseni salainen herkku, join siitä pahvisesta tötsästä! Lusikoitavaksi kai oli tarkoitettu

Vierailija
1046/1209 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää ei taida olla myynnissä pullossa fanny-vanukasta? Vuosi, pari sitten oli, oli minun itseni salainen herkku, join siitä pahvisesta tötsästä! Lusikoitavaksi kai oli tarkoitettu

Ei ole näkynyt, olen kaipaillut. Minäkin join suoraan tötsästä. Puoli litraa suklaavanukasta kerralla kurkusta alas.

Lapselleni en sitä antaisi tai anna. Minä olen mies, ja minä juon lapseni vanukkaan!!!

Vierailija
1047/1209 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt aikuinen mies ymmärtää, ettei lapsen ruokia saa syödä. Outo mies sinulla,vai onko niin narsisti, ettei välitä kuin itsestään. Maidon olisin laittanut lapsen mukiin tai tuttipulloon jääkaappiin, niin ei olisi kaikki mennyt.

Toki sen olen nähnyt, että miehet usein ovat tuollaisia rohmuja ja persoja, ettei säästy herkut kaapissa. Oma ukko on lisäksi niin pihi, ettei haluaisi herkkuja muille kuin itselleen, niitä piilottelee, vieraille ei haluaisi ostaa tarjottavia ollenkaan. Itse en makeista välitä enkä halua lapsenkaan terveyttä sokerilla pilata.

Mutta meillä määrään minä ja lapsen ruuat ja herkut eivät katoa, se on varma. Joskus niin kävi, mutta kauppaan sai lähteä mies heti. Toisaalta osaan merkitä ruuat, joita ei saa syödä ja myös kertoa sen niin, ettei vahingossakaan sitä tee. Joskus tulee mieleen, kun muistakin asioista pitää lappuja laittaa, että miten voi olla näin,miksi pitää kaikesta sanoa ja muistuttaa.

Vierailija
1048/1209 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi onpa nyt suuri murhe siellä. Menikö kuukauden palkka vanukkaaseen? Loppuuko koko vanukkaan valmistus ja et ikinä saa sitä mistään kaupasta? Veikö sossut lapsen pois kun se raukka nyt nääntymässä nälkään? Päädyit varmaan avioeroon ja heitot miehen kamat pihalle? On kyllä suoranainen kuolemansynti syödä lapsen vanukas. Kaupasta ei saa uutta ja lapsen elämä on pilalla. Mies varmasti on joku psykopaattikin vielä.

Vierailija
1049/1209 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ain mielessäin....

Niin lämpimältä ajatuskin tuntuu...

Kuin parasta haavekuvaa maistelisi....

Elvyke ja virkistäjä väsähtäneelle mielelle....

Mitäs me sokerihumalaan sujahtaneet....

Sokerinarkki vanukaan mä oon....

KH 12.6.23

Vierailija
1050/1209 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta syytä ei voi olla kuin se, että miehesi on alkoholisti. Päissään ja nälän tullessa sitä syö vaikka jääkaapin ovet, siinä ei silloin paljoa paina kenen vanukkaat on. 

Vierailija
1051/1209 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ikuisia lapsia,joten osta vanukkaita niin,että hänellekkin riittää.

Vierailija
1052/1209 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt vaan aikuisenakin lapsia, ja siksi jätin omani. Minulla on lapsia mutta mitään aikuista lasta en katsele ja passaile,  saati leiki äitiä. Nyt on paljon helpompaa lapset ovat aikuisia,  mutta tämä aikuislapsi on edelleen lapsi,  hoitakoot joku muu tai ottakoot anoppi takas yli 50.v "lapsensa". :D

Vierailija
1053/1209 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hyytelökakku-ukko on taas aktivoitunut?

Vierailija
1054/1209 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön lapsen karkit.

Vierailija
1055/1209 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä urputat idioottimiehesi vuoksi, osta sille lasten pilttimehua, ja pilttiruokia ja samoja vanukkaita mitä lapsella on äläkä tee sille mitään uuta juomaa tai ruokaa. Ehkä se urpo oppii edes jotain sitä kautta.

Vierailija
1056/1209 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄitiH kirjoitti:

Mä syön lapsen karkit.

Paino nousee ja hammaslääkärisi kiittää. ;-)

Vierailija
1057/1209 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, böndet vie työttömien tuet.

Vierailija
1058/1209 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos cittarin arjen säästöillä nyt vanukastarjouksia? S-ryhmällä ei juuri koskaan.

Vierailija
1059/1209 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehelle kannata olla vihainen. Vanukas on ilmiselvästi vietellyt miehen, joka muiden miesten tavoin on houkutuksille altis kunhan vähän kantta raottaa. Kirjoitat nyt pitkän sometilityksen, jossa haukut vanukkaan raivokkain sanakääntein ja samalla varoitat muita naisia vanukkaan petollisuudesta. Kyllä se siitä!

Vierailija
1060/1209 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanukkaita, kaakaota ja pillimehuja. Voi jessus, mikä mieslapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän