Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies syö lapsen vanukkaat !!

Vierailija
16.02.2014 |

Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..

Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.

Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.

Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.

Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!

Kommentit (1212)

Vierailija
981/1212 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikunen mies ja lutkuttaa jotain suklaavanukkaita ja kaakaota päntiöinään.. Ei ristus. :D 

Mutta mun miehellä on just tuollainen työkaveri.. :D (44 v poikamies..), töissä aina aamukahvilla nassuttaa naminami-vanukkaita.  

Niin, tosimies ottaa vaan kossua ja hakkaa vaimoaan, eikö? Samalla voimme pohtia niitä lapsellisia naisia jotka syövät suklaata. 

Vierailija
982/1212 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vain isä löysi vessapaperipakkauksestakin puoliksi syömäni suklaapatukan ja tietysti söi sen itse. Ei ilmeisesti löydy sellaista paikkaa, josta ei herkkuja etsisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1212 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti osta niin paljon ettei lopu kesken ja jos omat varat ei riitä pyydä mieheltä lisää mania. Vanukkaita ei eläkseen tarvita jos siitä ainainen ulina.kuka ja kenen.

Vierailija
984/1212 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta hännellekin

Vierailija
985/1212 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassoo,idiootit vanhan aloituksen kimpussa.

Vierailija
986/1212 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jääkaapissa kaikki ruoka on kaikille. Ei ole mitään erikoisruokia kenellekään tai syrjitä ketään toista perheenjäsentä.

Vierailija
987/1212 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä jääkaapissa kaikki ruoka on kaikille. Ei ole mitään erikoisruokia kenellekään tai syrjitä ketään toista perheenjäsentä.

Moi

Vierailija
988/1212 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää millainen aikuinen syö jotain vanukkaita, kaakaota ja muuta?

Vierailija
989/1212 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDD

Vierailija
990/1212 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sitä miten näinkin vanha klassikko on taas pinnalla. Kiitos nauruista <3

Vierailija
991/1212 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtäisin jos jois viinaa päivät pitkät ja siitä valittaisit..   pienet on murheet jos vanukkaista kyse. 

Vierailija
992/1212 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikunen mies ja lutkuttaa jotain suklaavanukkaita ja kaakaota päntiöinään.. Ei ristus. :D 

Mutta mun miehellä on just tuollainen työkaveri.. :D (44 v poikamies..), töissä aina aamukahvilla nassuttaa naminami-vanukkaita.  

Niin, tosimies ottaa vaan kossua ja hakkaa vaimoaan, eikö? Samalla voimme pohtia niitä lapsellisia naisia jotka syövät suklaata. 

Tosimies haukkaa soijaa tukka sliipattuna ja itkee lento-oravien vuoksi.

Vierailija
993/1212 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kans tästä aloituksesta aikoja sitten.Jotenkin niin huvittava ja hassu.Melkein näen silmissäni miehen jääkaapin kimpussa.

Vierailija
994/1212 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on nykyään yhdeksän vuoden jälkeen, vielälö ap:n mies syö vanukkaat?

Vierailija
995/1212 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään kans tästä aloituksesta aikoja sitten.Jotenkin niin huvittava ja hassu.Melkein näen silmissäni miehen jääkaapin kimpussa.

Mulla on mielikuva miehestä, jolla on puoli naamaa suklaavanukkaassa.

Vierailija
996/1212 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lopettaa viinan juonnin, niin tulee tilalle joku muu himo niinku suklaa tms. Eli varmaan on kyse toipuvasta alkoholistista.

Vierailija
997/1212 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta jo 10v vanha vitsi...

Vierailija
998/1212 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin eilen Prismasta punalaputetun lohisalaatin. Kun menin tänään sitä jääkaapista hakemaan huomasin, että se oli jo syöty. Ajattelin syödä sen tänään lounasaikaan, mutta eipä tarvinnut vaivautua. Eilenkin sanoi tarvitsevansa vain leipää ja juustoa ja niitä toki ostinkin. Miten sitten kuvittelee, että olisi ostettu lohisalaatti kun sitä ei oltu pyydetty. Ostin eilen itselleni myös HK:n sinistä. Siitäkin jääkaappiin jättämäni ja osittain piilottamanikin loppupala oli niin vain syöty. Sama juttu kun tuon lohisalaatin kanssa.

Siis tämä! Itsekin ostan joskus töihin hetki-salaatin ja sanon vielä, että se on huominen eväs. Aamulla on syöty. Ymmärrän, jos teinipoika käy yöllä vetäsemässä nälkäänsä, mutta että aikuinen mies! Sitten vaan pari leipäviipaletta töihin evääksi. Miten tämä voisi olla reilua? Täällä sanotaan aina, että kaikki jääkaapissa on yhteistä. Mutta eihän se aina niin ole.

Vierailija
999/1212 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa syödään 3. eniten maailmassa Paula vanukkaita:

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000005054224.html

Vierailija
1000/1212 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatkin niin pahoja, kenties jopa myrkyllisiä, että niitä ei kyllä toista kertaa yritetä lapsille tarjoilla. Että jotkut äidit osaavat olla katalia! Sitten syyttävät miestä ja yrittävät saada lasten yksinhuoltajuuden kasvattaakseen lapsista samanlaisia kieroutuneita yksilöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä