Mies syö lapsen vanukkaat !!
Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..
Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.
Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.
Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.
Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!
Kommentit (1212)
Niin vain isä löysi vessapaperipakkauksestakin puoliksi syömäni suklaapatukan ja tietysti söi sen itse. Ei ilmeisesti löydy sellaista paikkaa, josta ei herkkuja etsisi.
Voi helvetti osta niin paljon ettei lopu kesken ja jos omat varat ei riitä pyydä mieheltä lisää mania. Vanukkaita ei eläkseen tarvita jos siitä ainainen ulina.kuka ja kenen.
Jassoo,idiootit vanhan aloituksen kimpussa.
Meillä jääkaapissa kaikki ruoka on kaikille. Ei ole mitään erikoisruokia kenellekään tai syrjitä ketään toista perheenjäsentä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä jääkaapissa kaikki ruoka on kaikille. Ei ole mitään erikoisruokia kenellekään tai syrjitä ketään toista perheenjäsentä.
Moi
Ihmetyttää millainen aikuinen syö jotain vanukkaita, kaakaota ja muuta?
Rakastan sitä miten näinkin vanha klassikko on taas pinnalla. Kiitos nauruista <3
ymmärtäisin jos jois viinaa päivät pitkät ja siitä valittaisit.. pienet on murheet jos vanukkaista kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikunen mies ja lutkuttaa jotain suklaavanukkaita ja kaakaota päntiöinään.. Ei ristus. :D
Mutta mun miehellä on just tuollainen työkaveri.. :D (44 v poikamies..), töissä aina aamukahvilla nassuttaa naminami-vanukkaita.
Niin, tosimies ottaa vaan kossua ja hakkaa vaimoaan, eikö? Samalla voimme pohtia niitä lapsellisia naisia jotka syövät suklaata.
Tosimies haukkaa soijaa tukka sliipattuna ja itkee lento-oravien vuoksi.
Mä tykkään kans tästä aloituksesta aikoja sitten.Jotenkin niin huvittava ja hassu.Melkein näen silmissäni miehen jääkaapin kimpussa.
Miten on nykyään yhdeksän vuoden jälkeen, vielälö ap:n mies syö vanukkaat?
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään kans tästä aloituksesta aikoja sitten.Jotenkin niin huvittava ja hassu.Melkein näen silmissäni miehen jääkaapin kimpussa.
Mulla on mielikuva miehestä, jolla on puoli naamaa suklaavanukkaassa.
Jos lopettaa viinan juonnin, niin tulee tilalle joku muu himo niinku suklaa tms. Eli varmaan on kyse toipuvasta alkoholistista.
Vierailija kirjoitti:
Löysin eilen Prismasta punalaputetun lohisalaatin. Kun menin tänään sitä jääkaapista hakemaan huomasin, että se oli jo syöty. Ajattelin syödä sen tänään lounasaikaan, mutta eipä tarvinnut vaivautua. Eilenkin sanoi tarvitsevansa vain leipää ja juustoa ja niitä toki ostinkin. Miten sitten kuvittelee, että olisi ostettu lohisalaatti kun sitä ei oltu pyydetty. Ostin eilen itselleni myös HK:n sinistä. Siitäkin jääkaappiin jättämäni ja osittain piilottamanikin loppupala oli niin vain syöty. Sama juttu kun tuon lohisalaatin kanssa.
Siis tämä! Itsekin ostan joskus töihin hetki-salaatin ja sanon vielä, että se on huominen eväs. Aamulla on syöty. Ymmärrän, jos teinipoika käy yöllä vetäsemässä nälkäänsä, mutta että aikuinen mies! Sitten vaan pari leipäviipaletta töihin evääksi. Miten tämä voisi olla reilua? Täällä sanotaan aina, että kaikki jääkaapissa on yhteistä. Mutta eihän se aina niin ole.
Suomessa syödään 3. eniten maailmassa Paula vanukkaita:
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000005054224.html
Olivatkin niin pahoja, kenties jopa myrkyllisiä, että niitä ei kyllä toista kertaa yritetä lapsille tarjoilla. Että jotkut äidit osaavat olla katalia! Sitten syyttävät miestä ja yrittävät saada lasten yksinhuoltajuuden kasvattaakseen lapsista samanlaisia kieroutuneita yksilöitä.
Niin, tosimies ottaa vaan kossua ja hakkaa vaimoaan, eikö? Samalla voimme pohtia niitä lapsellisia naisia jotka syövät suklaata.