Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies syö lapsen vanukkaat !!

Vierailija
16.02.2014 |

Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..

Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.

Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.

Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.

Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!

Kommentit (1212)

Vierailija
941/1212 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suunnitellaan palstalaisten Itsenäisyyspäiväjuhlat 6.12.22

Eikä. Säästetään mieluummin sähköä.

Höh. Mä tahtosin jotain kivempaa!!!

Täälä olis. Terv. Höpeäkettu 64v

Vierailija
942/1212 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein lähe lentoon mut pysyy kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1212 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita niihin laksatiivia!

Vierailija
944/1212 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita niihin laksatiivia!

Tilanne pahenee vain mikäli joutuu vielä muovipussiin pimeässä tuuttaamaan ja tuolla keinolla se on lähe varmaa että tavaraa lähtee oikein huolella.

Vierailija
945/1212 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan aikuinen työtön, mutta joudun asumaan isäni kanssa. Ostan itse omat ruokani, joita isäni sitten innostuu aina syömään. Viime aikoina on syönyt ainakin nakkejani ja makkarani. Kreikkalaisia jogurttejani nyt aina syö. Paras kuitenkin on kun onnistuin löytämään Prismasta -30 %-tarralla Vian Ratatouille kasviksia, jotka ajattelin laittaa uuniin niin isäni innostuikin syömään nuo kylmänä. Kerran söi muuten vahingossa suklaavanukkaani ja sanoi sen olleen pahaa.

Vierailija
946/1212 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä syö vanukkaani - Iiiiiikkkkk

Vierailija
947/1212 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi että olisin ylpeä jos mun keskustelualoituksesta ois tehty laulu :D

Vierailija
948/1212 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisikohan tällainen lukittava boxi jääkaappiin?https://www.amazon.com/dp/B09BBBLVYK/ref=sspa_dk_detail_6?pd_rd_i=B09BB…

Vierailija
949/1212 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsi että olisin ylpeä jos mun keskustelualoituksesta ois tehty laulu :D

Sama. Hehkuttasin kaikille. Eikä ne kuitenkaa uskois. Milläpä sen todistais?

Vierailija
950/1212 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta samaa sontaa. Mies sitä ja mies tätä.

Vierailija
951/1212 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille pitäisi ostaa omat välipalat, miehelle sopisi varmaan paremmin jukurtti tai rahka.

Vierailija
952/1212 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikko<3

Vierailija
953/1212 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antiikkia!

Vierailija
954/1212 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaude!

Vierailija
955/1212 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ostaa terveellisiä ja sokerittomia välipaloja. Mies tuskin koskee niihin ja lapsikin syö terveellisemmin. Winwin?

Vierailija
956/1212 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain mustasukkainen kun ei syö sinun vanukastasi.

Vierailija
957/1212 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan totta että kaikki ei kehtaa ostaa kaupasta mitä haluaisi. Tunnen useamman naisen jotka ei kehtaa ostaa paria tölkkiä alkoholijuomia. Pitää olla ainakin joku mukana. Olen myös huomannut useasti että otetaan iso kärry ja siinä on kassalle tultaessa joku näkkileipäpaketti tai pari riisipiirakkaa paistopisteeltä. Esitetään että piti ostaa enemmänkin.

Vierailija
958/1212 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se mies syö nekin. Vaikuttaa siltä, että tuolla miehellä on joku pakkomielle. Pitää aina saada jääkaappi tyhjäksi tai varoa, etteivät ne vanukkaat tai mitkä milloinkaan vaan pilaannu. (Vaikka parasta ennen -päivämäärä olisi kolmen viikon päästä..). Veljeni teki tuota aivan samaa. Kaikki oli hänen eikä mikään koskaan kenenkään muun. Jos häntä sattui huvittaa syödä suklaata, hän söi esim. isämme konvehtirasian. Sanoisin, että autismin kirjolla on sekä tuo mies, että veljeni.

Vierailija
959/1212 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarkoituksenmukaista tai hyväksyttävää, että aikuinen kuluttaa lapsille tarkoitettua ruokaa. Lapsilla on erilaiset ravitsemukselliset tarpeet, eikä heillä ehkä ole kykyä puolustaa itseään tai varmistaa, että he saavat tarvitsemansa ravintoaineet. Aikuisten on tärkeää kunnioittaa lasten rajoja ja tarpeita, mukaan lukien heidän ruokavalintojaan ja mieltymyksiään. Jos olet huolissasi tilanteesta, jossa aikuinen kuluttaa lapsille tarkoitettua ruokaa, voi olla hyödyllistä käsitellä asiaa suoraan aikuisen kanssa tai hakea tukea luotettavalta resurssilta, kuten mielenterveysalan ammattilaiselta tai perheenjäseneltä.

Jos olet huolissasi siitä, että aikuinen kuluttaa lapsille tarkoitettua ruokaa, eikä hän halua lopettaa tai tunnustaa, että tämä on sopimatonta, voi olla tarpeen ryhtyä toimiin lasten ja heidän ruokansa suojelemiseksi. Tässä on joitain vaiheita, joita voit tehdä:

Tee selväksi, että ruoka on tarkoitettu lapsille eikä aikuisille kulutukseen.

Harkitse lasten ruoan säilyttämistä erillisessä paikassa, johon aikuinen ei pääse helposti.

Valvo ruoka-aikoja varmistaaksesi, että lapset voivat syödä ruokansa ilman häiriöitä.

Jos aikuinen jatkaa lasten ruoan nauttimista näistä ponnisteluista huolimatta, voi olla tarpeen hakea tukea luotettavalta resurssilta, kuten mielenterveyden ammattilaiselta tai perheenjäseneltä, ongelman ratkaisemiseksi.

Tässä tilanteessa on tärkeää priorisoida lasten hyvinvointi ja tarpeet. Jos olet huolissasi aikuisen käytöksestä tai sen mahdollisista vaikutuksista lapsiin, voi olla hyödyllistä hakea lisätukea ja -ohjausta.

Vierailija
960/1212 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, nyt on uudenvuoden ensimmäinen päivä ja ihan teidän kiusaksi ostin taas Jacky lasten vanukkaita xD

Ennen tätä ketjua en ollut syönyt näitä vanukkaita kymmeniin vuosiin, mutta kiitos teidän, mielenkiintoni heräsi näitä tuotteita kohtaan...