Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies syö lapsen vanukkaat !!

Vierailija
16.02.2014 |

Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..

Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.

Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.

Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.

Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!

Kommentit (1209)

Vierailija
81/1209 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat. 

Ja urpot miehet. 

Vierailija
82/1209 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 23:44"]

Söin juuri vanukkaan ja avasin sattumalta tämän ketjun sen perään ensimmäistä kertaa. 

Siis ihanko oikeasti täällä on naiset jääkaappipoliisina vahtimassa mitä niiden miehet syö jääkaapista??? En ikinä kehtaisi aikuiselle miehelle mätkättää siitä, mitä on omasta jääkaapistaan syönyt. Vaikka söisi 10 vanukasta, niin omahan on asiansa omassa kodissaan. Toki luulisi, että jos syö lapsen valitseman vanukkaan, niin voi ostaa sitten seuraavana päivänä uuden tilalle ja vaikka itselleen 10 uutta. Mutta se, että mies niitä vanukkaita syö ja vaikka nyt söisi hetkellisesti sen lapsenkin vanukkaan, niin ei se nyt voi olla noin kamalaa!!!!!!

[/quote]

Mä nostaisin ihan saman metelin jos lapsi vetelis jääkaapista bisset huiviin. Ja joo meillä on jääkaapissa oluttakin.. 

Todellakaan ei perhejääkaapista kukaan voi ottaa ja syödä/juoda mitä huvittaa ja milloin huvittaa, ei kukaan, en minäkään. Maitolitran kanssa aina on otettava huomioon että lapsille riittää. Lasten vanukkaat on vain ja ainoastaan lapsille. 

Mieluummin tuo olutta lipittävä äijä kuin lasten vanukkaat napsiva iso lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1209 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 23:44"]

Söin juuri vanukkaan ja avasin sattumalta tämän ketjun sen perään ensimmäistä kertaa. 

Siis ihanko oikeasti täällä on naiset jääkaappipoliisina vahtimassa mitä niiden miehet syö jääkaapista??? En ikinä kehtaisi aikuiselle miehelle mätkättää siitä, mitä on omasta jääkaapistaan syönyt. Vaikka söisi 10 vanukasta, niin omahan on asiansa omassa kodissaan. Toki luulisi, että jos syö lapsen valitseman vanukkaan, niin voi ostaa sitten seuraavana päivänä uuden tilalle ja vaikka itselleen 10 uutta. Mutta se, että mies niitä vanukkaita syö ja vaikka nyt söisi hetkellisesti sen lapsenkin vanukkaan, niin ei se nyt voi olla noin kamalaa!!!!!!

[/quote]

Siis jos se mies myös osallistuu siihen, että sinne jääkaappiin ilmestyy niitä herkkuja tai on sovittu että vaimo käy kaupassa ja tuo valtavasti herkkuja niin mikäs siinä. Sitten se on enää terveysasia. Mutta jos mies kotonaan ikään kuin kaupassa: avaa jääkaapin miettien, mitähän ihanaa täältä tänään löytyy ja napsii mitä sattuu ja  millaisen määrän sattuu. Sitten se on muiden murhe taas täytellä kaappia ja hommata sinne miestä ilahduttavia yllätyksiä...

Vierailija
84/1209 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 10:37"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 10:16"]Meillä mies onneks tajuaa pitää näppinsä erossa. Varsinkin, kun 3-vuotias kysyy aina innoissaan kaupassa, että äiti saanko makupalaa. Yleensä saa, sitte se hänen ilmeensä, kun pääsee siihen makupala hyllyn eteen valitsemaan sitä yhtä ja tiettyä, tarkoin harkittua. Siitä pidetään hyvä huoli, itse laitetaan hihnalle ja mennään odottamaan toiseen päähän. Tarkistetaan moneen otteeseen, että se on varmasti kassissa. Ruuan jälkeen saa sitten jälkkäriksi ja voi sitä onnellisuuden tunnetta.

Eli kyllä mä pitäisin saarnan miehelle tosta asiasta, ostaisi omat vanukkaansa, jos niitä tekee mieli syödä. Meillä 3-vuotias pettyis pahan kerran, jollei jääkaapissa oliskaan sitä hänen valitsemaansa makupalaa. 

[/quote]

Niin juurikin tuo. Lapsi saa itse valita jonkun tärkeän jutun ja se on sitten päivänselvää ettei sitä muut syö.

Ja eikä sillä hirveesti ole merkitystä ostanko kuinka paljon jogurttia tms.

Yön aikan mies saattaa vetää yksin litran jugurttipurkin, ja jos olen ostanut useamman pienen, esimerkiksi 10 purkkia, niin niitä on aamulla kaksi jäljellä..

[/quote]

MInkälaisia miehiä teillä on?!?! Vetää kaheksan purkkia jugurttia yöaikaan?

Toisaalta itsehän olette miehenne valinneet, kai olette jo seurusteluvaiheessa kiinnittäneet huomiota heidän ruokailutottumuksiin?

Vierailija
85/1209 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla pyörii todella paljon ahmimishäiriöstä kärsiviä ylipainoisia ihmisiä. Se on selvää, kun kerran näin hanakasti puolustetaan sairaalloista ahmijaisää.

Ap, onko siinä miehessä jotain hyvää, vai miten ihmeessä jaksat moista?

Ja millaisia miehiä te naiset katselettekaan. Järkyttävää luettavaa, kuinka itsekkäitä miehiä teillä onkaan. Huh huh.

Vierailija
86/1209 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 10:08"]

Sanoo vaan että no ostetaan lisää.

Sitten kun raivostun että hän voi sitten mennä kauppaan, niin ei lähdekkään vaan mutisee ettei voi olla noin tärkeetä.

Ja loppujen lopuksi minä joudun menemään kauppaan.

Kerran ostin pillimehun, siis ihan perus appelsiinitäysmehu pillimehuna ja meillä oli myös isoissa litran tölkeissä appelsiinimehua.. mies oli ottanut sen pillimehun!!! Vitun possu

[/quote] Sorry, tässä repesin :D vaikka tiedän tasan tarkkaan kuinka v-mäiseltä tuo tuntuu ja olisin myös raivoissani. Jotenkin olen kuvitellut, että minun mieheni on vain niin ajattelematon (näin lievemmin ilmaistuna..), mutta osataan sitä näköjään muuallakin.

Vierailija
87/1209 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän pointin, että lapsi jää ilman, kun mies napostelee yöllä, mutta kysynpä vaan: miksei aikuinen voi syödä vanukasta? Miksi se on noloa ja lapsellista? Kevyempi vaihtoehto se on, kuin suklaapatukka ja mielestäni ainakin älyttömän hyvää. Itse elän tällä pallolla vain kerran ja aion vastaisuudessakin syödä hyvällä omallatunnolla vanukkaita, amppari-mehujäitä, lauantai-pusseja tai vaikkapa suklaa-pähkinälevitettä suoraan purkista. Ei se tee minusta huonompaa ihmistä, jos valitsen ennemmin naminamin kuin punaviinilasillisen, päin vastoin.

Vierailija
88/1209 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneus on perisynti, vetääkös koiranmakkaratkin? Satunpa tietämään tapauksen jossa kelpasi todellakin jopa lemmikille tarkoitetut safkat perheen päälle. Käsittämätöntä muutenkin jos aikuinen mies ei omaa lainkaan itsehillintää. Kohtalaisen nuorella kaverilla järjetön pelastusrengas vyötäröllä, jatkuva mässääminen , piereskely,verenpaine ja selkä ongelmat.... Kaikki vaan tungetaan turpaan, omat ja muiden eväät. Käsittämättömät annoskoot ja jatkuva selitys laihduttamisen "vaikeudesta". No, itseppähän makkaransa /kuormansa kantaa. Omasta mielestäni on karmeaa katseltavaa keskivartalolihava ukko, sellanen pönäkkä rasvamaha jonka kanssa ei seksikään enää onnistu. Itse en tuonlaista äijää kauan kattelisi.

Vierailija
89/1209 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun käyn kaupassa ostan koko perhettä ajatellen jugurtit, hedelmät yms. Lapsille tulee ostettua mistä ne tykkää, vaimolle omat ja itselle mitä haluan. Ei ole niin vaikeeta tää elämä. Mutta hauskaa oli lukea. Oliko tää trolli?

Vierailija
90/1209 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä tiiä sitte kyllä meillä on ainakin jääkaapin sisältö yhteinen ja yhteisillä rahoilla ostettu .... Ehkä tää yleinen mollaus ainakaan auta . Kannattaa varmaankin keskustella luulis ison ihmisen kyllä tajuavan

Vierailija
91/1209 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on bodari, bodarit tarvitsevat paljon kaloreita.

Bodareilla on myös iso pippeli.

T: Pippeli-Petteri pakkiselta

P.S onneksi on Muskle!

Vierailija
92/1209 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua mietityttää missä kunnossa se mies on jos vetää tommosen määrän vanukkaita, jugurttia ja muuta moskaa tommosia määriä?

Mä kehottaisin jättämään kaikki noi paskat sinne kauppaa. Vielä vähemmän lasten niitä tarvii syödä kuin aikuisten. Sit ihmetellään kun on ylipainoisia lapsia. Lainkaan siis syyllistämättä aloittajaa, mutta yleistäen.

Vierailija
93/1209 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei rakasta sinua, jätä se sika.

Miehet ovat sikoja...

Vierailija
94/1209 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 13:57"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 13:50"]

Tee kerran kokonainen litra suklaakiisseliä. Seuraavana päivänä teet litran maitokiisseliä, ja varaat reilusti päälle hilloa. Seuraavana jälleen litra vaikkapa paahtokiisseliä. Ja jatka sitä edelleen niin pitkään että mies saa kerrankin napansa täyteen herkkuja. Eikä maksa paljon enempää kuin maitolitran hinnan, ja jos ei litra riitä niin tee sitten samalla vaivalla isommassa kattilassa.

Itse asiassa voit jakaa sen annoksen kahteen (tai kolmeen jos syöt itsekin) astiaan: lapselle 2 dl, ja kannelliseen rasiaan johon nimi "Maijalle", ja miehelle jätät suuren kulhollisen. Lisäksi ilmoita sille, että nyt et koske tuohon "Maijan" annokseen vaan saat syödä tuon toisen.

Jotenkin tämäkin tarina nyt vaikuttaa siltä, että aloittaja ei millään halua kokeilla mitään tähän mennessä ehdotettua, vaan haluaa kovasti olla se parempi puolisko.

[/quote]

Jos mies haluaa mussuttaa litroittain kiisseliä niin eikö se voi valmistaakin silloin sitä ihan itse? Käsittääkseni ap ei ole piikasuhteessa syömishäiriöiseen mieheensä.

[/quote]

Juuri näin, parisuhteessa molemmat tekevät omat ruokansa ja hoitavat muutenkin omat asiansa...eiku mitenkäs se nyt meni?

Jos ei halua tehdä mitään toisen hyväksi, on parempi olla sinkkuna.

Vierailija
95/1209 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutkin haluaa niitä syödä, niin pidä ihmeessä isompaa varastoa jääkaapissa. 

Vierailija
96/1209 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 23:20"]

Aivan loistava trolli! Kuka läski muka jaksaa ees nousta yöllä vetämään jotain hermesetaspäärynäkeittoa?

[/quote]

Lankomies ainakin on legendaarinen yösyöjä. Parhaat suoritukset ovat koiran maksalaatikko ja babyborn-nuken ylijääneet puurot.

Vierailija
97/1209 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 08:38"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 13:57"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 13:50"]

Tee kerran kokonainen litra suklaakiisseliä. Seuraavana päivänä teet litran maitokiisseliä, ja varaat reilusti päälle hilloa. Seuraavana jälleen litra vaikkapa paahtokiisseliä. Ja jatka sitä edelleen niin pitkään että mies saa kerrankin napansa täyteen herkkuja. Eikä maksa paljon enempää kuin maitolitran hinnan, ja jos ei litra riitä niin tee sitten samalla vaivalla isommassa kattilassa.

Itse asiassa voit jakaa sen annoksen kahteen (tai kolmeen jos syöt itsekin) astiaan: lapselle 2 dl, ja kannelliseen rasiaan johon nimi "Maijalle", ja miehelle jätät suuren kulhollisen. Lisäksi ilmoita sille, että nyt et koske tuohon "Maijan" annokseen vaan saat syödä tuon toisen.

Jotenkin tämäkin tarina nyt vaikuttaa siltä, että aloittaja ei millään halua kokeilla mitään tähän mennessä ehdotettua, vaan haluaa kovasti olla se parempi puolisko.

[/quote]

Jos mies haluaa mussuttaa litroittain kiisseliä niin eikö se voi valmistaakin silloin sitä ihan itse? Käsittääkseni ap ei ole piikasuhteessa syömishäiriöiseen mieheensä.

[/quote]

Juuri näin, parisuhteessa molemmat tekevät omat ruokansa ja hoitavat muutenkin omat asiansa...eiku mitenkäs se nyt meni?

Jos ei halua tehdä mitään toisen hyväksi, on parempi olla sinkkuna.

[/quote]

Aiivan! Ja miten mielestäsi tässä ketjussa näkyi se että ap:n mies nimenomaan aina ajatteli lapsensa ja puolisoansa ja teki asiat heille mukavin päin?

Vai kenen napaa se nyt ajattelikaan ensisijaisesti?

Vierailija
98/1209 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLIPA UUTINEN!!!

Vierailija
99/1209 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se sitä syömistään varmaan sillä lopeta että uliset siitä netissä?!=D kasva sinäkin tai mee vaikka vanukas kauppaan.

Vierailija
100/1209 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille parisuhdeterapiaan tulee usein kaltaisiasi tapauksia.

Nyt täytyy todeta, että peli on menetetty, koskapa miehesi tykkää pojista.

Jokaisessa tapauksessa joissa on aloittajan kertoman kaltaisia oireita on mies osoittutunut homoseksuaaliksi.

Liittosi on siis lopussa, mutta lapsesi voi varmasti vierailla miehesi luona aina välillä, lapsesta on varmasti jännää kun on kaksi tai peräti kolme isää.

Nyt vain uutta matoa koukkuun, muistathan uutta parisuhdetta muodostaessasi tiedustella pitääkö ehdokas vanukkaista.

Nimimerkki: Parisuhdeterapeutti