Mies syö lapsen vanukkaat !!
Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..
Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.
Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.
Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.
Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!
Kommentit (1209)
Mä tekisin ap:na niin, että ostaisin jääkaapin täyteen pelkkiä vanukkaita, tyyliin sata purkkia ja sanoisin ukolle, että syö nyt.
Oikeesti, onko miesten ahmimishäiriö tabu?
jääkaapista syön mitä huvitta, talousrahasta kuvittelen että se osaisi jo arvioida menekkiä eikä joka viikko vetää tätä samaa vanukassirkusta!
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 05:59"]Ei tuossa mistään nälästä ole kyse. Eikä siihen auta vaikka söisi kuinka tukevasti illalla.
Mä olen tällainen yöahmija myös. Valvon yöllä klo 5 tai 7 asti ja syön koko yön. Mitä makeampaa sitä parempi. Aina kun olen yrittänyt lopettaa ja ollut ostamatta ruokaa, mä vaellan koko yön kaapilta kaapille etsimässä epätoivoisesti jotain, ja loppujen lopuksi syön vaikka toukkien valtaamia riisikakkuja. Siinä touhussa ei ihan oikeasti ole mitään kontrollia, eikä siinä tule mietittyä kenen vanukkaita syö. Nykyään olen pyrkinyt olemaan ostamatta niitä kaikkia herkkuja, ja popsimaan omenoita yöllä. Mulla menee kaksi 1,5kg pirkka-omenapussia yössä, eli kolme kiloa. Tämän lisäksi syön siis kaikkea muuta mitä kaapista löytyy.
Päivisin pysyn ihan helposti ruodussa, ei ole ongelmaa syödä säännöllisesti terveelliset ateriat, mutta yöllä Se kontrolli katoaa. Yleensä ihan oksettaa kun on syönyt tukevan iltapalan ja ahminut älyttömän määrän paskaa sisäänsä eikä silti vaan lopeta. On niin huono olo ettei meinaa sisällä pysyä. Ei siis todellakaan ole nälästä kysymys.
Mulla tämä liittyy varmaan siihen ongelmaan, että kärsin nukahtamisongelmista ja ahdistuksesta, ja yöllä ahdistus kasvaa kun yksin miettii asioita ja stressaa nukahtamista. Sitten yrittää keksiä puuhaa ja muuta ajateltavaa, istuu koneella ja syö.
Itse en ole ikinä edes tullut ajatelleeksi syömishäiriötä, mutta nyt kun ketjua lueskelin tajusin että eihän tämä kyllä normaalia ole .
Joo ja painoa on 94kg ja pituutta 174cm. Painosta 12kg tullut viimeisen puolen vuoden aikana.
[/quote]
Hae lääkkeet sun unettomuuteen, niin ei tarvi öisin valvoa. Toi kaksi omenapussia eli siis 3 kg omenoita yössä ei oikeesti kuulosta normaalilta. Huhhuh.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 09:22"][quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 05:59"]Ei tuossa mistään nälästä ole kyse. Eikä siihen auta vaikka söisi kuinka tukevasti illalla.
Mä olen tällainen yöahmija myös. Valvon yöllä klo 5 tai 7 asti ja syön koko yön. Mitä makeampaa sitä parempi. Aina kun olen yrittänyt lopettaa ja ollut ostamatta ruokaa, mä vaellan koko yön kaapilta kaapille etsimässä epätoivoisesti jotain, ja loppujen lopuksi syön vaikka toukkien valtaamia riisikakkuja. Siinä touhussa ei ihan oikeasti ole mitään kontrollia, eikä siinä tule mietittyä kenen vanukkaita syö. Nykyään olen pyrkinyt olemaan ostamatta niitä kaikkia herkkuja, ja popsimaan omenoita yöllä. Mulla menee kaksi 1,5kg pirkka-omenapussia yössä, eli kolme kiloa. Tämän lisäksi syön siis kaikkea muuta mitä kaapista löytyy.
Päivisin pysyn ihan helposti ruodussa, ei ole ongelmaa syödä säännöllisesti terveelliset ateriat, mutta yöllä Se kontrolli katoaa. Yleensä ihan oksettaa kun on syönyt tukevan iltapalan ja ahminut älyttömän määrän paskaa sisäänsä eikä silti vaan lopeta. On niin huono olo ettei meinaa sisällä pysyä. Ei siis todellakaan ole nälästä kysymys.
Mulla tämä liittyy varmaan siihen ongelmaan, että kärsin nukahtamisongelmista ja ahdistuksesta, ja yöllä ahdistus kasvaa kun yksin miettii asioita ja stressaa nukahtamista. Sitten yrittää keksiä puuhaa ja muuta ajateltavaa, istuu koneella ja syö.
Itse en ole ikinä edes tullut ajatelleeksi syömishäiriötä, mutta nyt kun ketjua lueskelin tajusin että eihän tämä kyllä normaalia ole .
Joo ja painoa on 94kg ja pituutta 174cm. Painosta 12kg tullut viimeisen puolen vuoden aikana.
[/quote]
Hae lääkkeet sun unettomuuteen, niin ei tarvi öisin valvoa. Toi kaksi omenapussia eli siis 3 kg omenoita yössä ei oikeesti kuulosta normaalilta. Huhhuh.
[/quote]
Sulla on ihan selkeesti BED.
Ei tohon auta lisää ostaminen, eihän nyt herranen aika kukaan aikuinen tarvitse yhden päivän ateriaksi monen hengen useamman päivän (viikon?) sapuskoja! Tai harvemmin ainakin. Toi on jonkinsortin syömishäiriö, onko sitten BED vai mitä. Kyl tohon tarvii puuttua, mielellään ammattiauttajan kanssa.
Aika kalliiksi tulee syömiset. Mut mikäs siinä jos rahaa on.
Oikeasti, kyllä raskastakin työtä tekevä pärjää normaaleilla aterioilla, tuskin siihen tarvitsee päivää kohden yhden/useamman hengen VIIKON satsia..?
Mun mielestä tommonen lajittelu "nämä lapsen ja nämä aikuisten" on ihan typerä!
Pitäis olla aikuisille ihmisille itsestäänselvyys, että jos purkissa on angry birdsin kuva niin sillon se on LAPSEN!
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 09:40"]Mun mielestä tommonen lajittelu "nämä lapsen ja nämä aikuisten" on ihan typerä!
Pitäis olla aikuisille ihmisille itsestäänselvyys, että jos purkissa on angry birdsin kuva niin sillon se on LAPSEN!
[/quote]
No ei se nyt ihan näin mene dorka
Okei, miehen vanukkaiden syönti on älytöntä, mutta miksi ihmeessä se vetää niin paljon kaikkea välipalaksi luokiteltavaa jääkaapista? Eikö se syö "kunnon" ruokaa tarpeeksi? Luulisi että mies ennemmin pihviä pistelis napaansa.
oh..mua on aina ärsyttänyt miehessäni toi sama asia.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 08:51"]
Mä tekisin ap:na niin, että ostaisin jääkaapin täyteen pelkkiä vanukkaita, tyyliin sata purkkia ja sanoisin ukolle, että syö nyt.
[/quote]
Ahmimishäiriö? Yhdessa purkissa on ehka pari ruokalusikallista. Montako se mies söi? Montako ruokalusikallista jogurttia on sopiva määrä?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 08:51"]
[/quote]
Ahmimishäiriö? Yhdessa purkissa on ehka pari ruokalusikallista. Montako se mies söi? Montako ruokalusikallista jogurttia on sopiva määrä?
[/quote]
kyllä se on ahmimishäiriö jos ei pysty lopettamaan. Ihan sama minkä verran purkissa on tavaraa, kyllä aikuisen ihmisen pitää pystyä kontrolloimaan itseään.
Minä pidän vanukkaista, ja voisin niitä helposti syödä kolmekin päivässä. Kaikesta akat jaksavatkin valittaa "mitä te sellaista sokerimössöä syötte???" "Ai että oikein kaakaota iltapalaksi???".
Jokaisella on omat herkkunsa. Ja ei, en tällä viestillä pyrkinyt vastaamaan aloittajan viestiin vaan teidän kukkahattutätien, joiden mielestä esimerkiksi vanukkaat on pahasta, mutta kaupasta ostetaan sitten silloin tällöin suklaapatukka tai pari "pieneen herkutteluun".
Aloittajan perheessä miehen syöminen on sairaanloista, kun yönaikana jääkaapista katoaa niin lasten vanukkaat, lasagnevuoat kuin maustefonditkin. Eihän tuollaista pidä hyväksyä.
Teidän miehet on oikeita pitchejä, te ootte pitchejä ja teidän lapset on pitchejä pitch pitch pitch pitch!
Kuka hitto antaa lapsensa syödä noita sokeripommivanukkaita? Käsittämätöntä.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 09:52"]
Kuka hitto antaa lapsensa syödä noita sokeripommivanukkaita? Käsittämätöntä.
[/quote]
MITÄ SÄ TUUT TÄNNE HUUTELEMAAN MITÄ SAA TEHDÄ JA MITÄ EI , HIMPSKATTIAKO SE SULLE KUULUU
Typerä nainen, tee suklaavaunukasta itse ja laita lasikulhoon jääkaappiin kelmun alle, sitten voit joskus ylittää itsesi ja tehdä vispipuuroa, suklaapuuroa ja kiisseleitä, kyllä mies pysyy sitten tyytyväisenä.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 10:04"]
Typerä nainen, tee suklaavaunukasta itse ja laita lasikulhoon jääkaappiin kelmun alle, sitten voit joskus ylittää itsesi ja tehdä vispipuuroa, suklaapuuroa ja kiisseleitä, kyllä mies pysyy sitten tyytyväisenä.
[/quote]
Se mies voi ottaa vastuuta omasta tyytyväisyydestään ja vispata itse vanukkaansa ja puuronsa. Vaimon hän saa tyytyväiseksi niin, ettei syö lapselle ostettuja jälkiruokia ja välipaloja. Niin, mietippä miksei mieleesi tullut se, että mieskin voi perheessä yrittää tehdä muita tyytyväiseksi eikä vain kaivella omaa napaansa.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 10:10"]
Aikunen mies ja lutkuttaa jotain suklaavanukkaita ja kaakaota päntiöinään.. Ei ristus. :D
Mutta mun miehellä on just tuollainen työkaveri.. :D (44 v poikamies..), töissä aina aamukahvilla nassuttaa naminami-vanukkaita.
[/quote]
HAHHHAAAAHHHAAA! Kiitos aamun parhaista nauruista;-)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 23:44"]
Söin juuri vanukkaan ja avasin sattumalta tämän ketjun sen perään ensimmäistä kertaa.
Siis ihanko oikeasti täällä on naiset jääkaappipoliisina vahtimassa mitä niiden miehet syö jääkaapista??? En ikinä kehtaisi aikuiselle miehelle mätkättää siitä, mitä on omasta jääkaapistaan syönyt. Vaikka söisi 10 vanukasta, niin omahan on asiansa omassa kodissaan. Toki luulisi, että jos syö lapsen valitseman vanukkaan, niin voi ostaa sitten seuraavana päivänä uuden tilalle ja vaikka itselleen 10 uutta. Mutta se, että mies niitä vanukkaita syö ja vaikka nyt söisi hetkellisesti sen lapsenkin vanukkaan, niin ei se nyt voi olla noin kamalaa!!!!!!
[/quote]
Lihavoin tekstistäsi kohdan, jossa meinasit melkein hoksata ap:n pointin. Jatka etsimistä sen liepeiltä.