Mies syö lapsen vanukkaat !!
Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..
Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.
Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.
Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.
Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!
Kommentit (1209)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 10:03"]Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..
Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.
Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.
[/quote]
Miten voi olla niin lapsellinen, että kirjoittelee tällaisia netissä, edes selvästi provomielessä??
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 10:03"]Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..
[/quote]
Miten voi olla niin lapsellinen, että kirjoittelee tällaisia netissä, edes selvästi provomielessä??
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 04:19"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 10:39"]Voi luoja teitä. Sinä varmaan olet niitä jotka valittavat siitäkin, että leikkeleitä syödään pelkältään ja juustoa höylätään suoraan suuhun. Anna miehen syödä lisäainevanukkaita. Osta niitä niin paljon, että kaikille riittää mielin määrin.
[/quote]
Ei auta. Mitä enemmän herkkua ja ruokaa on jääkapissa, sitä enemmän mies syö.
Siis se syö yön aikana ihan julmetusti. Ihan sama mitä siellä on, niin kiskoo naamaan.
Kerran se söi ne fondit, joilla maustetaan ruokaa. Siis raakana.
Viikonlopun aikana juo varmaan 10 l mehua
[/quote]
Miehesi on varmaan xxxxl kokoa siis. Oletko koskaan kysynyt syytä, miksi hän syö yöllä? Miksi hänen pitää saada syödä piilossa muilta, mitä hän piilottelee. Kuulostaa enemmänkin psykologiselta syyltä, kuin kiusanteolta tai välinpitämättömyydeltä. Saati oikealta nälältä. Tarjoa illallinen myöhemmin joskus klo 20 aikaan ja klo 22-23 nukkumaan. Ei kai hänellä enää sen jälkeen voi olla nälkä. Kyllähän tuohon menee pirusti rahaa jos miehelle pitää ostaa omat kaloripommit. Ja epäterveellistä lapsellekin syöttää kippotolkulla sokeria. Lapsuudenkaverin äiti teki juuri niin ja nykyään ei tyttärellä ole paljoa enää omista hampaista jäljellä kun paikattu niin paljon. Kita kuin tilkkutäkki.
[/quote]
"Tarjoa illallinen myöhemmin..." Miksi nainen on aina se, joka "tarjoaa" illallisen? Jos näinkin monella naisella on jo tämä asenne, turha itkeä, kun mies ei tee mitään kotona.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 04:37"][quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 10:03"]Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..
[/quote]
[/quote]
:) Hiekkaa perseessä?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 07:22"][quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 04:37"][quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 10:03"]Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..
[/quote]
[/quote]
:) Hiekkaa perseessä?
[/quote]
Ei vaan joku tuttuni selvästi. :D t.ap
Niinpä. Onko tullut muutosta??? :)
Moi. Ei ole parantanut tapoja, paitsi mehujen ja sen suhteen että käy kaupassa ja ostaa kaikkea tarpeetonta itsekin :D enää minua ei vanukkaiden häviäminen haittaa, koska lapselle en niitä enää syötä, mutta se ärsyttää jos jogurtit yms ovat menneet.. -Ap
Ei jumalsuta, heitä se ukko v.... Nyt. Heti.
Maanantaina lähtee eropaperit veteille. Ostakoot ukko jatkossa omat ruokansa, ei olla enää lapsen kanssa tiellä.. -ap
Vähän jo odotin avausta, että mies söi yöllä vaimon itsetekemän äitienpäivä kakun..
On sulla kyllä jotenkin vetelä ukko, vetelä kuin vanukas.
Herranjestas, ihan kuin maito ja vanukkaat kaupasta loppuisi :D
Pienet on ongelmat versus huumeiden käyttöön, pelaamiseen, alkoholismiin tms.
Hohhoijakkaa.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 15:47"]Nyt se ukko oli ostanu vaan itselleen herkkuja kun piti käydä koko viikon ostokset ostamassa. Lapsi huutaa nälissään ja ukko vittu senkun makaa sohvalla liikahtamatta..Ei tähän auta enää mikään. -ap
[/quote]
Juu ei ole oikea ap, idiootti!!!
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 16:07"]Maanantaina lähtee eropaperit veteille. Ostakoot ukko jatkossa omat ruokansa, ei olla enää lapsen kanssa tiellä.. -ap
[/quote]
Eikä tuokaan, ei nimittäin olla edes naimisissa :D Mitä vittua, miten tyhmiä ihmisiä täällä on? T. Oikea ap
Voi luoja, että jollain muullakin on samanlaista. Mun mies ei ole lasteni isä. Jostain syystä en ole pannut vielä miestä pihalle. Asuu minun omistamassani asunnossa. Syö mun ja lasten ruokia. Nytkin banaaneista söi 5 ja jätti mulle ja kahdelle lapselleni yhden. Samaten lasten jugurtin veti. Voi helvetti.
"Osta miehelle omat" camoon, eikö AIKUINEN MIES osaa itse ostaa itselleen vanukasta..?
Miehellä on aivan selvästi jonkinlainen syömisongelma. Eli päivällä ei sitä itselleen myönnä ja ei osta riittävästi ruokaa, mutta yöllä iskee himo ruokaan ja syö kaiken.
On ehkä lapsuudenkodissaan tottunut tuohon yölliseen jääkaapilla käymiseen ja siitä on tullut pahe.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 16:25"]
lukitse jääkaappi? tai hanki toinen jääkaappi ja siihen lukko.
[/quote]
Taitaa jäädä jääkaappi lukkoineen miehelle sen jälkeen ja ap saa hakea itselleen uuden jääkaapin ja ruokarahoituksen:D Mitäköhän se ap itse mahtaa syödä...hän ei varmaan tykkää noista vanukkaista vaan ostaa itselleen omat herkut jotka syö ennen miehen kotiin tuloa:D
[/quote]
Tämäkin kirjoittaja olettaa, että naiset ovat kotona lasten kanssa laiskottelemassa päivät, ja sitten kun mies-rahoittaja tulee kotiin, nainen hurahtaa kauppaan ostamaan kaikkea tarvittavaa. Ei vaan ole ihan tätä päivää.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 10:39"]Voi luoja teitä. Sinä varmaan olet niitä jotka valittavat siitäkin, että leikkeleitä syödään pelkältään ja juustoa höylätään suoraan suuhun. Anna miehen syödä lisäainevanukkaita. Osta niitä niin paljon, että kaikille riittää mielin määrin.
[/quote]
Ei auta. Mitä enemmän herkkua ja ruokaa on jääkapissa, sitä enemmän mies syö.
Siis se syö yön aikana ihan julmetusti. Ihan sama mitä siellä on, niin kiskoo naamaan.
Kerran se söi ne fondit, joilla maustetaan ruokaa. Siis raakana.
Viikonlopun aikana juo varmaan 10 l mehua
[/quote]
Miehesi on varmaan xxxxl kokoa siis. Oletko koskaan kysynyt syytä, miksi hän syö yöllä? Miksi hänen pitää saada syödä piilossa muilta, mitä hän piilottelee. Kuulostaa enemmänkin psykologiselta syyltä, kuin kiusanteolta tai välinpitämättömyydeltä. Saati oikealta nälältä. Tarjoa illallinen myöhemmin joskus klo 20 aikaan ja klo 22-23 nukkumaan. Ei kai hänellä enää sen jälkeen voi olla nälkä. Kyllähän tuohon menee pirusti rahaa jos miehelle pitää ostaa omat kaloripommit. Ja epäterveellistä lapsellekin syöttää kippotolkulla sokeria. Lapsuudenkaverin äiti teki juuri niin ja nykyään ei tyttärellä ole paljoa enää omista hampaista jäljellä kun paikattu niin paljon. Kita kuin tilkkutäkki.