Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies syö lapsen vanukkaat !!

Vierailija
16.02.2014 |

Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..

Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.

Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.

Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.

Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!

Kommentit (1212)

Vierailija
401/1212 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 13:50"]

Tee kerran kokonainen litra suklaakiisseliä. Seuraavana päivänä teet litran maitokiisseliä, ja varaat reilusti päälle hilloa. Seuraavana jälleen litra vaikkapa paahtokiisseliä. Ja jatka sitä edelleen niin pitkään että mies saa kerrankin napansa täyteen herkkuja. Eikä maksa paljon enempää kuin maitolitran hinnan, ja jos ei litra riitä niin tee sitten samalla vaivalla isommassa kattilassa.

Itse asiassa voit jakaa sen annoksen kahteen (tai kolmeen jos syöt itsekin) astiaan: lapselle 2 dl, ja kannelliseen rasiaan johon nimi "Maijalle", ja miehelle jätät suuren kulhollisen. Lisäksi ilmoita sille, että nyt et koske tuohon "Maijan" annokseen vaan saat syödä tuon toisen.

Jotenkin tämäkin tarina nyt vaikuttaa siltä, että aloittaja ei millään halua kokeilla mitään tähän mennessä ehdotettua, vaan haluaa kovasti olla se parempi puolisko.

[/quote]

Vatkaisi mies itte omat kiisselinsä! Miksi työssäkäyvän vaimon pitäisi vemputella miehelle litratolkulla kiisseleitä? Jo nyt on kumma.

Vierailija
402/1212 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyajan nuorten ja nuorehkojen parien elämä näin lapsellista? Keksikää nyt aikuiset aikuisten tapaan jotain mielekästä ja järkevää ja syökää järkevästi.En tarkoita ettei herkkuja saisi syödä,syön itsekin.Mutta jos vanukkaat on pääasia niin...huh huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1212 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:08"]

Huvittavaa, että joku jaksaa hiiltyä tuollaisesta. Nopeat elävät. Se syö, jonka mieli tekee ja ensin ehtii. Ostetaan tarpeeksi kaikille. Näin meillä.

[/quote]

Meillä on kyllä tarjolla vaikka mitä, ihan riittävästi, mutta silti saa vahtia mitä mies ahmii.

Kun joskus on tosiaan lapsi valinnut jotain herkkua itselleen kaupasta, se on lapsen. Ei mies itse kaupassa käydessä osta niitä  itselleen!

Sitten kun vaikka on jotain herkkua kaapissa, odottaa vaikka jälkiruokana, kas kummaa, mies menee ja syö sen "jonkunhan on tää syötävä pois" siis "uhrautuu" syömään, kun muille ei kelpaa??!!

[/quote]

Ei ole todellista, minkälaisia pönttöjä teillä on miehinä! En kestä!

Vierailija
404/1212 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 09:22"][quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 05:59"]Ei tuossa mistään nälästä ole kyse. Eikä siihen auta vaikka söisi kuinka tukevasti illalla.

Mä olen tällainen yöahmija myös. Valvon yöllä klo 5 tai 7 asti ja syön koko yön. Mitä makeampaa sitä parempi. Aina kun olen yrittänyt lopettaa ja ollut ostamatta ruokaa, mä vaellan koko yön kaapilta kaapille etsimässä epätoivoisesti jotain, ja loppujen lopuksi syön vaikka toukkien valtaamia riisikakkuja. Siinä touhussa ei ihan oikeasti ole mitään kontrollia, eikä siinä tule mietittyä kenen vanukkaita syö. Nykyään olen pyrkinyt olemaan ostamatta niitä kaikkia herkkuja, ja popsimaan omenoita yöllä. Mulla menee kaksi 1,5kg pirkka-omenapussia yössä, eli kolme kiloa. Tämän lisäksi syön siis kaikkea muuta mitä kaapista löytyy.

Päivisin pysyn ihan helposti ruodussa, ei ole ongelmaa syödä säännöllisesti terveelliset ateriat, mutta yöllä Se kontrolli katoaa. Yleensä ihan oksettaa kun on syönyt tukevan iltapalan ja ahminut älyttömän määrän paskaa sisäänsä eikä silti vaan lopeta. On niin huono olo ettei meinaa sisällä pysyä. Ei siis todellakaan ole nälästä kysymys.

Mulla tämä liittyy varmaan siihen ongelmaan, että kärsin nukahtamisongelmista ja ahdistuksesta, ja yöllä ahdistus kasvaa kun yksin miettii asioita ja stressaa nukahtamista. Sitten yrittää keksiä puuhaa ja muuta ajateltavaa, istuu koneella ja syö.

Itse en ole ikinä edes tullut ajatelleeksi syömishäiriötä, mutta nyt kun ketjua lueskelin tajusin että eihän tämä kyllä normaalia ole .

Joo ja painoa on 94kg ja pituutta 174cm. Painosta 12kg tullut viimeisen puolen vuoden aikana.

[/quote]

Hae lääkkeet sun unettomuuteen, niin ei tarvi öisin valvoa. Toi kaksi omenapussia eli siis 3 kg omenoita yössä ei oikeesti kuulosta normaalilta. Huhhuh.

[/quote]

Mulla on lääkkeet sekä unettomuuteen että ahdistukseen, mutta ei tunnu auttavan. Kaikki mahdolliset nukahtamislääkkeet kokeiltu, mutta nukahtaminen ei vaan onnistu. Oikeastiko kuvittelit ettei mulle itselleni ole tullut mieleen?

Vierailija
405/1212 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä tapahtuu xDDD

Vierailija
406/1212 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 11:15"]

Mä nostaisin ihan saman metelin jos lapsi vetelis jääkaapista bisset huiviin. Ja joo meillä on jääkaapissa oluttakin.. 

[/quote]

Ja varoituksen sana kaikille vanukkaita syöville huonoille isille: itse olin juurikin tuollainen sika, joka söi lapsen vanukkaita ja kuten kaikki varmaan tietää, tuolla töppäilyllä jäi kotikasvatuskin puolitiehen. Nyt kun lapsi on kasvanut teini-ikään, hän onkin alkanut juomaan itse itselleni ostamiani viinoja, pääasiassa ilta- ja yöaikaan. Aina kun kannan Alkosta ostamani pullot kotiin, ne alkavat tyhjentyä pikkuhiljaa vaikka itse en ole vielä ehtinyt ottamaan kulaustakaan. Ja kyllä otti päähän juosta Alkossa koko ajan kun lapsi kumosi kurkkuunsa kaikki tenut, mitä kotiin jaksoin kantaa. Hain tähän syitä ties vaikka mistä, useimmiten syytin lapsen äidin suvun geenejä tästä lapsen kleptomaniasta. Kunnes kerran psykologi johdatti minut totuuden lähteille ja tajusin, että olen itse kasvattanut lapseni juuri tuollaiseksi syömällä hänen vanukkaansa hänen ollessa vielä lapsi. Tästä ei enää taida olla poispääsyä vaan pitänee tyytyä kuivinsuin olemiseen.

Vierailija
407/1212 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas tänne tuli joukko trollaajia tuon riemurasian jälkeen.

Mutta asiaan: Mieheni isä on samanlainen ahmimishäiriöinen idiootti kuin ap:n mies. Hän on myös johtotehtävissä ja hyvin sosiaalinen mies, mutta kotona kyykyttää vaimoaan ja pitää tätä pikkupiikanaan. Ja vaikka nykyään on muotia kotidiagnosoida joka toinen mies narsistiksi/narsistiseksi, niin kyllä mieheni isä jos kuka on narsistinen! Miehenikin on siis tätä mieltä, ja hänellä sentään on paljon parempi kuva isänsä luonteesta kuin minulla. Mies muistaa jo lapsuudestaan sen ärsytyksen, kun lapset saivat kukin yhden jäätelön jälkiruoaksi, minkä jälkeen isä otti loppupaketin (16kpl) mukanaan sohvalle, ja söi hitaasti nautiskellen sulavat puikot lastensa nenän edessä. Tai antoi yhdet suklaakonvehdit lapsille (jos antoi) ja rohmusi loput paketista samantien. Ja yhä, 30 vuotta myöhemmin appiukko tekee samaa; hän käskee vaimoaan tuomaan 1litran (!) kaakaota, neljä voileipää ja jättipussin karkkia välipalaksi, ja itse röhnöttää odottavana sohvalla. En käsitä miten ihana anoppini on kaikki nuo vuodet häntä jaksanut. Tuossahan menee ihan tolkuttomasti rahaa kuussa pelkästään ukon syömisiin ja herkutteluihin!

Muutaman alkupään viestin luettuani ajattelin, että ap:n pitäisi laittaa miehensä nukkuessa tälle käsiraudat ja kiinnittää hänet sänkyyn; siinäpähän loppuisi yösyöpöttely! Mutta eipä tuo auta, jos mies kerran kukkuu yömyöhään ja lappaa jo silloin jääkaappia tyhjiin. Seuraava ideani oli, että kaikki kielletyt syötävät teippaisin jesarilla ristiin rastiin, ainakin menisi ikuisuus niitä avatessa yöllä! :D Keskustelu asiasta on tietenkin tärkeintä, mutta on hyvä myös alleviivata omaa näkemystään (lue= risiiniöljyt, nimilaput yms.) tuollaisen pösilön kanssa, kun kerta asiasta on jo keskusteltu vuosikaudet. Toivotan parempaa jatkoa ap:lle, täydestä sydämestäni!

Vierailija
408/1212 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan rinnastettavissa siihen, että joku juo miehen kaljat. Se on varannut perjantai-illaksi 6 keppanaa kaappiin, mutta vaimo käy tyhjentämässä ne jo edellisenä iltana ja kieltäytyy hakemasta uusia.

Vierailija
409/1212 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös tuollaista jossain määrin. Nykyään mies syö lähinnä lasten karkkeja, mutta on harrastanut ap:n kuvaamaa touhua joskus enemmän. 

Jotain pitää olla vialla, jos noin toimii, itselleni tulee paha mieli pelkästä ajattelusta, kun lapsi on itse jemmannut jotain tai halunnut ostaa kaupasta ja aikuinen äijä tulee ja syö napaansa, vaikka tietää että ne on lapselle varattuja.

Vierailija
410/1212 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollainen napsijamies koe, että mikään talossa olisi hänen henkilökohtaista juttuaan? Saako hänen kaikkiin tavaroihinsa ja vaatteisiinsa koskea ja tarvittaessa lainailla niitä? Vai eikö homma toimikaan vastavuoroisesti molempiin suuntiin?

Vierailija
411/1212 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tollasia miehet on. Oma napa aina ensin. Ruokaa ja seksiä, muu on hyttysen ininää ja muunlaiset ihmiset tarpeettomia.

No, ehkä joku vajaa 5% on fiksuja, mutta kun se suuri enemmistö pilaa pienen vähemmistön maineen.

Vierailija
412/1212 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aikuisille riittää ihan hyvin pelkät ateriat." Itse asiassa jos tekee fyysistä työtä niin ei kuule välttämättä riitä. Minun on pakko syödä oikeasti muutaman tunnin välein, muuten tulee uskomattoman paha olo.

Vierailija
413/1212 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 17:58"]

"Aikuisille riittää ihan hyvin pelkät ateriat." Itse asiassa jos tekee fyysistä työtä niin ei kuule välttämättä riitä. Minun on pakko syödä oikeasti muutaman tunnin välein, muuten tulee uskomattoman paha olo.

[/quote]

Varmaan sitten varaat itsellesi ne välipalat, etkä syö niitä muiden ruokia, kun kerran tiedät oman tarpeesi? Eihän kyse ole siitä, että ruokaa ei saa syödä, vaan kyse on siitä "minun maha ensin, muiden mahoilla ei ole väliä"  periaatteesta.

Vierailija
414/1212 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista tapahtuu kontrollifriikkien mammojen perheissä, joissa miehelle ei delegoida vastuuta. "Kun ei se kuitenkaan osaa." Rauhoitu ja löysää pipoa.

Vierailija
415/1212 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varmaan sitten varaat itsellesi ne välipalat, etkä syö niitä muiden ruokia, kun kerran tiedät oman tarpeesi? Eihän kyse ole siitä, että ruokaa ei saa syödä, vaan kyse on siitä "minun maha ensin, muiden mahoilla ei ole väliä"  periaatteesta." Tietysti, mistä päättelit että toimisin noin itsekkäästi? Pakkoko on suhtautua noin hyökkäävästi?

Vierailija
416/1212 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKS SE SYÖ YÖLLÄ???????

Vierailija
417/1212 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten hauska katsella kun epäkypsät mammat laittelevat täällä jopa ihan asiallisille kommenteille miinuksia. :D

Vierailija
418/1212 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Tämän aloituksen jälkeen mies ei ole enää syönyt lapseb herkkuja. Joko uskoi sanaani tai luki riemurasiasta :D Täysmehunkin lantraa veteen, ihan oikeasti. :D Vaikka tuota en edes vaadi.

Vierailija
419/1212 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 09:32"]Ap tässä. Tämän aloituksen jälkeen mies ei ole enää syönyt lapseb herkkuja. Joko uskoi sanaani tai luki riemurasiasta :D Täysmehunkin lantraa veteen, ihan oikeasti. :D Vaikka tuota en edes vaadi.

[/quote]

Hienoa :-D

Vierailija
420/1212 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä ei voistaa niin että miehellekin riittää? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi