Mies syö lapsen vanukkaat !!
Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..
Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.
Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.
Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.
Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!
Kommentit (1212)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 11:26"]
On lapsen isä, taisin sen jo kerran pari mainita täällä :)
Mutta siis. Olen positiivisesti yllättynyt ettei syönyt viime yönä tämän päivän ruokia, eikä edes jätskiä, mehua tai jugurttia. Ihmettelen eniten tuota mehua.
Oli muutenkin vähän surullisen oloinen. Mietin että näkeekö jostain mitä kirjoitan tänne vai meniköhän oppi perille? Vai onko kyse siitä että osti itse ruuat ja arvostaa niitä enemmän kuin minun ostamiani? -ap
[/quote]
Avauksesi sai huomiota huumorisivusto Riemurasiassa. Siellä on eri kävijöitä viikkotasolla yli 200 000, joista 90% miehiä. Ehkä miehesi on törmännyt viestiisi siellä :)
t. mies
[/quote]
Toivottavasti ap vaihtoi intimiteetin vuoksi avaukseen vanukasmerkit ja mies söikin fondien sijaan lihaliemikuutiot.
Minkä takia se ukko yöllä syö?! Yöllä nukutaan. Jääkaappi lukkoon, loppuu se märehtiminen. Pitää olla helvetin TYHMÄ äijä, jos ei puhetta ymmärrä mikä on lapselle ostettu herkku. Selvä syömishäiriö taitaa olla kaiken lisäksi.
Kyllä nyt aikuisen miehen pitäisi syödä ihan kunnon terveellistä ruokaa eikä mitään sokerisia lisäinevanukkaita.
Se minkä internettiin laittaa, se myös internettiin jää. :)
VANUKASGATE!
Salakavala vanukaskurkku sai perheenäidin tolaltaan...
Hehehee, no, toivottavasti mies oppi tavoille :)
Entä mitä niille ängri bööds jukurteille kävi? Säilyikö ne vai sinkosiko mies nekin napaansa yhdellä sormiliikkeellä?
Eikö se vedä Karhua ja HK:n sinistä niinku kunnon miehet tekee?
Mihinkään muuhun kantaa ottamatta, ilman sarvia ja hampaita kysyisin aloittajalta millaisia lämpimiä ruokia teillä syödään, kokataanko keittoja, lihaa, kalaa, kanaa? Kuka ruoan useimmiten valmistaa, millaisia annoksia mies syö kerralla ja syökö useamman lämpimän aterian päivässä? Mikä on miehen "lempiruoka"? Syökö mies kuinka paljon salaatteja, kasviksia, marjoja ja hedelmiä?
Voi kamala mikä mies! Ja söi vielä fonditkin. Hui kauheaa!
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 10:10"]
Aikunen mies ja lutkuttaa jotain suklaavanukkaita ja kaakaota päntiöinään.. Ei ristus. :D
Mutta mun miehellä on just tuollainen työkaveri.. :D (44 v poikamies..), töissä aina aamukahvilla nassuttaa naminami-vanukkaita.
[/quote]
päivän hauskin ketju tähän saakka, vedet silmissä nauran, pitäs varmaankin mennä nukkumaan.
Meillä ärsyttää jos mies tekee itselleen hienot voileivät kun lapset nälissään. Ja syö aina kaikki appelsiinit heti, samoin kaikki jugurtit syö, paitsi maustamattomat.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 10:04"]
Typerä nainen, tee suklaavaunukasta itse ja laita lasikulhoon jääkaappiin kelmun alle, sitten voit joskus ylittää itsesi ja tehdä vispipuuroa, suklaapuuroa ja kiisseleitä, kyllä mies pysyy sitten tyytyväisenä.
[/quote]
Teeppä kuule ihan itse!
On kyllä riemastuttavaa, että tällä otsikolla on saatu näin monia mielipiteitä. Uteliaisuudesta piti tulla kurkkaamaan ja heräsi kysymys, että oletteko ihan tosissanne? Oikeasti?
Aivan loistava trolli! Kuka läski muka jaksaa ees nousta yöllä vetämään jotain hermesetaspäärynäkeittoa?
Aika paska vaimo (toivottavasti ette oo naimisissa ja ero tulee nopeasti)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 09:54"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 09:52"]
Kuka hitto antaa lapsensa syödä noita sokeripommivanukkaita? Käsittämätöntä.
[/quote]
MITÄ SÄ TUUT TÄNNE HUUTELEMAAN MITÄ SAA TEHDÄ JA MITÄ EI , HIMPSKATTIAKO SE SULLE KUULUU
[/quote]
mielipiteet on ihmisillä! hiitee tollaset jotka vastaa toiste juttuihi "mitä se sulle kuuluu"
mut totta se on, että nykyajan läskiäidit syötättää lapsilleen sitä sokeriruokaa. Sit ite samalla siinä, sit ne kehuu omia kurvejaa, vaikka nykyaikana se on ihan vitun rumaa_ se on niin rumaa. Useakin on sitä mieltä! Ei tarvi tulla yhen ja ainoan ihmisen peukuttamaan alaspäin ;)
Mielikuva miehestä keittiössä vieressään 10 tyhjää vanukaspurkkia kello 2 yöllä :D
Tästä vanukasjutusta taisi tulla yksi näistä legendaarisimmista ketjuista.
Ap voi olla ylpeä!
Jessus, oon lukenut tätä alusta asti uusia kommentteja odotellen. Mielenkiinnolla lukisin loppuun saakka, miten tässä "käy", vai käykö mitenkään.
Oli synkkä ja myrskyinen vanukaskeskustelu....
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 11:26"]? Vai onko kyse siitä että osti itse ruuat ja arvostaa niitä enemmän kuin minun ostamiani? -ap
[/quote]
Toivottavasti yhteiseltä tililtä kumminkin...
Toisaalta tiedän, että on kivempi syödä toisen ostamia kuin omia :) Ne on jotenkin sellaisia "naapurilla on nurmikko vihreämpi" -juttua :) Mielestäni tosi hellyyttävä mieheltä! Varmaan vähän rasittavaakin, mutta jos maksatte yhteiseltä tililtä ostokset, niin mikset samalla ostaisi hänelle? Ehkä se on jotenkin romanttista miehen mielestä :)
Toivottavasti mies tokenee eikä koe tätä loukkaukseksi!
Ap tekee vaan niin paskaa ruokaa, että on pakko syödä yöllä. Kukaan ei jaksa nälkäisenä olla ja nukkua.