Mies syö lapsen vanukkaat !!
Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..
Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.
Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.
Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.
Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!
Kommentit (1214)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:43"]Mitä kuuluu vanukasmiehelle?
[/quote]
Ihan ok, syö varmaan just jotain. En tiedä, ei ole.himassa. :D Olinpa unohtanut koko tyhmän ketjun. En olisi halunnut että tämä nousee julkisuuteen.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:43"]Mitä kuuluu vanukasmiehelle?
[/quote]
Ihan ok, syö varmaan just jotain. En tiedä, ei ole.himassa. :D Olinpa unohtanut koko tyhmän ketjun. En olisi halunnut että tämä nousee julkisuuteen.
[/quote]
Tämä ketju on tuonut iloa monelle
Lempparisäikeeni palasi takaisin! Ah, muistot ensimmäisestä kerrasta!
Tämä ketju taas todentaa av:n naisvihamielisyyttä. Jos MIES syö rouvansa lapselle ostamat vanukkaat tai muun, niin ongelma ratkeaa sillä että se rouva tuo kaupasta entistä enemmän ruokaa, että miehellekin riittää. Ei kenellekään tullut mieleen se, että herra kantaa ihan itse omat herkkunsa sieltä marketista? Tai hoitaa koko perheen ostokset niin, että hänellekin riittää herkkuja?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 13:51"]
Ap, tässä:
http://www.riemurasia.net/kuva/Vanukkaasta-juttua/137823
:D
[/quote]
:D Ei olisi uskonyt miten vanukasgate voi levitä!
Siis ei minun mieheni ole taatusti tuota toista kirjoittanut :D Trolli siis. -ap
KUKA hvetin älykääpiö ostaa kersoilleen vanukkaita? Sun mies on lastesi pelastaja, jos moiset paskaruuat syö pois kersojen ulottuvilta.
Mä luulenttä vanukasäijälle ja ap:lle on tullut ero. Ap ei enää jaksanut mut vanukki vaan jatkaa toimintaansa uuden perheen kanssa. http://www.vauva.fi/keskustelu/2472692/arsyttaa_miehen_tapa_syoda_paiva…?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 11:21"]Minun mieheni on aivan samanlainen, paitsi että meillä ei ole lapsia. Syö siis kaikki minun herkkuni ja ruokani, vaikka olisin sanonut että tämä appelsiinimehu on sitten minulle jos yöllä sattuu verensokeri laskemaan (olen 1-tyypin diabeetikko). Aamulla se tuoremehu on jo juotu ja tölkki lavuaarin reunalla.
Huoh nimenomaan. Ei osaa edes roskiin laittaa, vaan kaikki mitä yöllä on ahmittu, niin jätetään tiskipöydän reunalle tai olkkarin sohvapöydälle..
Pahinta tässä on että mies sai työt hoidettua niin että maaliskuun alusta voi tehdä töitä kotoa niin paljon kuin mahdollista ja vituttaa jo valmiiksi miten helkutisti sitä ruokaa tulee menemään.. -ap
Hanki jokin lukittava pieni arkku tai jokin mihin kuitenkin mahtuu ruokaa, minkä saa vaikka pienellä lukolla kiinni kannet ja laita sinne sellaiset , mitä ei saa syödä.
Myös jos eivät löydä roskikseen, kantaisin ne miehen työhuoneeseen tms, tai en ainakaan laittaisi niitä mihinkään miehen puolesta.
Osta niitä vanukkaita silleen että ei ole siitä kiinni syökö pari vanukasta silloin tällöin.
Nyt on tullut tästä keskustelusta biisi :'D Nimim. kahvit näppiksellä
Ehdotan, että ostat niille lapsen jugurteille ja vanukkaille jonkun lukittavan rasian, ei tuossa muuta voi. Tai sitten oma pienempi jääkaappi, johon lyöt Abloy-lukon oveen saat***a, olisimpa kärpäsenä katossa näkemässä miehesi ilmeen, kun se hädissään miettisi mitä kaikkea herkkua siellä olisi tarjolla, mihin hän ei nyt pääse käsiksi.
Oikeasti, ihan käsittämätön tyyppi. Mä en kattelisi, sori nyt vaan. Jos ei aikuiselle miehelle mene puhe perille, niin konstit on vähissä. Paskaraivarit saisi vetää tollasen kanssa joka päivä, siis en voi käsittää noita fondin mättämisiä :D. Sehän on ihan tomppeli!
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tullut tästä keskustelusta biisi :'D Nimim. kahvit näppiksellä
mitä helvettiä :D
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 18:53"]Ap on aito wt jonka lapsilla on hampaat täynnä reikiä ja merkittävää ylipainoa jo alakoulu ikäisenä .
[/quote]
Ap tässä. :) lapsellani ei ole yhden yhtää reikää enkä vanukkaitakaan ole vuoteen ostanut. :)