Voitteko naiset olla istumatta saunassa polvet koukussa rintojen edessä?
Iljettävää miten jotkut ilmeisesti tajuamattaan esittelevät römpsäänsä näin. HYI
Kommentit (85)
oon periaatteessa samaa mieltä että ei tarvitse ihan levällään siellä esitellä itseään, mutta totuuden nimissä en ole koskaan asiaan kiinnittänyt huomiota. En tuijottele muita ihmisiä.
Itse istun jalat koukussa juurikin noin, mutta nilkat ristissä ettei tarvitse muiden traumatisoitua, mutta on se nyt kumma jos ei saunaankaan voi mennä enää ilman että tarvitsee pelätä että JOKU NÄKEE.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 16:35"]
Mulla on ihan kamalan näköiset rinnat, etenkin lämpimässä menevät ihan ketunnoksiksi! :(
[/quote]
Kuulostaa Tubulaarisilta rinnoilta. Saatat joutua leikkaukseen mikäli haaveilet saavasi joskus lapsia.
[/quote]Jestas taas... Miten muka rintojen muoto vaikuttaa lasten saantiin??!! KYLLÄ minulla on sellaiset, KYLLÄ minulla on lapsi, KYLLÄ ne sopivat erinomaisesti imetykseen, lapsi kasvoi hyvin ja reilun vuoden imetin. Lisäänkö vielä että KYLLÄ mies tykkää mun rinnoista. Että hohhoi taas kun ei mistään mitään tiedetä ja huudellaan...
[/quote]
No kiva että sulla on käyny tuuri. Isolla osalla tubulaarisia rintoja kantavalla ei ole yhtä hyvä tuuri ja rintojen rakenne estää imetyksen täysin. Se riippuu siitä, kuinka vakavasta tubulaarisuudesta on kyse. Siksi ne kannattaa tutkituttaa lääkärillä ennen raskautta. Jos niille voisi vielä jotain tehdä imetyksen onnistumiseksi. Hohhoijaa vaan sullekin, mee päiväunillle jos noin haukotuttaa.
Ei oo mun ongelma, jos joku tiiraa mun jalkoväliä. Istun polvet rintojen edessä siksi, että haluan jalat korkeammalle, jossa on lämpimämpää. Varpaat ovat usein kylmät ja haluan lämmittää niitä saunassa mahdollisimman paljon. Jos pelkää alastomia ihmisiä ja naisen jalkoväliä, kannattaa jättää julkiset saunat väliin tai kasvaa ihmisenä.
Istun kotona saunassa noin...en käy pahemmin missään yhteissaunoissa paitsi mökillä uikkarit päällä.
Onneksi mulla on pitkä tukka. Ei näy mitään kun on hiukset rintojen peittona ja jalat ristissä.